وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

افراد مشوری که پس از مرگ دوباره به طرز عجیبی زنده شدند + عکس

افراد مشوری که پس از مرگ دوباره به طرز عجیبی زنده شدند + عکس

افراد مشوری که پس از مرگ دوباره به طرز عجیبی زنده شدند + عکس

 

به گزارش ایران ناز ممکن است در سراسر جهان برخی افراد وقتی می میرند و مرگ آن ها قطعی شده است دوباره زنده شوند که در این مطلب با چند نفر از آن ها آشنا خواهید شد. بعضی از افراد در بعضی از شرایط برای فرار از جایگاه اجتماعی، مشکلات زندگی و پول خود را به مردن زدند و مرگ خود را صحنه سازی کردند، اما این قضیه پنهان نماند.

 

آیا می دانستید که بعضی از افراد مرگ خود را صحنه سازی کرده اند تا بتوانند از یک شرایط خاص رها شوند و یک زندگی جدید را برای خودشان آغاز کنند و جالب تر این که بسیاری از افراد مشهور هم این کار را انجام داده اند که در این قسمت از سایت ایران ناز با برخی از آن ها آشنا خواهید شد.

 

تیموتی دکستر

شاید تا به حال نام تیموتی دکستر را نشنیده باشید. او در ماساچوست زندگی می کرد و در اوایل سال 1800 به دنیا آمده بود. او در سن 8 سالگی از مدرسه اخراج شد و از لحاظ مالی و اقتصادی وضعیت خوبی داشت و یکی از ثروتمندترین مردان بوستون بود اما پول نمی تواند فرهنگ را بخرد و داشتن جایگاه اجتماعی بالا هرگز شخصیت را تضمین می کند.

 

افراد مشوری که پس از مرگ دوباره به طرز عجیبی زنده شدند + عکس

 

او بعد از سال های زیادی که تلاش کرده بود، کنار گذاشته شد و تصمیم گرفت کاری کند که دیگران دوباره او را ببینند و در نتیجه مرگ خودش را صحنه سازی کرد و یک مراسم ختم برای خودش ترتیب داد و از خانه به تماشای مراسم ختم خودش پرداخت و فکر نمی کرد که انقدر زیاد برایش عزاداری کنند. بعد از این که قضیه مرگ و صحنه سازی لو رفت، دیگر جایگاه اجتماعی سابقش را نداشت.

 

جان استون هاوس

جان یکی از اعضای سابق پارلمان بریتانیا مرگ خودش را سال 1970 در میامی صحنه سازی کرد و می خواست که زندگی جدید را شروع کند و وارد شغل جدیدی شود بنابراین به گونه ای نمایش داد که انگار در همان میامی مرده است.

 

افراد مشوری که پس از مرگ دوباره به طرز عجیبی زنده شدند + عکس

 

سپس از استرالیا فرار کرد و نامش را به جوزف مارخام تغییر داد اما بالاخره همه چیز لو رفت. پلیس او را دستگیر کرد و سال بعد به بریتانیا برگشت. مدت زمان کوتاهی در زندان ماند و بعد آزاد شد.

 

ایگور وروتینوو

ایگور یکی از مشهورترین افرادی است که چند سال پیش مرگ خودش را صحنه سازی کرده است. او در سال 2010 یک بیمه امنیتی برای خودش گرفت و گزارشات پلیس نشان داد که یک جنازه در خانه او پیدا شده است و توانست از این طریق از بیمه 2 میلیون دلار به خانواده اش بدهد.

 

سه سال بعد مشخص شد که او مرگ خودش را شبیه سازی کرده بود و اکنون زنده است و در اوکراین با نام جدیدش زندگی می کند و عکس های جدید او در لپ تاپ پسرش پیدا شده بود.

 

الکساندر اول در روسیه

الکساندر هم مرگ خودش را صحنه سازی کرد و اگر نمی کرد، تا سال ها و یا حتی قرن ها این قضیه سر به مهر باقی می ماند. البته قبل از لو رفتن قضیه، سوالات زیادی در مورد نوع مرگ او وجود داشت. او با مادربزرگش بزرگ شده بود.

 

در سال 1825 تظاهر کرد که از بیماری تیفوس مرده است تا اینکه محققان روسی دست خط او را پیدا کردند و فهمیدند که او همچنان زنده است.

 

بله گونس

این سلبریتی هم در اوایل قرن 20 مرگ خودش را صحنه سازی کرد و به دیگران اعلام کردند که او در اثر آتش سوزی مرده است. سال ها گذشت و همه فکر می کردند که او مرده اما فرار کرده بود؛ حتی به گونه ای قضیه را پیش برده بودند که بدن بی سرش را به عنوان جنازه به دیگران نشان دادند اما سال ها بعد او را در آمریکا دیدند و متوجه شدند که مردنش صحنه سازی بوده است.

 

افراد مشوری که پس از مرگ دوباره به طرز عجیبی زنده شدند + عکس

 

ژاکوت دلاهای

این ملکه مشهور هم جزء آن دسته از افرادی بود که مرگ خود را صحنه سازی می کرد. ژاکوت سال های زیاد غواصی کرد و هیچ آسیبی به او نرسید. بعد از صحنه سازی مرگ با مردی زندگی کرد که از هویت او محافظت کند و بتواند شغل جدیدش را دنبال کند.

 

دکتر اگوستو گالگو

این مرد کلمبیایی قرار نبود که مرگ خودش را صحنه سازی کند اما به یک پادشاه معروف کمک کرد که او این کار را انجام دهد تا این که پلیس متوجه این قضیه شد. در واقع این مرد کلمبیایی با کشتن خودش صحنه سازی مرگ فرد دیگر را انجام داد.

 

ویلیام گروت

ویلیام نه تنها مرگش را صحنه سازی کرد، بلکه یک قاتل هم برای خودش در نظر گرفت و خودش هم قاتل و هم مقتول بود. حتی ماشینش را در پارک روبروی خانه قرار داد و سعی کرد تا همه چیز را طبیعی جلوه دهد اما پلیس پس از بررسی های زیاد متوجه شد که یک جای کار می لنگد تا اینکه متوجه شدند او برای دریافت پول بیمه این کار را انجام داده و دستگیرش کرده و به مدت پنج سال به زندان فرستادند.