وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جدیدترین و چندش آورترین چالش سلفی (عکس)

جدیدترین و چندش آورترین چالش سلفی (عکس)

جدیدترین و چندش آورترین چالش سلفی (عکس)

 

صفحات مجازی امروزه یکی از اصلی ترین و مهم ترین عوامل موثر در ساخت و ایجاد فرهنگ های مدرن در میان تمام انسان ها با هر سنی می باشند که امروزه تعداد این صفحات اجتماعی و مجازی بسیار زیاد است و شاید هر یک از ما در آنها عضو باشیم و روزانه چندین بار آنها را چک کنیم تا از دوستان خود، آخرین اخبار روز و… مطلع شویم.

 

با این حال یکی از صفحات اجتماعی که اکثر ما یک حساب کاربری در آن داریم، اینستاگرام می باشد که امروزه شاهد حضور برخی افراد هستیم که تنها با استفاده از یک حساب کاربری رایگان و انجام دادن کارهای عجیب و گاها چندش آور، توسط افراد زیادی دنبال می شوند و می توانند به سادگی تمام در طرز تفکر و آداب و رسوم جامعه خود موثر واقع شوند.

 

از این رو برخی دیگر نیز در تلاش هستند تا با استفاده از این صفحه مجازی ثروت و سرمایه خود را به جهانیان نشان دهند که این روند می تواند منجر به ایجاد اختلاف طبقاتی میان تمام انسان ها شود و در نهایت ارزش انسان ها توسط ثروت آنها سنجیده شود!

 

جدیدترین و چندش آورترین چالش سلفی (عکس)

 

اما برخی دیگر از دسته اول نیز حضور دارند که برای شناخته شدن در دنیای وب، چالش هایی را برقرار می کنند تا بتوانند در میان کاربران دیگر صفحات مجازی شناخته شوند

 

این گونه طرفداران بیشتری را کسب می کنند!به گزارش ایران ناز اخیرا چالشی عجیب و چندش آور در صفحات مجازی منتشر شد که توانست با حواشی و واکنش های متعددی روبرو شود.

 

سوسک یکی از حیوانات چندش آور و زشتی هستند که هیچ آسیبی به ما نمیرسانند و تنها ما از آنها متنفر هستیم و با دیدن آنها به شدت می ترسیم و علت آن هم چندش اور بودن آن می باشد.

 

جدیدترین و چندش آورترین چالش سلفی (عکس)

 

از این رو یکی از کاربران شناخته شده صفحات مجازی برای آنکه بتواند این چندش را در میان طرفداران خود از بین ببرد، چالش عکس سلفی با سوسک روی صورت را برقرار کرد!

 

در عین عجیب و چندش آور بودن این چالش، تعداد زیادی از کاربران صفحات مجازی این چالش را پذیرفتند و تصاویر متعددی در صفحات مجازی منتشر شد و با منتشر شدن هر تصویر،

 

تعداد زیادی بازدید و واکنش را متقابلا به خود جذب می نمودند. با این حال سوسک ها در محیطی کاملا کثیف و آلوده رشد می کنند و قرار دادن آنها بر روی صورت کار کاملا اشتباهی می باشد!!!