وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خرید اینترنتی بلیط قطار رجا

خرید اینترنتی بلیط قطار رجا

خرید اینترنتی بلیط قطار رجا

 

با تنوع وسایل حمل و نقل و افزایش روز افزون مسافران، همچنان قطار به عنوان یک گزینه امن و راحت پیش روی بسیاری از ما قرار دارد.

 

این وسیله ی نقیله از دیرباز تا کنون به عنوان یکی از ارکان اصلی ارتباطات در کشور پهناور ما بوده است که مناطق بسیاری را به وسیله خط راه آهن به هم ارتباط داده است.

 

خرید اینترنتی بلیط قطار رجا

 

شاید بسیاری از ما با شنیدن اسم قطار به یاد اولین و پرسابقه ترین شرکت فعال در این حوزه ینی، رجا می‌افتیم.

 

شرکت حمل و نقل ریلی رجا نامی آشنا در صنعت قطار و مسیرهای ریلی کشور است؛ نامی که از گذشته تا بحال در عرصه خرید بلیط قطار و خدمات ریلی بر سر زبان ها بوده است و مشغول به فعالیت است.

 

همچنین در ادامه فعالیت خود تلاش دارد تا بهترین خدمات و مطلوب ترین شرایط را برای مخاطبین و مسافران فراهم آورد و با استفاده از امکانات موجود شرایط مطلوب تری را برای مسافران فراهم کند.

 

درحال حاضر شرکت رجا با داشتن ۶۵ درصد از سهم بازار، بزرگترین و اصلی ترین شرکت قطاری کشور است.

 

با پیشرفت تکنولوژی هایی نظیر اینترنت به راحتی می توانید انواع خدمات ارائه شده توسط این شرکت را ببینید، قیمت بلیط ها، مسیر های تحت پوشش، ساعات حرکت و بسیاری از خدمات دیگر را مشاهده، انتخاب و رزرو کنید.

 

خود شرکت رجا دارای سایتی رسمی با همین اسم است. سایت رجا کلیه خدمات فروش بلیط قطار رجا را ارائه می‌دهد.

 

علاوه بر سایت رجا، وبسایت و اپلیکیشن علی بابا نیز امکان خرید بلیط قطارهای رجا را فراهم کرده است.

 

به بررسی تعدادی از قطار های این شرکت و ویژگی هر کدام به صورت اجمالی می پردازیم، قطارهای چهار تخته:

 

این نوع قطارها، به قطارهای کلاس ویژه (زندگی سیمرغ و سبز)، کلاس 1( غزال و بلور سبز)، کلاس 2( لوکس چهار تخته و البرز) و کلاس 3( خلیج فارس) تقسیم بندی می شوند.

 

باید بدانید که قطارهای چهارتخته از پرطرفدارترین قطارها از لحاظ امکانات و سطح کیفی خدمات هستند. ازین رو بهترین گزینه برای سفرهای خانوادگی به شمار می روند.

 

خرید اینترنتی بلیط قطار رجا

 

قطارهای صندلی/ سالنی: این دسته، به قطارهای کلاس ویژه(تندروی پردیس)، کلاس 1(صبای ویژه)، کلاس 2(صبا و ارم) و کلاس 3( اتوبوسی، دو طبقه مترویی و معمولی صندلی) تقسیم بندی می‌شوند.

 

گفته می شود که این نوع قطارها از نظر قیمت، ارزان ترین در ناوگان حمل و نقل رجا به شمار می‌روند.

 

اگرچه از نطر کیفیت و خدمات ارائه شده، در سطح خوبی ارزیابی می‌شوند. نکته جالب اینکه، ساعت حرکت قطارهای سالنی عمدتا روز است لذا برای سفرهای گروهی و تورگردانی مناسب‌تر است.

 

قطارهای شش تخته: قطارهای شش تخته به قطارهای کلاس 1( میلاد)، کلاس 2( پارسی و زاگرس) و کلاس 3(شش تخته تبدیلی) تقسیم می شوند. این نوع قطارها، در کنار سطح مطلوب خدمات از قیمت مناسب بلیط برخوردار هستند.

 

ازین رو مسافران آنها را را در ردیف اقتصادی ترین قطارها قرار می دهند. به نظر می رسد که قطارهای شش تخته برای سفرهای جمعی گروه های دانشجویی سازمانی هیئت های مذهبی و … مناسب‌تر باشند.

 

آشنایی با قطارهای مسیر همدان مشهد

 

خرید اینترنتی بلیط قطار رجا

 

قطار مجلل زندگی: این قطار رجا در واقع، جدیدترین قطار وارد شده به ناوگان ریلی کشور است.

 

همانطور که از نام آن پیداست، از نظر تسهیلات رفاهی و خدماتی در کلاس بالاتری نسبت به سایر قطارهای موجود در ناوگان ریلی کشور قرار دارد.

 

از جمله امکاناتی که مسافران قطارهای مجلل زندگی از آنها بهره مند خواهند شد می‌توان به کوپه های چهار تخته و نیز مهمان داران تحصیل کرده و آموزش دیده اشاره کرد.

 

برای نمونه، در هر واگن یک مهمان دار آموزش دیده برای پاسخگویی به تقاضاهای مسافران وجود دارد.

 

مسافران به محض ورود به قطار با چای و دسر مورد پذیرایی قرار می گیرند. اما بد نیست بدانید برای سالمندان یا افراد معلول، امکان ثبت سفارش در داخل کوپه هم در نظر گرفته شده است.

 

خرید اینترنتی بلیط قطار رجا

 

علاوه بر سایت هایی که شما می توانید از آن ها خدمات بگیرید، نرم افزار شرکت رجا با قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های اندروید وios این امکان را به مسافران می دهد که مشخصات بلیط را وارد کرده، بلیط را خریده و سپس چاپ کنند.

 

و یا با شماره تلفن 1539 اقدام به خرید غیر حضوری نمایند. مختصری با قدیمی ترین شرکت خدمات ریلی ایران و وبسایت هایی که میتوانیم به آن ها رجوع کنیم، آشنا شدیم.

 

همگان به سهولت می‌توانند از اطلاعات موجود در  آن بهره مند شده، به راحتی قیمت بلیط ها را مشاهده کنند، سرویس مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نمایند و با آسودگی سفر خوشی را تجربه کنند.