وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بیوگرافی کیمیا گیلانی و سوتی های مکرر او در برنامه نما به نما

بیوگرافی کیمیا گیلانی و سوتی های مکرر او در برنامه نما به نما

بیوگرافی کیمیا گیلانی و سوتی های مکرر او در برنامه نما به نما

 

بیوگرافی کیمیا گیلانی و ماجرای سوتی های او در برنامه زنده را در این مطلب ا با شما به اشتراک گذاشته ایم . با ما در ادامه این مطلب در ایران ناز همراه باشید.

 

*بیوگرافی کیمیا گیلانی

نام و نام خانوادگی: کیمیا گیلانی

تاریخ تولد :1371/05/12

محل تولد :تهران

حرفه :مجری- بازیگر

 

بیوگرافی کیمیا گیلانی و سوتی های مکرر او در برنامه نما به نما

 

کیمیا گیلانی بازیگر و مجری معروف متولد 12 مردادماه سال 1371 در تهران بازیگر سابق و مجری فعلی است. خانم گیلانی این روزها به خاطر سوتی هایی که روی آنتن تلویزیون می دهد سوژه داغ فضای مجازی شده است.

 

کیمیا گیلانی فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است و در کنار کار اجرا به نویسندگی هم می پردازد.

 

این چهره مدرک بازیگری اش را از موسسه کارنامه گرفته و از مرکز آموزش های سینما هم دوره فن بیان و مدیریت ارتباطات با مخاطبین را گذرانده است.علاوه بر این ها مدرک دوبله خود را از سازمان فنی حرفه ای گرفته و در این مقوله هم تبحر لازم را داراست.

 

این چهره کار هنری خود را در سال 1380 و در سن 9 سالگی با برنامه «امیدهای ایران» شبکه جام جم شروع کرده و فعالیتش را به صورت جدی از سال 85 و در سن 14 سالگی در برنامه «نردبان» ادامه داده است.

 

بیوگرافی کیمیا گیلانی و سوتی های مکرر او در برنامه نما به نما

 

این چهره در سال 91 و در سن 20 سالگی به عنوان مجری و بازیگر در برنامه تلویزیونی «رنگین کمان» آغاز به کار شد و در کنارش نویسندگی هم را ادامه دادو

 

کیمیا گیلانی در مورد کار با خاله نرگس در این برنامه گفت: قرار نبود در رنگین کمان من جای خاله نرگس را بگیرم . در این برنامه من برادرزاده خاله نرگس بودم و به ایشان عمه نرگس می گویم.

 

فضا، فضای رقابتی نبود و خاله نرگس به عنوان مجری و رهبر برنامه بودند و من هم نقش یک بچه را در کنار ایشان داشتم . در ابتدا هم برای اینکه می خواستم وارد این برنامه شوم از خاله نرگس اجازه گرفتم و در کنارش به کسب تجربه پرداختم.

 

علاقه به نویسندگی در کیمیا گیلانی از زمان کودکیش وجود داشته است . او در حال حاضر برای برنامه های فیتیله و رنگین کمان نویسندگی می کند.

خانم گیلانی علاوه بر اجرا و نویسندگی دستی هم در بازیگری دارد. او در تله فیلم «هیچکس» که از شبکه دوم سیما پخش شد نقش یک نوجوان را ایفا کرده بود.علاوه بر این بازی سریال مناسبتی «روزهای بزرگ» هم در کارنامه خانم مجری دیده می شود .

کیمیا گیلانی در میان خواننده ها زنده یاد مرتضی پاشایی را می پسندد و همینطور کارهای محسن یگانه را دنبال می کند.در میان بازیگران هم علاقه زیادی به شهاب حسینی دارد و از نظر او شهاب حسینی بازیگر نقش های ماندگار است. در میان کارگردانان معروف علاقمند به مهران مدیری است و گفته که بسیار دوست دارد کار با این کارگردان معروف را تجربه کند .

 

همچنین کارهای آقایان سهیلی زاده و سیروس مقدم را هم بسیار می پسندد و به اعتقاد او کار کردن با آن ها بسیار لذتبخش و شیرین ست.

در میان برنامه های کودک هم علاقه ی زیادی به فیتیله ها و کلاه قرمزی دارد.کیمیا گیلانی مهرماه سال 1400 و در سن 29 سالگی ازدواج کرد و خبر ازدواجش را در اینستاگرام منتشر کرد.

 

این چهره در سال 98 توانست موسسه ای فرهنگی هنری را به نام «سرزمین هنرهای کیمیا» تاسیس کند و اکنون به عنوان مدیرعامل در این مجموعه هم مشغول است.

 

آبانماه سال 1399 سعید شیخ زاده همکار خانم مجری در برنامه نما به نما خبر قبولی کیمیا گیلانی در کنکور دکتری با رتبه یک را اعلام کرد و به او تبریک گفت.اینستاگرام کیمیا گیلانی با آیدی kimia.gilani فعال می باشد.

 

بیوگرافی کیمیا گیلانی و سوتی های مکرر او در برنامه نما به نما

 

*سوتی های کیمیا گیلانی

این روزها در مسابقه نما به نما و دو در دو با اجرای کیمیا گیلانی شاهد سوتی های جالب خانم مجری هستیم که این خانم هنرمند را تبدیل به یکی از سوژه های داغ فضای مجازی کرده است.

 

یکی از این سوتی ها این بود که ایشون قبل از اینکه شماره کارت بیننده و برنده را بپرسند اصرار داشتند همین الان واستون جایزه واریز شد.

 

دیگری این بود که شرکت کننده گفت پسرم هفت ماهشه و خانم گیلانی هی میپرسیدند آخی چند سالشه؟!!!!!!!!!!!!

 

البته ایشون فوق العاده جنبه بالایی داشته و خودش هم این کلیپ ها را در پیج اینستاگرامش قرار داده.