وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مخوف ترین و ترسناک ترین جنگل جهان با اتفاقات عجیب در آن + عکس

مخوف ترین و ترسناک ترین جنگل جهان با اتفاقات عجیب در آن + عکس

مخوف ترین و ترسناک ترین جنگل جهان با اتفاقات عجیب در آن + عکس

به گزارش ایران ناز یکی از جنگل های بسیار ترسناک واقع در سرزمین (کنت دراکولا) در کشور رومانی جنگل هویا است. این جنگل با وجود ترسناک بودن سالانه عده زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند.

 

معرفی جنگل هویا

جنگل  هویا، که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است در عین حال هم از مخوف ترین مکان ها برای گشت و گذار است.

 

این جنگل ، در نزدیکی «کلوژ ناپوکا» و درست در نزدیکی محوطه روباز «موزه ی ترانسیلوانیا» قرار گرفته است.

 

در این جنگل اتفاقات عجیبی رخ داده که به گفته برخی، افراد زیادی به آن جا رفته و دیگر بازنگشته اند. حتی گفته شده رد پای آدم فضایی ها در این مکان دیده شده است.

 

درست است که بازدید از جنگل و دیدن درختان و پوشش گیاهی حس و حال خوبی به ما دست میدهد و شنیدن صدای پرندگان و آرامش خاصی که حاکم بر آن است برایمان جذابیت دارد، اما بعضی از جنگل ها به جای اینکه جس خوب و آرامی به ما دست بدهد حس ترس و اضطراب و وحشت را در ما ایجاد میکند.

 

فکرش را بکنید درختان عجیب و انبوه که اجازه عبور نور را نمیدهند و نمیگذارند فضا کاملا روشن شود و وجود مه غلیظ تصویر زیبای جنگل را از ما پنهان کند.

 

دیدن چنین صحنه ای جذابیت طبیعت و دلنشین بودن تصاویر زیبای جنگل را از ما میگیرد.

 

یکی از ترسناک ترین جنگل دنیا در نزدیکی شهر « کلوژ-نپوکا» کشور ، جنگلی به اسم هویا باچو (Hoia Baciu Forest) که می گویند این جنگل بزرگ ۲۵۰ هکتار مساحت دارد و اتفاق های عجیبی که در آن رخ می دهد باعث شده که به آن مثلث برمودای رومانی بگویند.

 

مخوف ترین و ترسناک ترین جنگل جهان با اتفاقات عجیب در آن + عکس

علت ترس افراد از این مکان چیست؟

داستان از این قرار است که عده ای ترس را کنار گذاشته و با جسارت زیاد برای بازدید از این مکان راهی قلب این جنگل شده اند. افراد بازدید کننده میگویند: درختان عجیب غریبی در آن جنگل روییده است و حتی به مرور زمان تغییر شکل داده اند.

 

آنان میگویند بسیاری از افراد که برای گشت و گذار به این مکان رفته اند هرگز باز نگشته اند و یا افرادی که جان سالم به در برده اند احساس خستگی کرده و دچار درد جسمانی شده اند. ازجمله؛ خارش، سردرد، سرگیجه، تهوع، سوختگی، احساس شدید ترس و نگرانی و دیگر احساسات عجیب و غریب که نسخه مشترک اکثر بازدید کنندگان است.

 

اما اصلی ترین اتفاق این جنگل که بسیار بحث برانگیز بوده، مربوط به اواخر دهه 1960 میلادی است. پروفسور «الکساندرو سیفت» زیست شناس آن دوره که تصاویر زیادی را از وجود یک شئ عجیب در هوا به ثبت رسانده است.قسمت  عجیب این ماجرا این بود تمام مدارک از این رویداد عجیب بعد از مرگ او از بین رفت و ناپدید شد.

 

این اتفاق، اولین و اخرین رویداد عجیب در این منطقه نبود.