وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

همه چیز درباره بهترین دیجی‌ های دنیا (عکس)

همه چیز درباره بهترین دیجی‌ های دنیا (عکس)

همه چیز درباره بهترین دیجی‌ های دنیا (عکس)

 

برخی افراد در ایران خصوصا برخی خانمهای دیجی که سابقه هنری خاصی جز زدن و رقصیدن در دورهمی ها و مولودیها نداشتند نام دیجی را بر روی خود میگذارند و برای اجرا به مراسم های جشن میروند که تنها هنرشان پلی کردن آهنگ پادکست های آماده چندساعته و از پیش آماده در جشن است و بی هنری خود را با جراحی های گوناگون چهره و اندامشان و عشوه و  رقصیدن و دلقک بازی در مراسم جشن و زیر جراحی های زیبایی و عملهای جراحی پلاستیک و ….پنهان میکنند تا حواس مردم را پرت کنند و دیگران کمتر متوجه نابلدی آنها در میکس کردن لایو آهنگ و عدم آشنایی آنها به اصول میکس به صورت زنده شوند ! و یا برخی از آنها هنگامی که با نام واقعی خودشان بدنام شده و کار بدشان مورد انتقاد طیف وسیعی از مشتریانشان قرار گرفت نام هنری افراد مشهور و همکاران دیگر را بر روی خود میگذارند تا از رسوایی قبلی و بی آبروییشان فرار کنند و زیر نام افراد موفق تر شروعی دوباره داشته باشند!

 

در اینجا، لیستی از مشهورترین دی جی‌هایی که به مدت یک دهه بر این ژانر حکومت کرده اند، برایتان آماده کرده ایم. در این لیست، به هنرمندانی همچون آلن واکر، کایگو و دی جی خالد اشاره نمی‌کنیم، زیرا آن‌ها در ژانر متنوعی کار می‌کنند.در دنیای موسیقی شاهد ترند‌ها و جنبش‌های مختلفی بوده ایم که اغلب موجب تحول موسیقی و دنیای آن شده اند. Disk Jockeying نوع خاصی از موسیقی است که در آن جاکی آهنگی قدیمی را با پیچشی جدید پخش می‌کند. جیمی ساویل اولین دی جی در دنیا بود و بعد از او، هنرمندان بین المللی زیادی در این حوزه، کار کردند.

 

لیست بهترین DJ‌های دنیا در سال ۲۰۲۰ از این قرار است:

 

۱۰. دی جی اسنیک (DJ Snake) – فرانسه

 

بهترین دیجی‌ های دنیا در حال حاضر

 

دی جی اسنیک با اولین آهنگ موفقش در سال ۲۰۱۳ با نام Turn Down for What این ژانر را وارد چارت‌ها کرد و نامزد یک جایزه گرمی نیز هست. این موزیسین فرانسوی در بطن ژانر موسیقی الکترونیک ترپ قرار دارد. وی در سال ۲۰۱۵ با اولین آهنگ موفق روز خود به نام Lean On با همکاری Major Lazer به خوانندگی MØ در صدر چارت‌های موسیقی دنیا قرار گرفت و پس از آن نیز آهنگش با جاستین بیبر به نام Let Me Love You در سال ۲۰۱۶ موفقیت عظیمی پیدا کرد.

 

سال بعد از آن، اسنیک آهنگ سولوی خود را با عنوان Magenta Riddim منتشر نمود که بلافاصله به آهنگ محبوبی تبدیل شد و بعد از آن نیز آهنگ Taki Taki را با سلنا گومز منتشر کرد.

 

این آهنگ در سطح جهانی در صدر چارت‌ها قرار گرفت و اوایل ۲۰۱۹، Try Me وSouthSide بیرون آمدند.

 

۹. اسکریلکس (Skrillex) – ایالات متحده آمریکا

 

بهترین دیجی‌ های دنیا در حال حاضر

 

سونی مور که با نام اسکریلکس هم شناخته می‌شود، یک دی جی آمریکایی است که تخصصش در داب استپ،‌ای دی ام، الکترو هاوس و مومباتون است. وی حرفه اش در موسیقی را حول و حوش سال ۲۰۰۴ با یک گروه محلی آغاز کرد که در آن، خواننده اصلی گروه بود. حوالی سال ۲۰۰۸ بود که شروع به میکس و آهنگسازی آهنگ‌های خودش کرد که اولین آهنگ موفق در میان آن‌ها Hate بود.

 

این برایش سکوی پرتابی بود که بعد‌ها با آهنگ‌های فوق موفقی همچون Bangarang، First of the year  (Equinox)، Scary Monsters and Nice Sprites همراه شد. اسکریلکس ۸ بار برنده جایزه گرمی، ۱ بار برنده جایزه آنی، و ۲ بار برنده جایزه موزیک ویدئوی ام تی وی شده است.

 

۸. مارشملو (Marshmello) – ایالات متحده آمریکا

 

بهترین دیجی‌ های دنیا در حال حاضر

دی جی کریس کامستاک (مارشملو) دی جی و تهیه کننده‌ای دی ام است. مارشملو با نام دات کام هم شناخته می‌شود و با گذشت سال‌ها آهنگ‌های جدید موفق متعددی ساخته است. وی استایل تولیدی شاد و بانمکی دارد که خاص خودش است و باعث می‌شود که موسیقی اش و خودش کاملاً منحصر بفرد باشند. وی اولین بار با ریمیکس‌هایی از دی جی duos Jack Ü و دی جی Zedd توجه مخاطب بین المللی را به خود جلب کرد که این ریمیکس‌ها آهنگ‌های موفقی از آب درآمدند.

 

مارشملو به خاطر همکاری برای ریمیکس یا آهنگسازی برای هنرمندان دیگر هم شناخته می‌شود که تقریباً همه آن‌ها گواهینامه چند-پلاتینی در چندین کشور داشتند و جزو ۳۰ آهنگ اول در لیست صد آهنگ برتر بیلبورد قرار داشتند.

 

بعضی از موفق‌ترین آهنگ‌های مارشملو عبارتند از: Silence، Summer، Wolves،Friends، Happier، One Thing Right. بسیاری از آثار مارشملو ریمیکس هستند و بعضی دیگر تولید‌های اوریجینال یا مشارکتی هستند. همین باعث شده که مارشملو موفقیت عظیمی داشته باشد. وی قابلیت آن را دارد که آهنگی که مناسب صحنه رقص نیست را تبدیل به آهنگی شاد و پر جنب و جوش نماید.

 

۷. هاردوِل (Hardwell) – هلند

 

بهترین دیجی‌ های دنیا در حال حاضر

 

هاردول دی جی هلندی سبک الکترو هاوس است که به عنوان تهیه کننده موسیقی و ریمیکس کننده کار می‌کنند.در سال ۲۰۱۳ و نیز در سال ۲۰۱۴، دی جی مگ، وی را دی جی شماره یک دنیا نامید. دی جی مگ در سال۲۰۱۸ نیز به او رتبه سوم صد دی جی برتر دنیا داد.

 

بر خلاف دیگر دی جی‌های این لیست، هاردول را بیشتر به خاطر اجرا در بهترین فستیوال‌های موسیقی می‌شناسیم تا آهنگسازی خودش یا ریمیکس سازی برای هنرمندان دیگر. در سال ۲۰۲۰، وی بیشتر در فستیوال موسیقی اولترا، سانبرن و تومارولند اجرا خواهد داشت. این دی جی هلندی اولین بار در سال ۲۰۰۹ برای Show Me Love vs B شناخته شد.

 

وی کمپانی موسیقی Revealed Recordings را در سال ۲۰۱۰ تأسیس کرد و در سال ۲۰۱۱ پادکست و شوی رادیویی Hardwell On Air را راه انداخت. وی با این کمپانی یازده آلبوم و یک فیلم مستند منتشر کرده است. پس از انتشار اولین آلبوم استودیویی اش با نام  United We Are در سال ۲۰۱۵، محبوبیت هاردول چندین برابر شد. آهنگ‌های Spaceman،Imaginary، Live The Night، Bigroom Never Dies و آهنگاخیرش با نام Summer Air در سال ۲۰۱۹، آهنگ‌های موفق هاردول هستند.

 

۶. تیِستو (Tiësto) – هلند

 

بهترین دیجی‌ های دنیا در حال حاضر

 

تیستو دی جی و تهیه کننده موسیقی هلندی است که در مجلس میکس از سوی طرفداران “بهترین دی جی تاریخ” نامیده شد. در سال ۲۰۱۳، مخاطبین دی جی مگ رأی دادند و تیستو را بهترین دی جی ۲۰ سال گذشته خواندند. وی از سوی منابع مختلف، پدرخوانده‌ای دی ام (EDM) یا موسیقی الکترونیک دنس محسوب می‌شود.

 

اولین آلبوم سولوی او، In My Memory، در سال ۲۰۰۱ منتشر شد و چندین آهنگ موفق در آن،باعث شد که حیات حرفه‌ای تیستو دگرگون شود. مجله دی جی سه سال متوالی از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ او را دی جی شماره ۱ دنیا در لیست سالانه ۱۰۰ دی جی برتر خود قرار داد.

 

تیستو در آوریل ۲۰۰۷ شوی رادیویی خود را با عنوان Tiësto’s Club Life در رادیو ۵۳۸ هلند راه انداخت. وی آلبوم استودیویی سومش را هم منتشر کرده که نامزد جایزه گرمی شده است.

 

۵. کلوین هریس (Calvin Harris) – انگلستان

 

بهترین دیجی‌ های دنیا در حال حاضر

 

با انتشار اولین آلبومش در سال ۲۰۰۷ با عنوان I Created Disco، حیات حرفه‌ای کلوین هریس در دنیای موسیقی الکترونیک دنس استارت خورد. آهنگ‌های این آلبوم در صدر چارت تک آهنگ‌های انگلستان جای گرفتند و تنها در انگلستان بیش از ۲۰۰ هزار کپی از آن‌ها فروش رفت. این دی جی انگلیسی آلبوم دومش را در سال ۲۰۰۹ با عنوان Ready for the Weekend منتشر نمود. پساز انتشار این آلبوم نیز تبدیل به آلبوم شماره ۱ در چارت آلبوم‌های برتر انگلستان قرار گرفت و بیش از 270 کپی از آن فروش رفت.

 

وی آهنگ‌های مشارکتی متعددی با هنرمندان مشهور دنیا از جمله ریانا، نِیو، اگزمپل، فلورنس ولچ و … منتشر کرده است. با همکاری با این خواننده‌های مشهور، هریس شهرت فراوانی کسب کرد. در سال ۲۰۱۲ وی آخرین آلبومش را با عنوان ۱۸ Months منتشر کرد که موفقیتی آنی داشت، زیرا فقط در انگلستان بیش از ۹۰۰ هزار کپی از آن فروخته شد. این موفق‌ترین آلبوم زندگی هریس بود و شهرت بین المللی برایش آورد.  وی حالا ثروتمندترین دی جی در دنیاست!

 

۴. داوید گِتا (David Guetta) – فرانسه

 

بهترین دیجی‌ های دنیا در حال حاضر

 

پی یر داوید گتا، دی جی، برنامه ساز موسیقی، تهیه کننده موسیقی، ترانه سرای فرانسوی است که تابحال بیش از ۹ میلیون آلبوم و ۳۰ میلیون آهنگ استودیویی از او در سراسر دنیا فروش رفته است. در نظرسنجی 100 دی جی برتر سال ۲۰۱۱ دی جی مگ، گتا رتبه اول را کسب کرد. آلبوم One Love گتا در سال ۲۰۰۹، موفقیت عظیمی برایش آورد. تک آهنگ‌های موفق او شامل  When Love Takes Over، Gettin Over You و Memories  می‌شود.

 

۳. آرمین ون بورن (Armin van Buuren) – هلند

 

بهترین دیجی‌ های دنیا در حال حاضر

 

آرمین ون بورن دی جی، آهنگساز و ریمیکس ساز مشهور هلندی است که به خاطر تک آهنگ‌های پراگرسیو هاوس خود مشهور است. شش آهنگ او برای یک سری رادیویی با عنوان A State of

Trance موفقیت جهانی یافتند. این سبک موسیقی آرمین را که در لیدن، در جنوب هلند متولد شده بود،تحت تأثیر قرار داد. وقتی ۱۴ سالش بود، شروع به خلق موسیقی کرد و در کلوپ‌های متعددی به عنوان دیجی اجرا کرد. اوایل سال ۲۰۰۰ بود که به تدریج از حقوق به موسیقی روی آورد.

 

تابحال، آرمین شش آلبوم استودیویی منتشر کرده و حالا یکی از مشهورترین دی جی‌های هلندی است. در ایالات متحده وی رکورد بیشتر حضور در لیست دنس/الکترونیک بیلبورد را دارد. وی همچنین برای آهنگ This is Whatever It Feels Like یک نامزدی به دست آورده است.

 

۲. دیمیتری وگاس و لایک مایک (Dimitri Vegas & Like Mike) – بلژیک

 

بهترین دیجی‌ های دنیا در حال حاضر

 

گروه بلژیکی دیمیتری وگاس و لایک مایک، بیش از ۱۵ سال است که با بهترین آهنگ هایشان، مخاطبین را در سراسر دنیا سرگرم کرده اند. همکاری و مشارکت با تومارولند محبوبیتی انفجاری برایشان به ارمغان آورد. این باعث شد که این دو برادر در بیشتر حوزه‌های چالش برانگیز موسیقی، محبوبتر شوند. آن‌ها تور دور دنیا برگزار کرده و فعالیت هایشان را گسترش دادند و از تولید‌ها و پخش‌هایی با حمایت تومارولند بهره گرفتند.

 

دیمیتری تیوایوس و مایکل تیوایوس در ویلبروک، شهر کوچکی در انتورپ بلژیک به دنیا آمدند. در سال ۲۰۰۳ به ایبیزا رفته و در بهترین کلوپ‌های این جزیره برنامه اجرا کردند. سبک موسیقی دیمیتری وگاس و لایک مایک، الکترونیک دنس محسوب می‌شود.

 

۱. مارتین گریکس (Martin Garrix) – هلند

 

بهترین دیجی‌ های دنیا در حال حاضر

 

مارتین گریکس دی جی و تهیه کننده موسیقی اهل هلند است. گفته می‌شود که وی دی جی شماره ۱ حال حاضر دنیاست. مارتین در سن کمی شروع به یادگیری موسیقی با گیتار کرد و از آن پس علاقه اش به موسیقی بیشتر شد. وی مدرک دانشگاهی تولید موسیقی از آکادمی هرمان برود در اوترکت دارد. تیستو تأثیر زیادی بر اجرای گریکس در بازی‌های المپیک آتن در سال ۲۰۰۴ داشت و همانجا بود که علاقه اش به دی جی شدن را اعلام کرد.

 

مارتین گریکس شروع به آزمایش با موسیقی پراگرسیو هاوس کرد و سعی کرد سبک و استایل خودش را بسازد و این حواس مارتین را از سبک ویژه اش پرت کرد. وی در سال ۲۰۱۵ روی آهنگ   تلاش زیادی کرد که برای صفحه فیسبوکش بیش از ۱۰ میلیون لایک آورد. وی همچنین بهترین دی جی موسیقی الکترونیک دنس با بیشترین تعداد دنبال کننده در اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ است.

 

رتبه‌های افتخاری:

 

اگر این لیست درباره بهترین دی جی‌های دنیا نبود، اسامی دیگری همچون آویچی (Avicii)، ددماوس (deadmau۵)، چین اسموکرز (The Chainsmokers)، سوئدیش هاوس مافیا (Swedish House Mafia)، استیو آئوکی (Steve Aoki)، افروجک (Afrojack)، الیسون واندرلند (Alison Wonderland) و … را نیز در آن می‌آوردیم. دی جی‌های محبوبتان را در کارناوال ۲۰۲۰ EDC دنبال کنید.

 

بهترین دیجی‌ های دنیا در حال حاضر