وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اگر میخواهید سبک زندگی خود را تغییر دهید این کتاب ها را بخوانید!

اگر میخواهید سبک زندگی خود را تغییر دهید این کتاب ها را بخوانید!

اگر میخواهید سبک زندگی خود را تغییر دهید این کتاب ها را بخوانید!

 

همانطور که همه ما میدانیم کتاب خواندن تاثیر خیلی مثبتی در زندگی،تفکر و لایف استایل ما دارد.اگر تا کنون به هر روشی که خواستید لایف استایل خود را تغییر دهید و موفق نشده اید پیشنهاد میکنم کتاب هایی که در زیر برایتان آورده ایم را مطالعه کنید تا سبک زندگی و تفکرتان را تغییر دهید.

 

اگر میخواهید سبک زندگی خود را تغییر دهید این کتاب ها را بخوانید!

 

1-کتاب پدر پولدار پدر بی پول

این داستان در واقع روایت پسر کوچکی است که در خانواده‌ای با سطح معمولی به دنیا آمده است و پدر دوست او فرد ثروتمندی است. پسر کوچک رویای موفقیت و ثروت را دائما با خود دوره می‌کرد.

 

پدر او شخص آبرودار و با یک حقوق معمولی بود اما پدر دوستش ثروتمند و حسابگر بود و توانایی خوبی در کسب ثروت و مال اندوزی داشت.

 

این دو پسر سعی می‌کنند برای صحبت با پدر یک نوبت وقت از او بگیرند و پدر هم با کمال میل خواسته آن‌ها را می‌پذیرد و با گذشت چند ساعت آن‌ها را به اتاق فرا می­‌خواند. دو پسر بچه کنجکاو هستند تا در مورد مال و اموال مرد و روش‌های کسب ثروت اطلاعاتی کسب کنند تا در زمانی که به سنین بالاتر رسیدند میلیونر و ثروتمند شوند.

 

مرد نیز با کمال میل این خواسته آن‌ها را تنها با یک شرط می‌پذیرد و آن شرط هم این است که هفته‌ای چند روز با دستمزدی بسیار اندک برای مرد کار کنند.

 

این مبلغ چندان ناچیز بود که باعث شد در ابتدا به دو پسر بربخورد اما با این اندیشه که می‌خواهند راه و رسم کسب ثروت را فرا بگیرند قبول کردند. این کتاب که توسط رابرت کیوساکی نوشته شده در واقع روش موفقیت خود او را در زندگی نشان می‌دهد.

 

2-کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

این کتاب با آموزش روش‌های­ کاربردی برای ثروتمند شدن، افراد بسیاری را به موفقیت رسانده است. در این کتاب می­‌خوانیم که هر میزان از درآمدی که دارید و می‌­توانید از خرج آن صرف نظر کنید را ماهیانه کنار بگذارید.

 

یعنی اگر به عنوان مثال روزها با اتوبوس مسیری کوتاه را طی می‌­کنید صبح‌ها کمی زودتر بیدار شوید و این مبلغ ناچیز را به عنوان پس انداز کنار بگذارید.

 

در ماه بعد این میزان را کمی بیشتر کنید و اگر روزانه برای خود مقدار زیادی کیک و قهوه سفارش می‌­دادید اکنون این میزان را کمتر کنید تا هم به تناسب اندام خود کمک کرده باشید و هم روش‌های پس انداز را به درستی انجام داده باشید. در این کتاب روش‌های کاربردی برای موفقیت را به خوبی آموزش می‌­بینید و از خرج‌های بی­‌جا دست خواهید کشید.

 

3-کتاب راز اثر راندا برن

شاید پر تکرارترین نامی که در کتاب های حوزه موفقیت شنیده باشید نام کتاب راز نوشته راندا برن است. کتاب راز، حکایت از رازی دارد که در گذشته توسط دانشمندان کشف شده بود و بسیاری از آن‌ها در مورد راز سخن گفته‌اند.

 

نام آشناترین فرد که در این مورد سخن گفته اینیشتین است و این قانون طی قرن‌ها سر بسته مانده بود و رهبران و کسانی که از آن اطلاع داشتند سعی در انحصاری کردن آن داشتند و نمی‌­خواستند آن را با کسی به اشتراک بگذارند. اما انرژی چیزی است که در این جهان به بیشترین شکل ممکن یافت می‌شود.

 

اگر میخواهید سبک زندگی خود را تغییر دهید این کتاب ها را بخوانید!

 

4-اندیشیدن مساوی بدست آوردن

داستان از این قرار است که هرچه شما بتوانید به آن بیندیشید می‌­توانید آن را به دست آورید. این جریان عظیم منتقدین بسیاری داشته و بسیاری با این مفهوم مقابله کرده‌اند.

 

حقیقت این است که زمانی که شما به چیزی با تمرکز بالا می‌­اندیشید آن چیز در ناخودآگاه شما نقش می­‌بندد و زمانی که دائم آن را در ذهنتان بازآفرینی کنید شما به آن انرژی منتقل می­‌کنید و این انرژی به مرور به جسم تبدیل خواهد شد.

 

داستان آنقدرها هم پیچیده و غیرقابل درک نیست. بسیاری از افراد با این روش به ثروت بسیار زیادی دست یافته‌اند و بی شک شما نیز می‌­توانید یکی از این افراد باشید.

 

5-کتاب جادوگر واقعی اثر سارا پرینیز

کتاب جادوگر واقعی اثری هیجانی، تخیلی است که یک دزد کوچک را روایت می­‌کند. این دزد در بازار به دنبال پیدا کردن کسی بود که بتواند به راحتی جیب او را بزند و شخص مورد نظر او در واقع فردی جادوگر بود و در جادوگری تبحر زیادی داشت.

 

او متوجه دزدی این کودک شد و اجازه داد که او کارش را بکند چون اطمینان داشت که او خواهد مرد، اما دزد کوچک با دزدیدن سنگ مرگبار از جیب جادوگر زنده ماند و جادوگر از او خواست تا همراهش برود تا به او راه و رسم جادوگری را آموزش دهد و فقط در این صورت چیزی به پلیس از دزدی او نخواهد گفت. پسر بچه هم پذیرفت و همراه جادوگر رفت.

 

6-داستانی سراسر تخیل

این داستان سراسر تخیل زیبایی‌ها و ظرافت نویسنده در ترسیم آمال و آرزوهای انسانی در رسیدن به خواسته‌ها به وسیله­ جادو را به خوبی ترسیم کرده است.

 

هر چند رسیدن به آرزوها تنها با دانستن قانون جذب کار سخت و پیچیده‌ای­ نیست. شما می‌توانید نسخه الکترونیک کتاب جادوگر واقعی را از سایت فیدیبو دانلود و به راحتی در گوشی موبایل خود مطالعه کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره