وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تابلو چلنیوم چیست؟ معرفی و قیمت

تابلو چلنیوم چیست؟ معرفی و قیمت

تابلو چلنیوم چیست؟ معرفی و قیمت

 

حروف چنلیوم یا آن طور که رایج است، حروف چلنیوم حروف برجسته ای هستند که گاهی اوقات به اشتباه با نام تابلو چنلیوم یا تابلو چلنیوم شناخته می شود.

 

در اصل عنوان «تابلو» در تابلو سازی تبلیغاتی به مجموعه ای از زیرسازی به علاوه ی حروفی گفته می شود که بر روی آن قرار می گیرد. درباره ی حروف چلنیوم این زیرسازی می تواند شامل ورق کامپوزیت، ترموود، پولکی یا غیره باشد. این مجموعه ی کامل تابلو نامیده می شود.

 

چنین تابلویی را اگر با زیرسازی کامپوزیت ساخته شده باشد و حروف برجسته بر روی آن قرار گرفته باشد، هم تابلو کامپوزیت و هم تابلو حروف برجسته می نامند.

 

تابلو چلنیوم

 

گفتیم که در چلنیوم یا چنلیوم ورق زیرسازی می تواند از متریال های گوناگونی مانند ورق های کامپوزیت، ترموود و… باشد. اما بر روی این ورق زمینه، می توان از حروف متنوعی استفاده نمود.

 

یکی از انواع این حروف که برای زیبایی بیش تر تابلو استفاده می شود، حروف چلنیوم نامیده می شود. البته گفتیم که آن را به اشتباه با نام تابلو چلنیوم هم می شناسند. این حروف، نسل جدید حروف های برجسته هستند.

 

به دلیل رواج زیاد این نام، ما نیز در ادامه از نام تابلو چلنیوم استفاده می کنیم. از انواع دیگر تابلو های تبلیغاتی می توان به تابلو استیل و تابلو نام ساختمان اشاره کرد.

 

تاریخچه تابلو چلنیوم

در طی سالیان متمادی (بیش از 50 الی 60 سال) در ایران همواره از حروف برجسته استفاده شده است.

 

از میان این حروف که در گذشته و پیش از چنلیوم استفاده می شد و امروزه نیز مجدداً و با طراحی های جدید مورد استفاده قرار می گیرند، می توان به حروف نئون پلاستیک، حروف برجسته ی فلزی و حروف استیل اشاره نمود.

 

امروزه همان حروف نئون پلاستیک در ترکیب های تازه و متنوعی در تابلوها استفاده می شوند. با متریال های جدید مانند استیل ادغام می شوند.

 

در این تابلوها از نورپردازی های جدیدتر و به روز تر استفاده می گردد به نوعی که ظاهری مدرن و جذاب را به همراه دارند.

 

تابلو چلنیوم چنلیوم

 

متریال تابلو چلنیوم

در ساخت تابلو چنلیوم از لبه ی آلومینیومی استفاده می شود که بسیار نرم و انعطاف پذیر است. نرمی و انعطاف پذیری آن باعث می شود که در پیچ و خم حروف می توان آن را به راحتی فرم داد و به شکل دلخواه درآورد.

 

یک نوار نمدی نیز دور تا دور این حروف قرار می گیرد تا از ورود گرد و غبار به داخل حروف تابلو چلنیوم جلوگیری کند. با استفاده از آن همچنین می توانیم لبه را به زیرسازی اصلی که PVC نام دارد پیچ کنیم.

 

لبه ی تابلو چلنیوم در رنگ ها و کیفیت های گوناگونی در بازار وجود دارد. نوع اصلی این حروف در کشور اسپانیا طراحی و صنعتی سازی شده و به ایران وارد شده است.

 

این متریال اصلی که از کشور اسپانیا وارد ایران شده است دارای کیفیت بسیار بالایی است. اما امروزه در ایران نیز شرکت هایی هستند که اقدام به طراحی و تولید لبه ی حروف تابلو چلنیوم نموده اند.

 

محصولات این شرکت ها به صورت کاملاً حرفه ای در طرح ها و نقش های گوناگون وجود دارد. کیفیت این تولیدات نیز به قدری بالا است که بیش از 95 درصد لبه های تابلو چنلیوم که امروزه در ساخت تابلو ها به کار می رود، تولید ایران است.

 

به گونه ای که در بهترین تابلو سازی تهران ، بهترین تابلو سازی کرج و سایر شهرها از همین مواد اولیه استفاده می شود.

 

تابلو چلنیوم چنلیوم

قیمت تابلو چلنیوم

قیمت تابلو چلنیوم مانند سایر انواع تابلو تبلیغاتی به موارد متعددی بستگی دارد. هر کدام از این موارد با یک ضریب خاص در فرمول قرار می گیرند تا قیمت تابلو چنلیوم محاسبه شود.

 

از مهم ترین مواردی که در محاسبه هزینه تابلو چلنیوم مؤثر هستند می توان به این موارد اشاره کرد:

 

1. جنس و کیفیت ورق پلکسی گلاس به کار رفته در ساخت نمای تابلو

2. جنس و کیفیت ورق پی وی سی PVC به کار رفته در زیرسازی تابلو

3. جنس و کیفیت لامپ های SMD به کار رفته در زیرسازی تابلو

4. جنس و کیفیت متریال به کار رفته در زمینه ی تابلو (کامپوزیت، پولکی، ترموود و…)

5. ابعاد تابلو چنلیوم

6. ارتفاع نصب تابلو

7. محیط حروف برجسته که در تعیین قیمت تابلو چلنیوم بسیار مؤثر است

8. نوع لبه تابلو چلنیوم

9. استفاده از ورق پلکسی تک رنگ یا دو رنگ

10. نوع پانچ لبه چنلیوم یا حروف برجسته

 

تابلو چلنیوم چنلیوم

 

چرا ساخت تابلو چلنیوم خود را به گروه تابلوسازی مسیحا بسپاریم؟

1. ما در گروه تابلو سازی مسیحا کیفیت متریال و مواد اولیه مورد استفاده را تضمین می کنیم. با این کار مطمئن هستید که قیمت تابلو چلنیوم شما ارزش هزینه ی آن را دارد.

 

2. ما در گروه تابلو سازی مسیحا قیمت را برای شما تضمین می کنیم. با این کار مطمئن می شوید که تمام نرخ های ما بر اساس نرخ های معین اتحادیه است و مبلغ اضافه ای برای تابلو چلنیوم خود نخواهید پرداخت.

 

3. ما در گروه تابلوسازی مسیحا یک طراحی زیبا و چشم نواز برای تابلوی تبلیغاتی شما انجام می دهیم. با این کار مطمئن خواهید بود که چشم عابران و رهگذران را به سوی کسب و کار خود جلب و خیره خواهید کرد. بنابراین هزینه و قیمت پرداختی برای تابلو چلنیوم کاملاً به صرفه و مؤثر خواهد بود.

 

4. ما در گروه تابلو سازی مسیحا تحویل سریع و به موقع تابلوی تبلیغاتی شما را تضمین می کنیم. با این کار مطمئن می شوید که در زمان معین می توانید از زیبایی و جذابیت تابلو چلنیوم خود بهره مند شوید.

 

5. ما در گروه تابلو سازی مسیحا برای انتخاب و سفارش تابلوی ایده آل، مشاوره و راهنمایی کامل خواهیم دادیم. با این کار مطمئن خواهید بود که برای کسب و کار خود بهترین نوع با مناسب ترین قیمت تابلو چلنیوم را انتخاب می کنید.