وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی هتل های کیش

معرفی هتل های کیش

معرفی هتل های کیش

 

شهر ساحلی کیش شهری مدرن با امکانات رفاهی عالی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین شهرهای ایران برای مسافران داخلی و خارجی است.

 

جزیره‌ای زیبا که حتی در تابستان‌های گرم و شرجی نیز مسافران فراوانی را در خود جای می‌دهد؛ به‌همین‌دلیل، هتل های کیش و اقامتگاه‌های شیک با خدمات و امکانات بسیار خوبی در این شهر ساخته شده‌اند تا بتواند نیاز مسافران با سلیقه‌های گوناگون را پاسخ دهد.

 

برای آشنایی با تعدادی از محبوب‌ترین هتل های کیش، تا انتهای مطلب پیش‌رو با ما همراه باشید.

 

۱. هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش ، معرفی هتل های کیش

معرفی هتل های کیش

 

بدون شک، هتل داریوش یکی از بهترین هتل های کیش است. هتلی با معماری الهام‌گرفته از تخت جمشید که یادآور دوران هخامنشیان است.

 

این هتل ۵ ستاره از آن دست هتل‌هایی است که حتی اگر قصد اقامت در آن را ندارید، باید زمانی را برای گشت‌وگذار و دیدن فضای تاریخی و چشم‌نواز آن صرف کنید.

 

هتل داریوش در ۳ طبقه و ۱۹۰ اتاق ساخته شده‌است که امکاناتی مثل رستورانی با ظرفیت ۲۸۰ نفر، سالن بدنسازی، پارکینگ، زمین اختصاصی پینت‌بال و تنیس، مجموعه آبی، غواصی اختصاصی و همچنین دریاچه اختصاصی دارد.

 

در محوطه خارجی این هتل، واحدهای کابانا قرار گرفته‌است که از نظر هزینه، قیمت پایین‌تری نسبت‌به سایر اتاق‌های خود دارند و گزینه مناسبی برای رزرو هتل کیش با قیمتی مناسب هستند.

 

۲. هتل مارینا کیش

 

هتل مارینا کیش

 

هتل مارینا هتلی ۵ ستاره با معماری خاص در کنار ساحل مرجانی کیش است که خدمات و امکانات رفاهی کاملی را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد.

 

اگر طرفدار تفریحات هیجان‌انگیز و متفاوت هستید، این هتل برای شما تفریحاتی مانند پاراسل، شاتل، جت اسکی، بنانا، کلوپ ورزشی و پارک آبی را فراهم کرده‌است.

 

اگر از دوچرخه‌سواری در کنار ساحل خلیج فارس لذت می‌برید، مسیر دوچرخه‌سواری نزدیک به این هتل برای شما جذاب خواهد بود.

 

هتلی که اتاق‌های رو به دریا و پارک مارینا و همچنین یکی از بهترین رستوران‌های جزیره کیش با غذاهای اصیل جنوبی و دریایی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

 

۳. هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش ، معرفی هتل های کیش

معرفی هتل های کیش

 

هتل ۵ ستاره شایان را باید در فهرست قدیمی‌‌ترین هتل های کیش قرار دهیم.

 

هتلی ۵۰ساله که ۱۹۵ اتاق با امکاناتی کامل و همچنین خدمات و امکانات رفاهی مانند سالن بیلیارد، استخر روباز، چای‌خانه سنتی، اتاق مهمانی و جلسات و همچنین اقامت رایگان برای کودکان زیر ۵ سال را برای مسافران خود آماده کرده‌است.

 

این هتل دسترسی خوبی به دیگر جاذبه‌های تفریحی کیش دارد؛ اسکله تفریحی کیش روبه‌روی هتل، مسیر دوچرخه‌سواری در کنار این بنا و دیگر مراکز تجاری کیش که همگی در اطراف هتل شایان گرد هم آمده‌اند تا اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما به‌همراه داشته باشند.

 

۴. هتل لیلیوم کیش

 

هتل لیلیوم کیش

 

هتل لیلیوم هتلی است ۴ ستاره که در سال ۱۳۹۸ ساخته شد. هتلی شیک و مدرن که ۸ طبقه و ۱۵۴ واحد اقامتی دارد.

 

اگر به‌دنبال رزرو هتل کیش با قیمت مناسب هستید، پس به این هتل به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها نگاه کنید.

 

هتلی که خدمات و امکانات رفاهی متنوعی مانند فضای سبز اختصاصی، مینی‌بار، کافی‌شاپ، سفره‌خانه سنتی، پارکینگ و رستورانی با غذاهای لذیذ و باکیفیت دارد.

 

هتل لیلیوم در کنار دسترسی راحت به بهترین مراکز خرید کیش و نزدیک به ساحل خلیج فارس، خاطره خوشی را از سفر به جزیره کیش برای شما به‌جای می‌گذارد.

 

۵. هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش ، معرفی هتل های کیش

معرفی هتل های کیش

 

هتل ۴ ستاره آرامیس در سال ۱۳۷۸ ساخته شده‌است و یکی از بهترین هتل های کیش محسوب می‌شود.

 

یک ساختمان آبی‌رنگ ۴ طبقه که ۶۴ واحد اقامتی با امکانات مناسب را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

 

روم سرویس، سفره‌خانه سنتی، رستوران و کافی‌شاپ، فضای سبز و خشک‌شویی ازجمله امکانات و خدمات رفاهی هتل آرامیس است.

 

اتاق‌های این هتل چشم‌اندازی رویایی از سواحل خلیج فارس دارد که اقامتی خوش را به شما هدیه می‌دهد.

 

از نظر موقعیت جغرافیایی، هتل آرامیس نزدیک به مراکز خرید پردیس، سارینا و رویا مال قرار دارد.

 

۶. هتل ترنج کیش

 

هتل ترنج کیش

 

هتلی با معماری متفاوت و جذاب درون ساحل و دریا با امکاناتی عالی می‌خواهید؟ هتل ترنج کیش برای شماست.

 

هتلی که در دو فاز ساخته شده است و یک بخش آن درون دریای خلیج فارس و بخش دیگر آن در ساحل قرار گرفته‌است.

 

اگر این هتل را از بالا نگاه کنید، شبیه به یک ترنج است. یکی از بهترین هتل های ایران که انتخاب بسیاری از زوج‌های جوان برای گذراندن ماه عسل است.

 

هتل ترنج که در بخش شمال غربی جزیره کیش واقع شده‌است، خدمات و امکانات رفاهی مانند مجموعه ورزشی، اتاق بازی، سالن کنفرانس، رستورانی با غذاهای خوش‌طعم و باکیفیت، سفره‌خانه سنتی، کافی‌شاپ و مجموعه آبی دارد.

 

یکی از ویژگی‌های جالب این هتل که نقطه تمایزش نسبت‌به دیگر هتل های کیش است، کف شیشه‌ای اتاق‌هایش بوده که آب‌های خلیج فارس را نشان می‌دهد.

 

۷. هتل پارمیدا کیش

 

هتل پارمیدا کیش ، معرفی هتل های کیش

معرفی هتل های کیش

 

هتل پارمیدا یکی از بهترین هتل های کیش با قیمتی مناسب و امکانات کامل است. هتلی ۴ ستاره که در ۴ طبقه و ۸۱ واحد اقامتی در سال ۱۳۹۳ ساخته شده‌است.

 

این هتل دسترسی خوبی به سایر اماکن گردشگری کیش دارد و نزدیک به پیست کارتینگ، مرکز تجاری کیش و اسکله تفریحی قرار دارد.

 

رستوران و کافی‌شاپ، روم سرویس، چای‌خانه سنتی، فضای سبز، مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی و اتاق‌هایی با چشم‌انداز ساحل ازجمله امکانات و خدمات هتل پارمیدای کیش است که اقامتی دل‌انگیز را به شما هدیه می‌دهد.

 

سخن پایانی

جزیره کیش جزیره هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوع و جذابی است که با امکانات و خدمات بی‌نظیر خود، اقامتی خاطره‌انگیز را در یکی از زیباترین شهرهای ایران به شما هدیه می‌دهد.

 

شهری که امکانات تفریحی و گردشگری مدرن و فوق‌العاده‌ای را برای مسافران آماده کرده‌است. برای رزرو هتل کیش و بسیاری از هتل های ایران و همچنین تهیه بلیط رفت‌وبرگشت برای سفرهای داخلی و خارجی خود می‌توانید به اسنپ تریپ مراجعه کنید.