وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خواص عالی آب نمک برای پاکسازی ریه و روده

خواص عالی آب نمک برای پاکسازی ریه و روده

خواص عالی آب نمک برای پاکسازی ریه و روده

 

بسیاری از شما همراهان عزیز احتمالا با پاکسازی نمک برای سموم بدن آشنا هستید، حتی اگر ان را تجربه نکرده اید. گرچه شست و شو روده یا آب درمانی تنها روش زهر زدایی بدن نیست اما شست و شو با آب نمک میتواند روشی ایمن و ارزان برای پاک سازی بدن از سموم باشد.

 

امروز در ایران ناز به شما درباره خواص شگفت انگیز محلول آب نمک و تاثیرش بر پاک سازی ریه و روده میگوییم.با ما همراه باشید.

 

نوشیدن ترکیبی از نمک دریا و آب باعث میشود بدن از طریق معده و روده سموم را دفع کند و گوارش را التیام بخشد. این روش پاک سازی معده و روده سال‌ها زیادی اسـت کـه مورد استفاده قرار میگیرد و تصور می‌شود کـه نسبت بـه عده اي از داروها و چای هاي‌ ادرار آور و ملین ها ایمن تر اسـت.

 

خواص عالی آب نمک برای پاکسازی ریه و روده

*خواص استفاده از آب نمک:

-تسکین گلو درد

-پاک سازی زخمها

-کاهش درد و التهاب بدن

-انقباض ماهیچه ها دربخش گوارشی

-تامین موادمعدنی

-تعادل هورمون

-تعادل الکترولیت / موادمعدنی

-تسهیل فرآیند متابولیک

-تعادل pH بدن

-درمان نفخ

-رفع گرفتگی عضلات

-التیام ناراحتی سیستم گوارش

-رفع بوی بد دهان

-تنظیم خواب

-التیام خواب

 

خواص عالی آب نمک برای پاکسازی ریه و روده

 

*سوالی که پیش می آید این است که آیا این محلول تاثیری در پاکسازی کردن روده دارد؟

شست و شو با آب نمک برای افرادی کـه پاک‌سازی سموم بدن انجام می‌دهند کاملا شناخته شده اسـت. این پاک کننده عالی برای افرادی کـه رژیم هاي‌ کم کالری و فاقد فیبر دارند بسیار مناسب اسـت.

 

همان طور کـه میدانید نبود فیبر باعث یبوست، نفخ و کاهش انرژی می‌شود. بنابر این با نوشیدن آب نمک می‌توانید بـه رفع این علائم کمک کنید.

*روش استفاده از محلول آب نمک

شست و شو با آب نمک پایه علمی ندارد، پس بـه بازخورد هاي‌ بدن خود توجه و با مقدار کم شروع کنید. برای اخذ بهترین نتیجه حتماً قبل از نوشیدن هرگونه قهوه یا چای در صبح، اینکار را انجام دهید.

 

اگر مایل بـه انجام ان در طول روز هستید، حداقل 2 ساعت بعد از غذا شروع کنید. بعد از شست و شو با آب نمک بـه ناچار زمان زیادی را در سرویس بهداشتی می گذرانید.

 

خواص عالی آب نمک برای پاکسازی ریه و روده

 

*مواد اولیه که لازم دارید :

1 قاشق سوپ خوری «یا 2 قاشق چای خوری» نمک دریا یا نمک هیمالیا « نه نمک ید دار ».

یک شیشه 1 لیتری آب تصفیه شده.

2 قاشق سوپ خوری آب لیمو «اختیاری، اما بـه تسکین حالت تهوع کمک میکند».

آب نمک برای پاک سازی.

 

*چه کار باید بکنیم:

آب را گرم کنید اما نباید بجوشد.

 

نمک، آب و عصاره لیمو را بـه شیشه اضافه کرده و درب را روی ان قرار دهید. ان را تکان دهید تا نمک حل شود. شـما نباید هیچگونه دانه هاي‌ شناور در مایع را ببینید.

 

مخلوط را هر چه سریعتر بنوشید. نوشیدن این مخلوط در زمان کمتر از 5 دقیقه و حداکثر 10 تا 15 دقیقه هم خوب اسـت.زمانی کـه نوشیدن را تمام کردید، ممکن اسـت بخواهید کـه روی پهلو دراز بکشید و شکم خودرا ماساژ دهید تا فرآیند انجام شود.

 

کمی بعد از مصرف این مخلوط، ممکن اسـت صدایی را از شکم بشنوید و یا انقباض عضلانی را احساس کنید. بهترین زمان مصرف این محلول صبح بعد از بیدار شدن از خواب اسـت.وقتی آب نمک را مینوشید در واقع دهان، نای، روده و شکم را شستشو داده اید و مواد زائد را دفع کرده‌اید.

*چه اتفاقی بعد از نوشیدن می افتد؟

سعی کنید تا 30 دقیقه خودرا بازرسی و سپس سرویس بهداشتی بروید. زیرا بعد از 15 تا 20 دقیقه شکم شروع بـه کار کردن میکند و مجبورید در روز دو تا سه دفعه دستشويي بروید تا مواد زائد را دفع کنید.

 

برای برخی افراد، ممکن اسـت این فرآیند چند ساعت طول بکشد تا روده خالی و پاک سازی شود! بـه همین دلیل پیشنهاد میکنیم اینکار را در خانه انجام دهید تا سرویس بهداشتی در نزدیکی خود داشته باشید.

*آیا در پاکسازی سموم بدن با آب نمک مشکل دارید؟

آیا پاک سازی روده از سموم با آب نمک را انجام داده و متوجه شدید کـه برای شـما خوب عمل نمیکند؟

 

در این جا چند دلیل برای این اتفاق وجوددارد:

زمانی کـه عمل پاک سازی سموم بدن را اجرا میکنید، مطمئن شوید کـه معده شـما کاملا خالی اسـت. در کل، مردم این محصول را در طول روزه داری مصرف میکنند. اگر نمیخواهید روزه باشید سعی کنید وقتی شکم تان خالی اسـت استفاده کنید. بنابر این اینکار را صبح انجام دهید.

 

میزان نمک مورد استفاده را تنظیم کنید. اگر نمک را خیلی زیاد یا خیلی کم استفاده کنید، ممکن اسـت کارساز نباشد و باعث ایجاد عوارض جانبی شود.

 

مطمئن شوید کـه از نمک خالص استفاده می‌کنید «نه ید دار»- ممکن اسـت بدون این کـه متوجه شوید از نوع اشتباه ان استفاده کنید کـه روی جذب ان تاثیر میگذارد. فقط از نمک دریا استفاده کنید، چون طبیعی و بدون ید اسـت.

 

*باید مواظب باشید:

اگر بعد از استفاده از این آب نمک استفراغ کردید یا فشار خون دارید و یا محدودیت در استفاده از سدیم دارید، دیگر از آب نمک استفاده نکنید و همچنین اگر تغییری در حرکت شکم ندیدید از خوردن ان صرف نظر کنید.

*پاکسازی روزمره دستگاه گوارش با آب نمک

اگر خیلی وقت اسـت کـه پاک سازی سموم بدن را انجام نداده اید، می‌توانید اینکار را چندین بار با فاصله انجام دهید. آب نمک برای بدن ایمن و مفید اسـت اما انجام ان بـه طور مرتب ممکن اسـت منجر بـه عدم تعادل الکترولیت ؛ گیجی، خستگی ماهیچه و یا تغییرات فشار خون شود.

 

بعضی افراد این نسخه را 5 تا 7 دفعه پی درپی در روز تکرار میکنند کـه اشتباه اسـت. معمول ترین روش پاک‌سازی سموم بدن هر چند هفته یک بار اسـت، چون اینکار بـه بدن اجازه می‌دهد تا زمانی را صرف تنظیم مجدد باکتری هاي‌ خوب کند.

 

پاک‌سازی سموم بدن با آب نمک یک راه حل سریع برای کاهش وزن نیست. این شست و شو برای پاک سازی روده و التیام محیط سیستم گوارشی شـما طراحی شده اسـت. زمانی کـه با برنامه ریزی انجام شود شاید بـه اهداف کاهش وزن کمک کند.