وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین زمان سفر به بندرعباس چه موقع است؟

بهترین زمان سفر به بندرعباس چه موقع است؟

بهترین زمان سفر به بندرعباس چه موقع است؟

 

سفر به شهرهای جنوبی ایران همیشه حال‌وهوای دیگری دارد. هرقدر هم به شمال و دریای خزر سفر کرده باشید، باز هم این جمله را خواهید شنید که دریای جنوب، بُعد دیگری از زیبایی آب‌های این مرز و بوم را به شما نشان می‌دهد.

 

تصور کنید در یک بندر گرم، تلألو نور خورشید بر تن دریا را تماشا می‌كنید‌ و لنج‌ها با هیاهوی مردمان خون گرم جنوب، در بندر پهلو می‌گیرند.

 

کافیست با سفر به جنوب و اقامت در یکی از هتل های بندرعباس ، مدتی را در این شهر بگذرانید تا همیشه این سفر در ذهنتان ماندگار شود. در ادامه این مطلب شما را با بهترین زمان سفر به بندرعباس آشنا خواهیم کرد.

 

بهترین زمان سفر به بندرعباس چه موقع است؟

 

آب و هوای بندرعباس در ماه‌های مختلف سال

یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید قبل از سفر به جنوب انجام دهید، این است که شرایط آب‌وهوایی را بررسی کرده و بهترین زمان را برای سفر انتخاب کنید. شهرهای جنوبی در کشور ما بسیار گرم هستند و در اغلب ماه‌های سال نیز این گرما را همراه خود دارند.

 

با وجود آن‌که ساکنان این شهرها غالباً با گرمای هوا خو گرفته‌اند، اما برای مسافران قابل تحمل نیست و اگر در زمان نامناسبی به بندرعباس سفر کنند، اذیت خواهند شد.

 

به‌طورکلی بندرعباس و کل استان هرمزگان دو فصل دارند که یک فصل گرم و یک فصل خنک را شامل می‌شود. فصل گرم همراه با شرجی بودن هواست و ۹ ماه (از آخر اسفند تا اوایل آذر) طول می‌کشد.

 

میانگین دما در این مدت ۳۷ درجه است؛ اما این عدد در ماه‌های تیر و مرداد که دما به اوج می‌رسد، بسیار بالاتر خواهد بود. فصل خنک نیز سه ماه و درواقع همان فصل زمستان است که دمای هوا و رطوبت آن تحت‌تأثیر توده‌های خنک غربی کاهش می‌یابند.

 

چه موقع از سال به بندرعباس سفر کنیم؟

اگر می‌خواهید از سفر خود به بندرعباس لذت ببرید و گرمای هوا شما را آزار ندهد، در فصل زمستان به این شهر بروید. البته افرادی که خودشان ساکن شهرهای جنوبی هستند، اغلب به گرمای هوا عادت کرده‌اند و به همین خاطر می‌توانند در هر موقعی از سال به بندر بروند.

 

فقط باید رطوبت و شرجی بودن این شهر بندری را نیز در نظر داشته باشند. اگر در شهرهای سردسیر زندگی می‌کنید، سفر در فصل زمستان بهترین پیشنهاد است.

 

جالب است بدانید که دمای هوای بندرعباس در شب‌های زمستانی هم به صفر درجه نمی‌رسد و در روزها هم به ندرت دما را کمتر از ۱۰ درجه می‌بینیم.

 

هتل های مناسب برای اقامت در بندرعباس

شهرهای بندری همیشه شهرهای شلوغ و پرهیاهویی هستند و مسئله «کار» در آن‌ها بسیار پررنگ است. در بندرعباس هم به‌سبب نزدیکی به کشورهای حاشیه خلیج فارس، بازار واردات و نقل و انتقالات بسیار داغ است.

 

ازاین‌رو هتل هایی ساخته شده‌اند تا افراد بتوانند اوقات خوبی را در کنار مردمان مهمان‌نواز این شهر داشته باشند. چند مورد از بهترین هتل های بندرعباس را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین گزینه‌ها را برای اقامت انتخاب کنید:

 

هتل هرمز بندرعباس

برای اقامتی رویایی و به‌یادماندنی در بندرعباس، هیچ‌چیز به اندازه اقامت در هتل هرمز نمی‌تواند مهم باشد. این هتل پنج ستاره بی‌نظیر با امکانات متعدد کاری می‌کند که بخواهید بارهاوبارها به بندرعباس سفر کنید.

 

هتل هرمز در ۷ طبقه ساخته شده است و مجموعاً ۳۶۷ اتاق در آن وجود دارد. هریک از این اتاق‌ها می‌توانند گنجایشی بین ۱ تا ۴ نفر داشته باشند. البته باید گفت که این اتاق‌ها به شکل سوئیت هستند و تمام امکانات رفاهی موردنیاز در آن‌ها تعبیه شده است.

 

پارکینگ مجموعه ظرفیت ۱۵۰ ماشین را دارد؛ البته می‌توانید از سرویس ترانسفر هتل نیز استفاده کنید. صرف غذا در رستوران های هتل هرمز نیز یک تجربه به‌یادماندنی خواهد بود.

 

از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به سالن ورزش، سالن بیلیارد، زمین تنیس، آرایشگاه، صرافی، کافی‌نت و… اشاره کرد.

 

هتل هرمز بندرعباس

 

هتل خلیج فارس

از میان هتل های پنج ستاره بندرعباس، هتل بین المللی خلیج فارس یکی دیگر از انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. این هتل در ۶ طبقه با ۱۵۵ اتاق ساخته شده است و دسترسی مطلوبی به اسکله‌ها، اماکن گردشگری، راه‌آهن و… دارد.

 

اتاق های هتل خلیج فارس ظرفیت ۱ یا ۲ نفر را دارند و برای تعداد بیشتر می‌بایست چند اتاق را رزرو کنید. اگر با ماشین شخصی خود به بندرعباس سفر می‌کنید، یک پارکینگ اختصاصی در هتل قرار گرفته است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

ازجمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، استخر، جکوزی، سالن ورزشی، سالن بدنسازی، سونا و… اشاره داشت.

 

هتل هما

مجموعه هتل های هما در شهر بندرعباس نیز میزبان مسافران هستند که در ۶ طبقه با ۱۸۷ اتاق از مهمانان استقبال می‌کنند. اتاق‌های این مجموعه با ظرفیت ۱ تا ۴ نفر در دسترس‌اند و از نظر امکانات نیز کلاس‌های مختلفی دارند.

 

این هتل بسیار نزدیک به دریاست و دسترسی خوبی به مکان‌های مهم شهر دارد. از سوی دیگر امکانات مطلوبی را نیز به مهمانان ارائه می‌دهد و به‌عنوان یک هتل پنج ستاره، کاملاً لوکس و مناسب است.

 

طی اقامت خود در هتل هما می‌توانید از رستوران‌های مجلل یا غذاهای ایرانی و فرنگی، فروشگاه، زمین تنیس، اتاق ماساژ، کافی‌نت، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی و… استفاده کنید.

 

هتل آتیلار

در کنار هتل های پنج ستاره، بد نیست اشاره‌ای به یک هتل چهار ستاره باکیفیت نیز داشته باشیم. هتل آتیلار که در ۱۳ طبقه ساخته شده است، بلندترین ساختمان در بندرعباس است و ۹۸ اتاق دارد.

 

این هتل نیز خدمات بی‌نظیری را در رستوران‌ و کافی‌شاپ خود ارائه می‌دهد و از نظر امکانات رفاهی نیز سطح مطلوبی دارد. هتل آتیلار نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخابی برای اقامت در هتل های بندرعباس باشد.

 

هتل آتیلار ، بهترین زمان سفر به بندرعباس چه موقع است؟

 

صفر تا صد اقدامات سفر را به فلای تودی بسپارید

«فلای تودی» شرایطی را فراهم کرده است که بتوانید از هر نقطه کشور تنها با چند کلیک، هتل های مدنظر خود را رزرو کنید و حتی بلیط هواپیما و بلیط قطار را با ارزان‌ترین قیمت ممکن بخرید.

 

اگر می‌خواهید از این شرایط استثنایی بهره‌مند شوید، سری به وب‌سایت فلای تودی بزنید.

 

کافیست در قسمت پروازها، مبدأ، مقصد و تاریخ سفر را مشخص کنید؛ همچنین برای رزرو هتل نیز تنها باید نام هتل و تاریخ را وارد کنید؛ مابقی کارها را به فلای تودی بسپارید. این مجموعه بدون شک سفری بی‌نظیر را به شما هدیه خواهد داد.