وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آخرین اخبار و جزئیات ماجرای تجاوز ناظم مدرسه به دانش آموزان (عکس)

آخرین اخبار و جزئیات ماجرای تجاوز ناظم مدرسه به دانش آموزان (عکس)

آخرین اخبار و جزئیات ماجرای تجاوز ناظم مدرسه به دانش آموزان (عکس)

 

به گزارش ایران ناز انتشار فیلمهایی از یک ناظم مدرسه و ماجرای تجاوز گروهی وی به دانش اموزان مدرسه پسرانه در منطقه دو تهران سبب جنجال خبری در رسانه ها شده است . انتشار اخباری از تجاوز جنسی این فرد به دانش اموزان پسر دبیرستانی در تهران سبب خشم عمومی گردید. یکی از مربیان سال اول دبیرستان پسرانه یک مجتمع آموزشی غیرانتفاعی در منطقه دو تهران به اتهام تجاوز جنسی گروهی از دانش‌آموزان بازداشت شده است.

 

این فرد در ویدئویی که دست به دست میگردد در حالی که دستبند به دست دارد می‌گوید: «… آقا دانش‌آموزها چهار-پنج نفر آمدند توی اتاق من. این قضیه برای آخر سال بوده، بعد عید. چهار-پنج نفر آمدند توی اتاق من. من توی گوشیم حالا متاسفانه فیلم مستهجن داشتم (صدایی که احتمالا صدای مامور نیروی انتظامی است: بهشان نشان دادی؟) … فیلم را دیدند و بعد هم اصلا در بحث شوخی بوده (زنی به او ناسزا می‌گوید و سوالی که چندان مفهوم نیست) آقا …، آقا … من این را گفتم. فقط در حد رابطه لفظی بوده. (صدای یک مرد: بچه‌ها جلوی هم سکس می‌کردند شما خودارضایی می‌کردی، نبوده؟) من ندیدم. نه! همچین چیزی نبوده. (صدای اعتراض زنانی که احتمالا والدین دانش‌آموزان هستند) … نه، همچین چیزی نبوده … همچین چیزی نبوده ….»

 

آخرین اخبار و جزئیات ماجرای تجاوز ناظم مدرسه به دانش آموزان (عکس)

 

متهم اصلی این ماجرا معاون آموزشی یک دبیرستان در تهران بوده. این معاون‌آموزشی با شکایت بیش از ۴۰ نفر از اولیای دانش‌آ‌موزان دیروز حوالی ساعت ۱۰صبح توسط پلیس امنیت بازداشت شده.

 

از خلال گفت‌وگوهای دانش‌آموزان آسیب‌دیده با روان‌کاو روشن شده متهم اصلی پرونده، به دانش‌آموزان مشروب و سیگار می‌داده، برای‌شان فیلم‌های‌ مستهجن می‌فرستاده و علیه آن‌ها آزار جنسی روا می‌داشته. اما گویا خود بچه‌ها مدعی‌اند اتفاقات بیش‌تری رخ داده.

 

والدین دانش‌آموزان معتقدند برخی از این آزارهای جنسی در اتاقی در مدرسه در مجاورت اتاق مدیر مدرسه روی داده است . از قرار معلوم معاون‌آموزشی این دبیرستان از حوالی آبان و آذر سال گذشته این آزارهای جنسی را آغاز کرده و پس‌از نوروز نیز به‌بهانه اردوهای مرور دروس، برخلاف ابلاغیه‌های آموزش‌وپرورش درباره اردوهای دانش‌آموزی،‌ دانش‌آموزان را به شرکت در اردوهایی در کردان کرج و … تشویق می‌کرده و برخی از آزارها در این اردوها روی داده است

 

والدین شاکی این پرونده خواستار اشد مجازات برای متهم اصلی پرونده، پلمب‌شدن مدرسه و برگزاری کلاس‌های آسیب‌شناسی برای فرزندان آسیب‌دیده‌شان هستند.

 

گفته می‌شود، متهم اصلی پرونده نزد پلیس امنیت و با حضور خانواده دانش‌آموزان، به اعمال‌اش اعتراف کرده. اما گویا در آموزش‌وپرورش به جرایم کم‌تری اعتراف داشته است

 

در فیلمی که روز گذشته منتشر شد، والدین نسبت به بی توجهی آموزش‌وپرورش ابراز گلایه داشتند.با این حال، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ شهر تهران در واکنش به خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان در یکی از مدارس غرب تهران گفت: با اطلاع از موضوع عمل غیراخلاقی توسط یکی از نیروهای یکی از مدارس غیردولتی غرب تهران، هیاتی توسط آموزش و پرورش جهت رسیدگی تشکیل گردید.کوهستانی افزود: در پی ادعای مطرح شده مبنی بر تحریک تعدادی از دانش آموزان توسط یکی از نیروهای آزاد واحدآموزشی مذکور به عمل غیراخلاقی، پرونده ای در مراجع قضایی با شکایت والدین و پیگیری مسئولین منطقه تشکیل شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش منطقه دو تهران گفت: در گذشته هیچ گونه شکایت و مراجعه‌ای از سوی دانش آموز یا خانواده به آموزش و پرورش در این خصوص واصل نشده است.وی ادامه داد: این نیروی آزاد شاغل در مدرسه به عنوان معاون انضباطی جذب شده و عمل غیر اخلاقی وی در همان ابتدای اعلام خبر با حضور بازرسین، رسیدگی و منجر به تشکیل پرونده قضایی شده و از حضور وی در مدرسه جلوگیری گردیده و همچنین حکم مدیر آموزشگاه غیردولتی به حالت تعلیق درآمده است. درضمن مقرر گردید با تکمیل پرونده این آموزشگاه در شورای نظارت منطقه تصمیم گیری نهایی برای توقف فعالیت این آموزشگاه به عمل آید.کوهستانی در پایان اظهار کرد: آموزش و پرورش موضوع را به طور جدی پیگیری نموده و در صورت اثبات جرم، از مراجع قضایی انتظار دارد با نامبرده به شدت برخورد شود.

 

دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری پرونده

 

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش از صدور دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری پرونده تعرض به تعدادی از دانش آموزان خبر داد.مرتضی نظری پیرامون اخبار منتشره درباره آزار و اذیت چند دانش آموز پسر در یک مدرسه غیردولتی در غرب تهران اظهار کرد:

 

وزارت آموزش و پرورش از تمام ظرفیت‌های حقوقی و قانونی خود برای پیگیری این پرونده استفاده می‌کند.وی افزود: پیرو این خبر تأسف آور ما تمام قد از حقوق دانش آموزانی که مورد تعرض قرار گرفته‌اند حمایت می‌کنیم.

 

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه آموزش‌وپرورش با حساسیت ویژه‌ موضوع را پیگیری و بررسی خواهد کرد، گفت: قطعا وزارت آموزش و پرورش در بالاترین سطح ممکن به این پرونده ورود می‌کند و با این تخلف قاطعانه برخورد می‌کنیم.نظری تاکید کرد: فرد خاطی نیروی آزاد بوده که به عنوان معاون انضباطی جذب شده است. در حال حاضر حکم مدیر آموزشگاه به حالت تعلیق درآمده و پرونده این مدرسه ضمن ارسال به مراجع قضایی به شورای نظارت مدارس غیردولتی نیز ارسال شده است.وی با تاکید بر اینکه بابت آرامش خانواده‌هایی که به علت تخطی یک فرد لاابالی به هم خورده کوتاه نمی‌آییم گفت:

 

وزیر آموزش و پرورش دستور ویژه برای پیگیری این پرونده صادر کرده و در دفاع از حقوق دانش آموزان کوتاه نمی آید.

 

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

 

اعتمادآنلاین| دیروز انتشار گزارشی از تجاوز گروهی به دانش آموزان یکی از مدارس غیردولتی غرب تهران، با واکنش‌های متعددی همراه شد. در فیلمی که دراینباره منتشر شد، والدین نسبت به بی توجهی آموزش‌وپرورش گلایه داشتند.

 

با این حال ، مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران در واکنش به خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان در یکی از مدارس غرب تهران گفت: با اطلاع از موضوع عمل غیراخلاقی توسط یکی از نیروهای یکی از مدارس غیردولتی غرب تهران، هیاتی توسط آموزش و پرورش جهت رسیدگی تشکیل گردید.

 

کوهستانی افزود: در پی ادعای مطرح شده مبنی بر تحریک تعدادی از دانش آموزان توسط یکی از نیروهای آزاد واحدآموزشی مذکور به عمل غیراخلاقی، پرونده ای در مراجع قضایی با شکایت والدین و پیگیری مسئولین منطقه تشکیل شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش منطقه دو تهران گفت: در گذشته هیچ گونه شکایت و مراجعه‌ای از سوی دانش آموز یا خانواده به آموزش و پرورش در این خصوص واصل نشده است.

 

وی ادامه داد: این نیروی آزاد شاغل در مدرسه به عنوان معاون انضباطی جذب شده و عمل غیر اخلاقی وی در همان ابتدای اعلام خبر با حضور بازرسین، رسیدگی و منجر به تشکیل پرونده قضایی شده و از حضور وی در مدرسه جلوگیری گردیده و همچنین حکم مدیر آموزشگاه غیردولتی به حالت تعلیق درآمده است. درضمن مقرر گردید با تکمیل پرونده این آموزشگاه در شورای نظارت منطقه تصمیم گیری نهایی برای توقف فعالیت این آموزشگاه به عمل آید.

 

کوهستانی در پایان اظهار کرد: آموزش و پرورش موضوع را به طور جدی پیگیری نموده و در صورت اثبات جرم، از مراجع قضایی انتظار دارد با نامبرده به شدت برخورد شود.

 

آخرین اخبار و جزئیات ماجرای تجاوز ناظم مدرسه به دانش آموزان (عکس)