وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اهداف عملیاتی پروژه کاردانو چیست؟

اهداف عملیاتی پروژه کاردانو چیست؟

اهداف عملیاتی پروژه کاردانو چیست؟

 

انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال به وجود آماده اند که به تعداد این رمزارزها نیز همواره اضافه می شود؛ اما همه ی این ارزها دیجیتال نمی توانند آینده خوب و درخشانی را داشته باشند، بنابراین کاربران باید معتبرترین و کارآمدترین ارزهای دیجیتال را شناسایی نمایند و سپس بر روی آنها سرمایه‌گذاری ایمن و پرسودی را انجام دهند.

 

ما در این مقاله سعی کرده ایم به این سوال پاسخ بدهیم که ارز دیجیتال کاردانو  چیست و اهداف عملیاتی پروژه آن چگونه است؟

 

همراه ما باشید

 

معرفی ارز دیجیتال کاردانو

 

معرفی ارز دیجیتال کاردانو

کاردانو یک سیستم مبتنی بر بلاکچین می باشد که با هدف رفع مشکلات نسل‌های قبلی رمزارزها مانند بیت کوین و اتریوم راه‌اندازی شده است.

 

ساختار و معماری آن امکان پیاده‌سازی قراردادهای هوشمند را فراهم می نماید و همچنین باعث شده است که شبکه‌ای سازگارتر و مقیاس‌پذیرتری داشته باشد.

 

رمزارز بومی کاردانو چیست؟

ارز دیجیتال آدا ADA رمزارز بومی این شبکه است که برای انجام عملیات‌های مختلف استفاده می‌شود.

 

تاریخچه کاردانو

پروژه کاردانو نسل سوم بلاکچین و رمزارزها در سال ۲۰۱۵ به صورت یک پروژه منبع باز کار خود را شروع کرد و دو سال بعد در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ توسط چارلز هاسکینسون خالق کاردانو، کارآفرین آمریکایی و متخصص ارزهای دیجیتال وارد بازار شد.

 

هاسکینسون معتقد است، بلاکچین این پروژه بی‌نهایت کارآمدتر از اتریوم است.

 

معماری بلاکچین کاردانو چگونه است؟

 حال می خواهیم بلاکچین کاردانو را کمی فنی تر بررسی نماییم . بلاکچین کاردانو از دو هسته یا Core  اصلی شکل گرفته است .

 

1.لایه حسابداری

2. لایه محاسباتی

 

لایه حسابداری به دارندگان رمزارز آدا این امکان را می دهد تا مبادله رمزارز خود را در کوتاه ترین زمان و با بهترین کارمزد انجام دهند. اصطلاحا به این لایه، لایه پرداخت گفته می شود.

 

لایه محاسباتی مجموعه ای از پروتکل های پیچیده تشکیل شده است؛ که ستون و چارچوب اصلی بلاکچین کاردانو را شکل داده اند.

 

در واقع قراردادهای هوشمند یا همان Smart Contract در لایه محاسباتی اجرا می شوند. شایان ذکر است که زبان برنامه نویسی کاردانو هسکل می باشد.

 

اهداف عملیاتی پروژه کاردانو چیست؟

 

اهداف عملیاتی پروژه کاردانو چیست؟

این پروژه از یک فلسفه علمی و یک رویکرد پژوهش محور متولد شده است و اهداف عملیاتی خود را با ارائه یک اکوسیستم متعادل و پایدار معرفی می‌کند تا بتواند نیازهای کاربران را تامین نماید.

 

ارتقای امنیت تراکنش‌ها در بلاکچین، افزایش سرعت تراکنش‌ها و ایجاد ثبات در برنامه‌های غیرمتمرکز در بستر بلاکچین از دیگر اهداف کاردانو می باشد. سایر اهداف این بلاکچین عبارتند از:

 

• وارد شدن شرکت‌های فورچون به اکوسیستم

• همکاری رمزارز بومی کاردانو با بانک‌‌ها

• گسترش اکوسیستم و خودکفا شدن آن

• افزایش تعداد کیف پول‌های پشتیبانی‌کننده از کاردانو

 

بدون تردید تراکنش‌های بین المللی مهم‌ترین کاربرد و هدف این ارز دیجیتال است.

 

بیت کوین و بسیاری از رمزارزها به دلیل مشکل مقیاس‌پذیری نمی‌توانند برای تراکنش‌های بین‌المللی مورد استفاده قرار بگیرند پس بنابر اطلاعات گفته شده کاربران می‌توانند تراکنش‌های برون مرزی خود را با استفاده از شبکه کاردانو به صورت آنی و با کمترین کارمزد انجام بدهند.

 

این تراکنش‌ها همتا‌به‌همتا بوده و از امنیت قابل قبولی برخوردار می باشد.

 

خرید کاردانو در ایران

همراهان گرامی برای خرید یا فروش کاردانو یا دیگر رمزارزهای بازار مانند تتر یا اتریوم می توانید از صرافی های ارز دیجیتال خارجی مانند بایینس و بیتفینیکس استفاده نمایید اما به علت تحریم ها اکثر صرافی های بین المللی به کاربران ایرانی خدماتی ارائه نمی دهند و در صورت افتتاح حساب در یکی از این صرافی ها، امکان بسته شدن یا بلوکه شدن حساب کاربری و از دست رفتن دارایی هایتان بسیار زیاد می باشد.

 

بهترین راه برای خرید کاردانو یا خرید تتر مراجعه به صرافی های معتبر و قانونی در ایران است.

 

کاربران در داخل ایران می توانند از وبسایت هایی که از خدمات واریز وجه ریالی یا رمزارزی پشتیبانی می نمایند به صورت مستقیم کاردانو یا ارزهای دیجیتال دیگر بازار را بعد از طی نمودن مراحل ثبت نام و احراز هویت، خریداری کنند و به کیف پول شخصی خود انتقال دهند و یا به سایر رمزارزهای بازار تبدیل نمایند.

 

پس به طور کلی می توانید یکی از دو روش زیر را برای معاملات خرید و فروش خود استفاده نمایید :

 

1 – خرید مستقیم از سایت‌های ایرانی از طریق واریز ریال

2 – تبدیل کاردانو یا سایر ارزهای دیجیتال به تتر یا سایر رمزارزها در سامانه تبدیل

 

کلام اخر

ما در این مقاله بررسی کردیم که رمزارز کاردانو چیست و چه اهدافی پشت پروژه کاردانو می باشد.

 

پروژه‌های بلاکچین زیادی هستند که ادعای رقابت با اتریوم را مطرح می نمایند اما واقعیت این است که بین تمام آن‌ها شاید کاردانو مهم‌ترین رقیب اتریوم به حساب بیاید که از قضا در حال حاضر، با وجود تمام پیشرفت‌ها، فاصله زیادی با آن دارد.

 

ما در سامانه تبادل پارس بیت با در نظر گرفتن محبوبیت ارزهای دیجیتال در بین کاربران ایرانی، پلتفرمی با امنیت بالا و آسان همراه با آموزش رایگان را فراهم نموده ایم که کاربران با ثبت نام و طی نمودن مراحل احراز هویت کمتر از 15 دقیقه میتوانند اقدام به ثبت سفارش خرید و فروش تتر، فروش کاردانو یا تبدیل آن به رمزارز های دیگر بازار نمایند.

 

همراهان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت اتریوم ، تتر و خرید و فروش ارزهای دیجیتال سایت رسمی پارس بیتWWW.PARS-BIT.COM  مراجعه و از صفحه مربوطه معاملات خرید و فروش یا تبدیل خود را ثبت نمایید.