وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین سایت های خرید بلیط سینما

بهترین سایت های خرید بلیط سینما

بهترین سایت های خرید بلیط سینما

 

شما بلیط سینما را از کجا تهیه می کنید؟ آیا هنوز هم مثل گذشته به سینما می روید و به صورت حضوری بلیط می خرید؟ خرید حضوری باعث تلف شدن وقت شما می شود و حتی گاهی اوقات ممکن است از تماشاکردن فیلم پشیمان شوید.

 

برای این که این مشکلات کمتر شود و افراد بیشتر از سینما استقبال کنند، سایت هایی برای فروش بلیط سینما راه اندازی شد. شما می توانید با آسودگی خاطر وارد وب سایت شوید و با انتخاب فیلم، بلیط آن را تهیه کنید.

 

بهترین سایت های خرید بلیط سینما

 

آیا تا به حال به این فکر کرده اید بهترین سایت خرید بلیط سینما کدام است؟ اگر شما به دنبال یافتن پاسخ این سوال هستید تا پایان مقاله همراه ما باشید تا هشت گزینه را برای خرید بلیط به شما معرفی کنیم.

 

7 + 1 روش برای خرید بلیط سینما

سایت های زیادی وجود دارند که اقدام به  فروش بلیط سینما می کنند؛ اما اگر شما بهترین سایت خرید بلیط سینما را بشناسید می توانید با خیال راحت تر خرید خودتان را انجام دهید.

 

در ادامه هفت سایت و یک اپلیکیشن را معرفی  کرده ایم که برای هر شخصی ضروری است، آن ها را بشناسد.

 

خرید بلیط سینما با اپلیکیشن پی پاد

 

خرید بلیط سینما با اپلیکیشن پی پاد، سایت خرید بلیط سینما

 

پرچم دار خرید آسان بلیط سینما، اپلیکیشن پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد (پی پاد)، امکان خرید بلیط سینما را برای کاربران خود فراهم کرده است.

 

پی پاد به عنوان جایگزینی مناسب برای کلیه اپلیکیشن‎ های پرداخت معرفی شده است. این برنامه خدماتی دیگر مانند پرداخت جریمه طرح ترافیک، پرداخت خلافی، کارت شهروندی،  و … را هم ارائه می کند.

 

شما می توانید وارد اپلیکیشن شوید و از قسمت سینما نسبت به خرید بلیط اقدام کنید. جالب است بدانید پی پاد امکان انتخاب صندلی، سانس و حتی سالن نمایش را در اختیار کاربر قرار می ‎دهد.

 

اگر شما هم استفاده از اپلیکیشن را به وب سایت ها ترجیح می دهید، پی باد می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

 

معرفی وب سایت های خرید بلیط سینما

در کنار استفاده از اپلیکیشن پی باد، وب سایت های معتبری وجود دارند که می توانید خرید خود را به وسیله آن ها انجام دهید. بهترین این وب سایت ها عبارتند از:

 

1.  سینماتیکت

 

سینماتیکت، سایت خرید بلیط سینما

 

اگر بخواهیم بهترین سایت خرید بلیط سینما را معرفی کنیم، سینماتیک رتبه نخست را دارد. این وب سایت که محصول شرکت فن آوران ایده پرداز سرزمین هنر است که در سال 1390 شروع راه اندازی شد.

 

هدف اصلی سینماتیکت روزو آنلاین بلیط سینماهای سراسر کشور است. شما از طریق این وب سایت می توانید بلیط بیشتر سینماهای کشور را تهیه کنید.

 

برای این کار کافی است در این وب سایت عضو شوید و با انتخاب شهر و فیلم موردنظرتان آن، خرید خودتان را انجام دهید.

 

این سایت علاوه بر رزرو آنلاین بلیط، دارای بخش مجله هم است و می توانید اخبار و حواشی اکران سینماها و برنامه نمایش فیلم های سینمای را رصد کنید.

 

2.  ایران تیک

 

ایران تیک، سایت خرید بلیط سینما

 

ایران  تیک یک سایت کامل برای رزرو بلیط سینما و حتی تئاتر است. کاربر می تواند فیلم موردنظر خودش را روی ایران تیک جست وجو کند و خرید خودش را انجام دهد.

 

این وب سایت امکان تهیه بیشتر سینماهای ایران را در اختیار کاربران قرار می دهد. برای این که بتوانید سریع تر خریدتان را انجام دهید، در هنگام ورود به سایت، استان خودتان را انتخاب کنید.

 

اگر دوست دارید در یک سالن خاص به تماشای فیلم بنشینید، ایران تیک این امکان را فراهم کرده است؛ شما می توانید ابتدا سالن را انتخاب کنید، سپس فیلم های اکران شده در آن جا را ببینید و بلیط آن را تهیه کنید.

 

البته می توانید جدیدترین اخبار فیلم ها و بازیگران را از بهترین سایت خرید بلیط سینما پیگیری کنید.

 

3.  گیشه7

 

گیشه7، سایت خرید بلیط سینما

 

یکی دیگر از بهترین وبسایت های خرید بلیط سینما گیشه7 است. این سایت از سال 1399 کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر بیش از 150 سینمای کشور به گیشه7 متصل هستند.

 

شما با گیشه7 می توانید از دو مسیر خرید کنید؛ در روش اول می توانید وارد منو فیلم شوید و ضمن انتخاب فیلم موردنظرتان نسبت به خرید بلیط آن اقدام کنید.

 

در روش دوم می توانید ابتدا روی سینمای دلخواه تان کلیک کنید، سپس بلیط فیلم اکران شده در آن جا را رزرو کنید.

 

گیشه7 قابلیت خرید بلیط تئاتر را هم در اختیار کاربران خودش قرار داده است. قابلیت جذابی که این سایت دارد امکان خرید گروهی برای سازمان های مختلف است.

 

البته ناگفته نماند اگر دوست دارید اخبار مربوط به بازیگران را دنبال کنید وارد بخش اخبار این وب سایت شوید.

 

4.  تیوال

 

تیوال، سایت خرید بلیط سینما

 

اگر می خواهید بهترین سایت خرید بلیط سینما را بشناسید، تیوال را به  خاطر بسپارید. هر اطلاعاتی که می خواهید در این سایت پیدا می شود.

 

در تیوال علاوه بر تهیه بلیط سینما و تئاتر، بخش های نقد و بررسی آثار، اخبار و رویدادها، نظرسنجی، پرسش وپاسخ، آموزش، گردشگری و … هم وجود دارد.

 

دسته بندی هایی که این وب سایت در بخش های مختلف قرار داده است، بسیار عالی است.

 

شما وارد صفحه هر فیلمی که می شوید اطلاعاتی در مورد بازیگران، کارگردان، تهیه کننده و سایر عوامل در اختیار شما قرار می دهد.

 

همچنین می توانید خلاصه ای از داستان فیلم را هم بخوانید و حتی نظرات کاربران را در آن فیلم مطالعه کنید.

 

5.  گیشه 8

 

گیشه 8، سایت خرید بلیط سینما

 

گیشه8 با هدف اطلاع رساني برنامه هاي فرهنگي هنري در كشور راه اندازی شد. سپس این سایت برنامه های خودش را توسعه داد و خرید بلیط کنسرت، سینما و تئاتر را در دستور کار قرار داد.

 

گیشه8 در مسیر جدید کاملا موفق عمل کرد و با قابلیت انتخاب صندلی دلخواه و همچنین چاپ بلیط، مورد توجه قرار گرفت.

 

همچنین در این وب سایت اطلاع رساني رايگان به علاقه مندان هنر جهت شركت در برنامه ها و همچنین معرفي هنرمندان به تهيه كنندگان جهت همكاري با آن ها انجام می شود.

 

6.  کوروش سینپلکس

 

کوروش سینپلکس، سایت خرید بلیط سینما

 

این وب سایت متعلق به پردیس سینمایی کوروش است. کوروش با دارابودن 14 سینما و 3100 صندلی یکی از بزرگ ترین پردیس های سینمایی کشور است.

 

شما می توانید بلیط فیلم دلخواه خودتان را از طریق این سایت تهیه کنید و از تخفیف ویژه هم برخوردار شوید.

 

اگر قصد دارید همایش برگزار کنید، می توانید از طریق وب سایت سالن ها را رزرو کنید. همچنین اخبار مربوط به پردیس را روی سایت پیگیری کنید.

 

7.  ایران بلیت

 

ایران بلیت، سایت خرید بلیط سینما

 

ایران بلیت یک سامانه جامع برای خرید بلیط و رزرو رویدادهای مختلف از جمله سینما، تئاتر، جنگ شادی، سیرک، همایش، کنفرانس و…  است.

 

برای خرید در این وب سایت کافی است ابتدا رویداد مورد نظر، شهر و تاریخ مناسب خود را انتخاب کنید. سپس روی جست وجو کلیک کنید تا امکان دسترسی به لیست قیمت برای شما ایجاد می شود.

 

در این لیست، انتخاب های متنوعی در اختیار شما قرار دارد. برای این که گزینه  ها محدودتر کنید، ایران بلیت ابزارهای مختلفی در اختیار شما می گذارد. پس با ایران بلیت می توان از تفریح های خودتان بیشتر لذت ببرید.

 

بدون دغدغه بلیط سینما را تهیه کنید

در گذشته تهیه بلیط سینما پردردسر بود؛ شما باید به سینما می رفتند و با کلی سختی و تلف شدن وقت تان آن را تهیه می کردید؛ اما امرزوه با توجه به این که بیشتر کارها به صورت آنلاین انجام می شود؛ خرید بلیط سینما هم راحت تر شده است.

 

برای این کار، کافی است بهترین سایت خرید بلیط سینما را بشناسید. وب سایت ها کار شما را خیلی  آسان تر از قبل کرده اند و شما تنها با چند کلیک ساده می توانید بلیط موردنظرتان را خریداری کنید و از دیدن فیلم لذت ببرید.

 

در کنار وب سایت ها، شما می توانید اپلیکیشن  پی باد را همیشه در گوشی همراه خود داشته باشید و ضمن استفاده از تمامی خدمات و مزایای آن، خرید بلیط سینما را هم به راحتی  انجام دهید.

 

سوالات متداول

1. آیا از طریق اپلیکیشن پی پاد می توان بلیط تئاتر هم تهیه کرد؟

خیر؛ در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

 

2. آیا با پی پاد می توانیم به صورت گروهی هم خرید کرد؟

بله؛ شما هر تعداد بلیط که لازم داشته باشید می توانید خریداری کنید.

 

3. بلیط کدام سینماها را می توان با پی پاد خرید؟

بلیط بیشترین سینماهای بزرگ تهران مانند ایران مال، فرهنگ، چارسو، کوروش، ملت و … را می توانید تهیه کنید.

 

4. آیا امکان انتخاب شماره صندلی هم وجود دارد؟

بله؛ شما می توانید شماره صندلی دلخواه تان را انتخاب کنید.

 

5. آیا امکان انتخاب سانس و سالن هم وجود دارد؟

بله؛ این امکان وجود دارد که سانس و سالن را هم انتخاب کنید.

 

6. بابت خرید بلیط از پی پاد باید هزینه اضافی پرداخت کنیم؟

خیر؛ شما هزینه اضافی را پرداخت نمی کنید و همان قیمت مصوب سازمان سینمایی را پرداخت خواهید کرد.