وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده

معرفی بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده

معرفی بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده

 

گشت‌وگذار بین رستوران های خاص و جذاب در کیش جزو فعالیت‌های مفرحی است که توصیه می‌شود در حین سفر به این جزیره از انجامش غافل نشد؛ زیرا رستوران های کیش صرفاً به مکان‌هایی برای صرف غذا محدود نمی‌شوند؛ بلکه بسیاری از این رستوران‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که فضای دلنشینی برای دورهمی‌ها هستند و لحظات خاطره‌انگیزی را برای مشتریانشان خلق می‌کنند.

 

اجرای موسیقی زنده در حین سرو غذا در این دسته از رستوران‌ها جذابیت زیادی برای گردشگران جزیره دارد. در ادامه با ما همراه شوید تا به سراغ معرفی بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده برویم.

 

معرفی بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده

 

رستوران مجلل کوه نور کیش

رستوران مجلل کوه نور کیش نه‌تنها در شمار بهترین رستوران‌های جزیره با اجرای موسیقی زنده است؛ بلکه از نظر طراحی فضا و موقعیت مکانی نیز یکی از بهترین و منحصربه‌فردترین رستوران‌های جزیره کیش است.

 

این رستوران در دل یک کوه به ارتفاع تقریبی ۳۰ متر بنا شده است و آبشاری که از بنای بیرونی رستوران سرازیر شده است نمای خاص و چشم‌نوازی را به آن بخشیده است و همین امر موجب شده است تا عده زیادی از مسافرانی که با بلیط هواپیما تهران کیش سفر می‌کنند آن را به‌عنوان یک جاذبه تماشایی در جزیره در نظر بگیرند و به‌محض رسیدن به جزیره خود را به یک وعده‌غذایی جانانه در این رستوران دعوت کنند.

 

ورود به این رستوران به معنای وارد شدن به محوطه‌ای با دیواره‌های صخره‌ای در دل کوه است که به طور مینیمال طراحی شده است و فضایی دنجی برای صرف غذا و لذت بردن از گوش دادن به موزیک حساب می‌شود.

 

منوی غذاهای رستوران کوه نور کیش تنوع نسبتاً بالایی دارد؛ اما از میان همه آنها معمولاً کباب‌ها، پورشه که غذایی فرانسوی است و غذاهای دریایی طرف‌داران بیشتری دارند.

 

آدرس: میدان امیرکبیر، جنب هتل صدف

 

رستوران انرژی کیش

نمی‌شود از بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده گفت و نامی از رستوران انرژی کیش نبرد؛ زیرا این رستوران اولین نمونه از رستوران‌هایی است که تحت عنوان کنسرت رستوران فعالیت می‌کنند.

 

فضای رستوران به‌گونه‌ای طراحی شده است که به مراجعه‌کننده حس حضور در یک کنسرت کوچک با پذیرایی در یک وعده‌غذایی را القا کند.

 

رستوران انرژی، بند موسیقی مخصوص به خود را دارد و اغلب از هنرمندان شناخته‌شده برای اجرای موسیقی یا جنگ‌های طنز بهره می‌برد. بعلاوه این رستوران با ظرفیت ۵۰۰ نفر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های جزیره بشناسند.

 

فضای رستوران انرژی شامل محوطه روباز بیرونی برای صرف غذا و سالن سرپوشیده برای اجرای برنامه‌ها و کنسرت است. گذشته از همه اینها کیفیت و طعم و مزه غذاهای این رستوران نیز در حد مطلوب ارزیابی می‌شود.

 

گفتنی است رستوران انرژی در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرویس‌دهی می‌کند؛ اما اجرای موسیقی از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۵ بعدازظهر و شب‌ها از ساعت ۲۲ تا ۱ بامداد انجام می‌شود.

 

آدرس: نوار ساحلی کیش، اسکله تفریحی قدیم، بعد از نوار ساحلی

 

معرفی بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده

 

رستوران کف شیشه‌ای بام رؤیایی کیش

رستوران کف شیشه‌ای بام رؤیایی کیش نیز از پرطرف‌دارترین رستوران‌های جزیره است که در حین سرویس‌دهی در وعده ناهار و شام موزیک زنده در آن اجرا می‌شود.

 

این رستوران که در غرب جزیره قرار گرفته است جزو معدود رستوران‌های مرتفع با چشم‌انداز ۳۶۰ درجه از خلیج‌فارس است که کف آن تماماً از شیشه ساخته شده است و جذابیت خاصی به فضای آن داده است. منوی غذاهای این رستوران شامل غذاهای سنتی ایرانی، غذاهای معروف عربی و غذاهای دریایی است.

 

مشتریان این رستوران با مراجعه در وعده ناهار می‌توانند از صدای سازهایی نظیر پیانو، فلوت و کاخن زنده لذت ببرند؛ اما در وعده شام موسیقی زنده با حضور هنرمندان شاخص در هنگام سرو غذا اجرا می‌شود.

 

گفتنی است ترانسفر رفت و برگشت به‌صورت رایگان نیز از خدمات ویژه این رستوران محسوب می‌شود.

 

ازاین‌رو به مسافرانی که از شهرهای دیگر راهی جزیره شده‌اند از جمله مسافرانی که با بلیط هواپیما شیراز به کیش سفر می‌کنند می‌توانند با کمک سرویس ترانسفر این رستوران از فرودگاه به جزیره تردد کنند بعد از صرف یک وعده‌غذایی دلچسب مجدد با همین سرویس به محل اقامتشان برگردند.

 

آدرس: جاده جهان، غروب کیش، روبروی مجتمع بزرگ پدیده شاندیز

 

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش نیز از دیگر رستوران‌های خوب جزیره کیش است که اجرای موسیقی به‌صورت زنده هم جزو خدمات آن است.

 

اگر به دنبال یک گزینه عالی در میان رستوران‌های جزیره کیش با موسیقی زنده هستید و هم‌زمان از طرفداران سرسخت شیشلیک هستید توصیه می‌کنیم حتماً در سفر به جزیره از رفتن به این رستوران غافل نشوید؛ زیرا رستوران شاندیز صفدری کیش را اغلب به‌عنوان پدر شیشلیک ایران می‌شناسند.

 

این رستوران در جوار محوطه ساحلی جزیره قرار گرفته است و وسعت آن به‌اندازه‌ای است که امکان میزبانی از ۹۰۰ نفر به طور هم‌زمان در آن وجود دارد. ازاین‌رو برای برگزاری مراسم‌های دسته‌جمعی هم گزینه بسیار مناسبی است.

 

روی‌هم‌رفته تجربه صرف غذا در این رستوران را می‌توان به طور خلاصه صرف غذایی لذیذ در محیطی شیک به همراه موسیقی زنده گوش‌نواز توصیف کرد.

 

آدرس: جاده جهان، بین کشتی یونانی و کلبه هور کیش

 

معرفی بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده

 

رستوران دریایی میرمهنا کیش

رستوران دریایی میرمهنا کیش نیز جزو رستوران‌های ساحلی درجه یک جزیره است که انتخاب مناسبی برای افراد لوکس‌پسندی است که می‌خواهند در حین صرف غذا در محوطه‌ای با چشم‌انداز کامل دریای خلیج‌فارس از گوش دادن به موسیقی زنده نیز لذت ببرند.

 

گفتنی است این رستوران جزو لوکس‌ترین و البته گران‌ترین رستوران‌های جزیره است؛ اما نیازی نیست نگران هزینه بالای غذاهای آن باشید زیرا می‌توانید با پیدا کردن ارزان‌ترین پروازها در safarmarket.com/flights هزینه‌ها را به‌گونه‌ای مدیریت کنید که از لذت صرف غذا در این رستوران فوق‌العاده و لوکس هم بی‌نصیب نمانید.

 

منوی این رستوران شامل انواع غذاهای سنتی ایرانی می‌شود که در میان آنها غذاهای دریایی با طعم و مزه بی‌نظیرشان طرفداران بیشتری دارند.

 

آدرس: خیابان فردوسی، خیابان اعتصامی، جنب هتل تاب رز

 

رستوران پایاب کیش

رستوران پایاب کیش هم می‌تواند انتخاب مناسبی در میان رستوران‌های جزیره کیش همراه با موسیقی زنده باشد. این رستوران در نزدیکی مجموعه تاریخی پایاب که یکی از جاهای دیدنی کیش است، قرار دارد.

 

پایاب در لغت به معنای مکانی است که آب از آن عبور می‌کند. در واقع پایاب‌ها محوطه‌ای با طراحی به شکل سنگی بوده‌اند که به‌عنوان قنات مورداستفاده قرار داشتند.

 

رستوران پایاب نیز به دلیل دکور و تزیینات خاصی که به شکل مجموعه تاریخی پایاب دارد به این اسم نام‌گذاری شده است. این رستوران شامل یک محوطه جذاب روباز و وسیع است که ظرفیت میزبانی از ۳۰۰ نفر را دارد.

 

طراحی فضاهای رستوران پایاب به‌صورت سنتی است و فضای سرسبز آن با تخت‌های سنتی پر شده است و محیطی دلنشین و آرامش‌بخش برای صرف غذا ایجاد کرده است.

 

ناگفته نماند که بخشی از رستوران نیز میز و صندلی تعبیه شده است تا مشتریان بتوانند بنا به سلیقه شخصی خود محیط صرف غذا را انتخاب کنند. پارکینگ اختصاصی و محوطه بازی مخصوص کودکان نیز از جمله امکانات رفاهی این مجموعه است.

 

آدرس: میدان المپیک، خیابان المپیک

 

کلام آخر

کیش به‌عنوان یکی از پرگردشگرترین مقاصد داخلی تنوع بالایی از رستوران‌ها را دارد. دراین‌بین رستوران های کیش با موسیقی زنده طرفداران بسیار زیادی در میان گردشگران جزیره دارند به همین دلیل در این مطلب بهترین رستوران های کیش با اجرای زنده موزیک را به شما معرفی کرده‌ام تا با انتخاب آنها تجربه بهتری از تفریح و رستوران‌گردی در این جزیره داشته باشید.