وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مقایسه امکانات و ویژگی های هتل چمران با هتل بزرگ شیراز

مقایسه امکانات و ویژگی های هتل چمران با هتل بزرگ شیراز

مقایسه امکانات و ویژگی های هتل چمران با هتل بزرگ شیراز

 

شیراز به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران با داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان و تاریخی مانند مسجد بلال المتوفی، حافظیه، باغ ارم، عمارت نارنجستان، حمام وکیل، ارگ قرن و باغ فین از جمله بهترین مقصدهای گردشگری داخلی و خارجی برای مسافران است.

 

همچنین شیراز دارای فضاهای آرامش‌بخشی نظیر باغ‌های عمومی، فرهنگسرای ملی و حیاط ایرانشناسی است که برای گردش و استراحت مناسب هستند.

 

مقایسه امکانات و ویژگی های هتل چمران با هتل بزرگ شیراز

 

شیراز فضاهای خرید و تفریحی متنوعی نیز دارد که مسافران را به سمت خود جذب می‌کند.

 

بنابراین، سفر به شیراز برای مسافرانی که به دنبال تجربه فرهنگ و تاریخ ایران هستند، بسیار توصیه می‌شود. شما می‌توانید با رزرو هتل چمران شیراز یا هتل بزرگ شیراز اوقات خوشی از سفر به این شهر را تجربه کنید.

 

درباره هتل چمران

هتل چمران شیراز از جمله بلندترین هتل‌های پایتخت فرهنگی و تاریخی ایران به شمار می‌آید که در خوش آب و هواترین منطقه شیراز در ابتدای سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت نمود.

 

ساختمان این هتل مرتفع متشکل از ۳۰ طبقه می‌باشد که در مجموع با  ۲۵۰ واحد اقامتی در قالب اتاق و سوئیت از میهمانان میزبانی می‌کند.

 

هتل چمران شیراز با واقع شدن در منطقه‌ای خوش آب و هوا به قصرالدشت، چشم انداز شهر و باغ‌های اطراف اشراف داشته و دسترسی مطلوبی به نقاط گردشگری مهم دارد.

 

به همین خاطر از گزینه‌های ایده‌آل جهت اقامت در میان هتل‌های شیراز محسوب می‌شود.

 

امکانات هتل چمران

واحدهای اقامتی که هتل چمران شیراز دارد، در قالب اتاق‌های یک و دو تخته، سوئیت‌ و آپارتمان، از میهمانان پذیرایی می‌کند.

 

علاوه بر این‌ موارد، امکانات رفاهی اتاق‌ها در هتل هم کامل است که می‌توان به:

خانه‌داری ۲۴ ساعته، خدمات پزشکی، یخچال، تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، سیستم اعلام حریق، پاور سوئیچ، اینترنت، تهویه مطبوع، مینی بار، کافی‌نت، گیم نت، کافی‌شاپ، رستوران، بانک، آسانسور، خشکشویی، صندوق امانات، آتلیه عکس، خدمات ویژه معلولین، مجموعه تجاری، آرایشگاه آقایان و بانوان، سالن ورزشی، سالن‌های چند منظوره مناسب برای جشن‌ها، مراسم و همایش‌ها، حمام مغربی، استخر، سونا و جکوزی، ماساژ دکتر فیش، آروماتراپی (ماساژ با روغن‌های معطر گیاهی)، فضای سبز، کانتر گردشگری (واقع در قسمت پذیرش هتل) و پارکینگ اشاره کرد.

 

امکانات هتل چمران

 

تالارها و سالن‌های پذیرایی هتل چمران

هتل چمران شیراز از چند تالار و سالن پذیرایی برخورداراست که در طبقات ۲۱ و ۲۲ هتل واقع شده‌اند و با چشم اندازی منحصربه‌فرد و دکوراسیونی مطلوب از انواع کنفرانس‌، همایش، مجالس، جشن‌ها، مراسم و… میزبانی می‌‌کنند.

 

علاوه بر امکاناتی که گفتیم، هتل چمران از دو کافی شاپ برخورداراست. کافی‌شاپ لابی دارای چیدمانی شیک و دلپذیر بوده و مکانی است مناسب جهت قرار ملاقات‌های رسمی و تجاری.

 

کافی شاپ ایتالیایی دارای دکوراسیونی صمیمی می‌باشد که امکان سرو انواع شیرینی‌ها و بستنی‌های ایتالیایی، را در فضایی مناسب برای گپ و گفت‌های دوستانه و داشتن لحظاتی دلچسب در کنار خانواده فراهم می‌کند.

 

همچنین این هتل دارای پنج رستوران است که هر یک به سبک خاص خود طراحی شده و با غذای متنوع پذیرای میهمانان می‌باشند. این رستوران‌ها به شرح زیر هستند:

 

• رستوران ملل: در طبقه سوم هتل قرار دارد و متشکل از دو سالن ۳۰۰ متر مربعی می‌باشد. این رستوران برای علاقمندان به غذاهای بین المللی پیشنهاد می‌شود.

 

• رستوران داوینچی: به لطف واقع شدن در طبقه ۲۵ هتل، چشم انداز منحصربه‌فردی از شهر شیراز را خواهید داشت. چنانچه به پاستا و پیتزاهای تنوری علاقمندید، رستوران داوینچی را به شما توصیه می‌کنیم.

 

• رستوران پانوراما: در طبقه ۲۴ هتل چمران همچون رستوران پارنوراما چشم انداز شهر شیراز را دارد. در این رستوران انواع متنوع غذاهای ایرانی و بین المللی ارائه می‌شود. به علاوه میهمانان در کنار صرف غذا این امکان را دارند تا از موسیقی هم لذت ببرند.

 

• به رستوران سنتی باربد حتما سر بزنید. این رستوران در طبقه منفی یک هتل قرار دارد و از میهمانان به سبک شیرازی به همراه غذاهای اصیل ایرانی و شیرازی و عرقیات سنتی با فالوده پذیرایی می‌نماید.

 

• فست فود ویژه: در طبقه اول قرار دارد و پذیرایی هتل را به بهترین شکل کامل می‌کند. شما با هر ذائقه و سلیقه‌ای در غذا از صرف آن لذت خواهید برد. فست فود هتل چمران را می توان از جمله ارائه‌دهنده‌های عالی فست فود در شیراز برشمرد.

 

تالارها و سالن‌های پذیرایی هتل چمران ، مقایسه امکانات و ویژگی های هتل چمران با هتل بزرگ شیراز

 

جاذبه‌های اطراف هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز از لحاظ موقعیت مکانی در یکی از بهترین نقاط آب و هوایی شیراز و مشرف به قصرالدشت قرار دارد. این موضوع بوجودآورنده چشم اندازی زیبا از هتل است.

 

در اطراف هتل، باغ‌های قصرالدشت و رستوران‌های گوناگونی همراه با موسیقی‌های اصیل ایرانی قرار دارد که بدون شک شب‌ها برای پیاده‌روی مناسب می‌باشد.

 

علاوه بر این موارد با رزرو هتل چمران شیراز فاصله شما تا جاذبه‌های دیدنی نظیر ارگ کریم خان، مجموعه وکیل، مسجد نصیرالملک، حافظیه، باغ جهان نما و باغ دلگشا و دروازه قرآن، کمتر از ۲۰ دقیقه می‌باشد.

 

درباره هتل بزرگ

در سال ۱۳۹۲ هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز در شهر فرهنگ و هنر ایران و در مجاورت دروازه قرآن افتتاح شد.

 

این هتل دارای نمایی شبیه به کشتی بوده و از جمله اولین ساختمان‌هایی به شمار می‌آيد که از سمت دروازه قرآن، هنگام ورود به شیراز نظر گردشگران را به خود جلب می‌نماید.

 

هتل بزرگ شیراز متشکل از ۱۴ طبقه و با مجموع ۱۵۸ واحد اقامتی ظرفیت ۳۵۰ نفر را داراست.

 

درباره هتل بزرگ

 

امکانات هتل بزرگ شیراز

تمام ۱۵۸ واحد اقامتی این هتل به تجهیزات مدرن مجهز می‌باشند و بدین صورت تجربه اقامتی خاص را در هتل شیراز برای شما رقم می‌زند. با رزرو هتل بزرگ شیراز به امکاناتی که در ادامه ذکر می‌کنیم دسترسی خواهید داشت:

 

تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، یخچال، تلفن، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، خانه‌داری ۲۴ ساعته، آسانسور، صندوق امانات، پنج سالن همایش، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی،  آرایشگاه آقایان و بانوان، خشکشویی، گیم نت، بیلیارد، فوتبال دستی، تاکسی سرویس، استخر، سونا و جکوزی، نگهداری از کودک، مرکز تجاری و خرید، کافی شاپ، رستوران ایرانی با ظرفیت ۴۰۰ نفر واقع در طبقه چهارم، رستوران گردان با سرو فست فود و باربیکیو در طبقه ششم، رستوران ایتالیایی با ظرفیت ۱۷۰ نفر در طبقه چهارم، مرکز تجاری و پارکینگ با گنجایش ۶۰۰ خودرو.

 

امکانات هتل بزرگ شیراز

 

سالن‌های پذیرایی هتل بزرگ

 

رستوران‌ هتل بزرگ

هتل بزرگ شیراز متشکل از چندین رستوران با دکوراسیونی متفاوت و غذاهایی خوشمزه است. اینگونه میهمانان با هر سلیقه‌ای این امکان را دارند تا غذای موردنظرشان را سفارش دهند. با رزرو هتل بزرگ شیراز دسترسی به رستوران‌های زیر برای شما امکان پذیر خواهد بود:

 

• رستوران ایتالیایی در طبقه چهارم با ظرفیت پذیرایی از ۱۷۰ نفر واقع شده است. در این رستوران میهمانان این امکان را دارند تا انواع غذاهایی ایتالیایی شامل پیتزا، استیک، پاستا، کوکتل، لازانیا، انواع دسر و سالاد را سفارش دهند. چشم انداز منحصربه‌فرد همراه با موسیقی خاص در محیط رستوران، لذت میل غذا را چند برابر خواهد کرد.

 

• رستوران پانارامیک در طبقه سیزدهم از ساعت ۷:۳۰ عصر تا ۱۱:۳۰ میزبان میهمانان است و با یک چشم‌انداز ایده‌آل بر فراز شهر ارائه‌دهنده انواع غذاهای فست فود به میهمانان می‌باشد.

 

• رستوران ایرانی، گنجایش پذیرایی از ۴۰۰ نفر را داشته و در محیطی مجلل و شیک در طبقه چهارم هتل واقع شده است.

 

• رستوران دریایی واقع در لابی هتل و چشم انداز زیبا از شهر شیراز، انواع غذاهای دریایی را در سالنی لوکس و مدرن سرو می‌کند.

 

• و اما جذاب‌ترین و متمایزترین رستوران در شهر شیراز، رستوران گردان هتل بزرگ شیراز است. این رستوران در هر ساعت، با چشم اندازی عالی از شهر شیراز و یک تراس زیبا، ۳۶۰ درجه می‌چرخد. این رستوران ارائه‌دهنده انواع غذاهای ایتالیایی، فست فود و باربیکیو می‌باشد.

 

رستوران‌ هتل بزرگ شیراز

 

کافی‌شاپ هتل شیراز

در طبقه ششم هتل کافی‌شاپ اصلی هتل در محیطی آرام، همراه با صدای گوش‌نواز پیانو و با ارائه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر و کیک، یک مکان مطلوب برای سپری کردن اوقات فراغت و ملاقات‌های شما است.

 

سالن همایش هتل بزرگ

این هتل از سالن‌هایی مخصوص جهت برگزاری انواع همایش‌ها، سمینارها، کارگاه‌ها و مراسم‌ها برخوردار است. سالن همایش شیرازی با گنجایش ۱۰۰ نفر و در چیدمانی خاص برای برگزاری انواع کلاس‌های کارگاهی و مراسم عروسی ، آموزشی، مراسم ختم و سمینارها کاربرد دارد.

 

با توجه به نوع چیدمان سالن وصال شیرازی می‌تواند تا ۶۰۰ نفر گنجایش داشته باشد. این سالن جهت برگزاری انواع ضیافت‌ها و سمینارهای بزرگ مناسب می‌باشد.

 

سالن شوریده شیرازی، گنجایش ۲۵ نفر را به همراه امکانات پیشرفته نظیر ویدئو پروژکتور، با هدف برگزاری جلسات مدیران و سمینارها دارد.

 

سالن فرصت شیرازی برای برگزاری انواع کلاس‌های کارگاهی، آموزشی، مراسم عروسی، مراسم ختم و سمینارهای مختلف با چیدمان خاص تا ظرفیت ۱۰۰ نفر کاربرد دارد.

 

شایان ذکر است در تمامی سالن‌ها پذیرایی میان‌عده‌ها هم می‌تواند در داخل سالن و هم در لابی سالن‌های همایش صورت پذیرد.

 

جاذبه‌های اطراف هتل بزرگ

جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهر شیراز از شهرت جهانی برخوردار است و همه ساله گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می‌کند. هتل در مجاورت دروازه قرآن قرار دارد.

 

به همین خاطر با رزرو هتل بزرگ شیراز مسافران در مدت زمانی اندک این امکان را دارند تا به اماکن دیدنی شهر از جمله: باغ پرندگان، بازار وکیل، باغ جهان نما، آرامگاه سعدی، ارگ کریم‌خان، آرامگاه حافظ، آرامگاه خواجوی کرمانی، باغ ارم، باغ دلگشا، مسجد وکیل، شاه چراغ سر بزنند.

 

جمع‌بندی

ما در این مقاله به هتل بزرگ شیراز و هتل چمران شیراز پرداختیم. همانطور که خواندید هر دو این هتل‌ها از امکانات، ویژگی‌ها و مزایایی خوبی برخوردار بودند که اقامت در آن‌ها را ارزشمند می‌کرد.

 

اگر عازم این شهر زیبا هستید برای اقامت می‌توانید روی این دو هتل حساب ویژه‌ای باز کنید.