وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انتخاب بهترین کاشی برای کف اتاق

انتخاب بهترین کاشی برای کف اتاق

در میان تمام انتخاب هایی که برای کف اتاق دارید، کاشی جزو آنهایی است که می توانید با اعتماد به نفس انتخابش کنید. تنها میزان دوام و ماندگاری آن چیزی است که این محصول را به بهترین انتخاب ممکن تبدیل می کند. به علاوه، کاشی سالم ترین انتخاب برای خانه و خانواده است.

 

انتخاب کاشی درست می تواند خسته کننده باشد، اما ما اینجاییم تا کمکتان کنیم. به عنوان پیشروان صنعت کاشی برای 70 سال، اطلاعات زیادی کسب کرده ایم که آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید قیمت نصب کاشی و سرامیک را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال سرامیک کار در تهران باشید می‌توانید درخواست نصب کاشی و سرامیک ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید.

 

از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

 

انتخاب بهترین کاشی برای کف اتاق

 

سرامیک یا چینی؟

سرامیک مجموعه ای گسترده از کاشی های سفالی است. چینی نوعی از سرامیک است که کاشی های متراکم تری دارد و این باعث می شود در برابر آب غیر قابل نفوذ تر بوده و محکم تر باشد.

 

کاشی سرامیک انتخاب مقرون به صرفه ای است و برای مکان هایی که در برابر نفوذ آب قرار ندارند مناسب می باشد. کاشی سفالی برای مکان های مرطوب مانند حمام بسیار مناسب است.

 

برای کسانی که خودشان کاشی نصب می کنند، برش سرامیک آسان تر است در حالی که برش کاشی چینی نیازمند وسیله های سنگین می باشد.

 

اخیرا در این سایت نوعی کاشی چینی معرفی کردیم، که نیازی نیست اتصالات آن را دوغاب کاری کنید یا برای فاصله دادن ان از گیره های جدا کننده استفاده کنید و برای لب پر شدن آن نیز جای نگرانی وجود ندارد. و چون به جای ملات از پوششی ضد آب استفاده می کند می توانید همان روز آن را دوغاب کاری کنید.

 

انتخاب بهترین کاشی برای کف اتاق

 

مقاومت در برابر سُر بودن

در هنگام انتخاب کاشی برای مکان های خیس، مقاومت در برابر سُر بودن یکی از مهم ترین ویژگی هاست. تمام کاشی های کف امتحان مقاومت در برابر سُر بودن را پس داده اند.

 

نتیجه این امتحان مقایسه ای است به نام ضریب پویایی جزء (دی سی او اف) و می توانید دی سی او اف هر محصول را روی برگه فروش آن مشاهده کنید.

 

کمترین میزان دی سی او اف برای کف های خیس .42 بوده و کمترین میزان دی سی او اف برای کف های معمولی .60 می باشد.

 

سایت ما تکنولوژی ای به نام “استپ وایز” را ساخته که میزان مقاومت کاشی در برابر سُر بودن را تا 50% افزایش می دهد. استپ وایز با دی سی او اف کمتر از .60 نیازهای مکان های داخلی را تامین کرده و برای مکان های خارجی نیز مناسب است.

 

از داخل تا خارج

با استفاده از کاشی ها راحتی و زیبایی داخلی را به فضای خارجی خانه خود دعوت کنید. سرامیک، چینی حتی کاشی هی سنگی همگی میتوانند در محیط بیرون مورد استفاده قرار گیرند، اما موفق واقع شدن کاشی کاری خارجی نیازمند رعایت نکاتی چند می باشد.

 

به دنبال محصولی باشید که در برابر اشعه UV مقاوم باشد، در برابر رنگ رفتگی مقاوم باشد، بتواند دوران سرما را به خوبی بگذراند و در برابر سُر بودن کاملا مقاوم باشد (حداقل دی سی او اف .60).

 

انتخاب بهترین کاشی برای کف اتاق

 

سنگفرش خارجی

سنگفرش محصولی مناسب برای فضای خارجی است. خب بیایید یک قدم به جلو برویم و از مزایای کاشی چینی به عنوان سنگفرش صحبت کنیم، چرا که نه.

 

نتیجه آن دو ردیف کاشی سنگفرشی است که در برابر شبنم، لکه، خراش و رنگ رفتگی مقاوم است. آنها در مقابل آب غیر قابل نفوذ بوده و همچنین در برابر تگرگ نیز مقاومت زیادی دارند که در رده چهارم قرار دارد. همچنین از دیگر گزینه ها برای سنگفرش زیباتر می باشند.

 

سنگفرش های چینی برای افراد قوی هیکل که به زرق و برق علاقمند هستند، بهترین انتخاب می باشد.

 

کاشی های سنگفرشی چینی ترد ما با ظواهر چوبی و سنگی خود گزینه های بیشتری را برایتان فراهم می آورند. دقت کنید که سبکی مطابق با ایوان، پله های استخر، مسیر پیاده روی و حتی پارکینگ و مسیر ماشین انتخاب کنید.

 

کاشی کف حمام

کف حمام باید در برابر سُر بودن مقاومت زیادی داشته باشد و شیب آن نیز به اندازه ای باشد که آب به خوبی از آن خارج شود.

 

کاشی های کوچکتر از 4 اینچ (کاشی های موزاییک) به اتصالات مابین هر کاشی و دوغاب بیشتری نیاز دارد، که این امر باعث می شود میزان مقاومت آن در برابر سُر بودن تا حد زیادی افزایش یابد. همچنین کاشی های موزاییک می توانند خطر ناهموار بودن لبه ها را کمتر کرده و شیب بهتری داشته باشند.

 

تکنولوژی نوآورانه “استپ وایز” کاشی هایی تولید کرده است که در حمام در برابر لیز بودن مقاومت بیشتری  دارند.