وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی

 

شاید تصمیم بگیرید به جای استفاده از برندهای ایرانی لوازم آرایشی، از برندهای خارجی برای زیبایی هر چه بیشتر خود استفاده کنید که ممکن است ندانید چه برندی مناسب تر و بهتر است و نیاز به راهنمایی داشته باشید.

 

در اینجا قصد داریم برخی برندهای معتبر لوازم آرایشی خارجی را به شما معرفی کنیم تا قبل از خریداری محصولات مد نظر خود اطلاعات کافی برای خرید لوازم آرایشی را داشته باشید:

 

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی

 

برند گابرینی Gabrini

این برند از کشور ترکیه از سال 1994 فعالیت خود را شروع کرده است و در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی محصولاتی مانند پرایمر، کانسیلر، خط چشم مویی، خط چشم ماژیکی، رژ لب و… تولید کرده است، برند گابرینی در کوتاه مدت تبدیل به یک برند معروف در سطح جهان و موفق شد استانداردISO 9001:2008 و گواهینامه حلال را کسب کند و در حال حاضر محصولات این برند به 55 کشور در جهان عرضه می شود.

 

برند لورآل Loreal

این برند از کشور فرانسه می باشد که دفتر مرکزی این شرکت در شهر پاریس واقع است و در اصل یکی از بزرگ‌ترین شرکت لوازم آرایشی در سطح جهان می باشد و حوزه فعالیتی شرکت لورآل در زمینه تولید انواع رنگ مو، مراقبت از پوست، محافظت در برابر آفتاب، محصولات آرایشی، عطر و مراقبت از مو بوده و بسیار عالی عمل کرده است.

 

برند بل  Bell

این برند از کشور آلمان بوده و محصولات با کیفیت و مرغوبی را وارد بازار کرده است و با رضایت مشتریان توانسته تائیدیه سازمان بهداشت جهانی و دارویی جهانی را بگیرد، این شرکت محصولات بسیار زیادی در زمینه لوازم آرایشی تولید کرده است که از میان آن ها در تولید خط چشم کوزه ای، مداد چشم، ریمل، رژ لب و مداد ابرو بدون هیچ گونه حساسیتی در چشم، لب و ابرو بهترین بوده است.

 

بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی

 

برند تکنیک Technic

این برند از کشور انگلیس بوده که معروف به لوازم آرایشی فاقد خشونت می باشد که بیشتر در ساخت پالت سایه فعالیت داشته و بهترین پالت سایه ها را در سطح جهانی عرضه کرده است که کاملاً استاندارد و با کیفیت و بدون حساسیت می باشند.

 

برند مای My

این برند هم از کشور آلمان می باشد و تحت لیسانس شرکت آلمانی Kahl & co محصولات خود را با قیمت های مناسب و با کیفیت بالا تولید می کند، به طور واضح تر فرمولاسیون محصولات این برند مطابق کال اند کو آلمان می باشد و در سطح جهانی به خصوص ایران عرضه می شوند، شرکت مای محصولات مراقبت از مو مانند نرم کننده، شامپو گیاهی و محصولات آرایشی مانند ریمل، خط چشم، رژ لب و سایه چشم تولید می کند.

 

برند آرت اسکین Artskin

این برند از کشور چین می باشد که تیم  طراحان و متخصصان مجرب و متخصص این شرکت محصولات مراقبت از پوست مانند ماسک‌های صورت، کرم‌های مرطوب کننده، سرم‌های ضد چین و زبری پوست و محصولات آرایشی مانند رژ لب، رژگونه، پودر، کانسیلر و… تولید می کنند.

 

برند ایزادورا Isadora

برند ایزادورا یک برند سوئدی می باشد و انواع محصولات آرایشی با کیفیت تولید می کند و یک سال بعد از شروع فعالیت خود، انواع محصولات آرایشی شرکت خود را به کشورهای اسکاندیناوی و نروژ صادر کرد و در نتیجه بعدها بین بسیاری از افراد محبوبیت زیادی پیدا کرد و در سال 2003 محصولات آرایشی برند ایزادورا صادر به آمریکا شد، محصولات این برند شامل ریمل، سایه چشم، رژ لب، مداد ابرو، برنزه کننده، پنکیک، مداد لب و… می شود.

 

بهترین برند لوازم آرایشی خارجی

 

برند فلورمار Flormar

فلورمار یک برند ایتالیایی می باشد و شرکت آن در شهر میلان ایتالیا تأسیس شد و با سهم 21 درصدی بازار، جایگاه شماره یک برند آرایشی در کشور ترکیه را دارد، این برند محصولات خود را به 104 کشور عمدتاً کشورهای در حال توسعه عرضه می کند، از محصولات آرایشی این برند می توان به کرم پودر، پودر فیکس، ریمل، رژ لب، خط چشم و کانسیلر اشاره کرد.

 

آرایش تاپ

 

برند شیگلم Sheglam

این برند در سال 2019 در کشور سنگاپور راه اندازی شده است و دفتر مرکزی برند شیگلم در سنگاپور می باشد و محصولاتی در زمینه مراقبت از پوست، محصولات حمام، محصولات آرایشی مانند خط چشم، رژ لب، هایلایتر، رژ گونه، برنزر، براش، ریمل و… تولید می کند.

 

برندهای گفته شده از بهترین و معتبرترین برندها در حوزه انواع لوازم آرایشی و همین طور مراقبت از پوست و مو می باشند که شما عزیزان می توانید هر کدام از محصولات آرایشی مورد نیاز خود در برندهای گفته شده را با بهترین قیمت از فروشگاه آرایش تاپ سفارش دهید و خریداری کنید.

منبع : arayeshetop.com