وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دانلود فیلم جدید و انیمیشن

دانلود فیلم جدید و انیمیشن

دانلود فیلم جدید و انیمیشن

 

امروزه با توجه به پیشرفت صنعت انیمیشن سازی،انیمیشن ها بسیار مورد توجه افراد مختلف در دنیا قرار گرفته اند.

 

انیمیشن ها در دنیای امروز جایگزین بسیار مناسبی برای سرگرمی های دیگر به شمار میروند. انیمیشن ها انواع مختلفی دارند که به صورت های متفاوتی به شخصیت ها جان میبخشند.

 

با توجه به این موضوع که انیمیشن ها دیگرهمانند گذشته فقط مختص به کودکان نیست دانلود انیمیشن میتواند لحظات مفرحی را برای طیف گسترده ای از افراد فراحم کند.

 

انیمیشن ها به دلیل مجبوبیت فراوانی که امروزه در بین مردم به دست آورده اند در رقابت تنگاتنگی با فیلم های سینمایی هستند.

 

درحال حاضر انیمیشن ها از طریق سایت های معتبری از جمله سایت فیلم2سریال به راحتی در دسترس عموم قرار دارند که افراد میتوانند با دانلود انیمیشن با داستان های جذاب و متفاوت ساعاتی خوش را برای خود فراهم کنند.

 

امروزه انیمیشن ها دیگر مختص به کودکان نیست و جز اصلی ترین سرگرمی ها برای بزرگسالان نیز به شمار میرود.

 

انیمیشن مومیایی ها

 

انیمیشن مومیایی ها

 

«مومیایی‌ها» محصول سال 2023 در اسپانیا بوده است . کارگردانی «مومیایی‌ها»  بر عهده «جان ژسوس گارسیا گالوچا» است.

 

فیلم یا انیمیشن مومیایی ها Mummies در ژانر کمدی کامپیوتری و به زبان انگلیسی است که بر اساس فیلمنامه ای از خاویر لوپز باریرا و جوردی گاسول و داستانی از گاسول میباشد.

 

امتیاز این انیمیشن در سایت  IMDB 8/6 از 10 می‌باشد. در ابتدا قرار بود اکران در سال 2021 باشد اما در 24 فوریه 2023 ، این انیمیشن در اسپانیا و در سینماهای منتخب در ایالات متحده اکران شد.

 

اگر فرزند شما از تماشا انیمیشن لذت میبرد، پیشنهاد می‌کنیم با دانلود انیمیشن مومیایی ها لحظات شادی را برای او فراهم کنید.

 

جو توماس در نقش Thut، النور تاملینسون در نقش نفر، کارینا پسیان به عنوان صدای خوانندگی نفر، سلیا ایمری در نقش مادر کارنابی، هیو بونویل در نقش لرد سیلوستر کارنابی، شان بین در نقش فرعون، دن استارکی در نقش دنی و دنیس و الیور لیدرت به عنوان نقش اصلی مرد آیدا از صداپیشگان این انیمیشن هستند.

 

دانلود فیلم جدید و انیمیشن

 

داستان این انیمیشن به این صورت شروع می‌شود که یک باستان‌شناس ، به کشور مصر سفر می‌کند و در طی سفر خود، یک حلقه ازدواج سلطنتی را پیدا میکند.

 

این حلقه ازدواج، متعلق به شاهزاده «نفر» می‌باشد و حالا، شاهزاده نفر همراه با «ثات»، نامزدی که پدرش برای او انتخاب کرده بود و البته برادر کوچک‌تر خود یعنی «سخم»، به لندن می‌روند تا هر چه زودتر، حلقه را برگردانند.

 

در این سفر، شاهزاده نفر یکی از بزرگترین آرزوهای خود یعنی خواننده‌شدن را هم دنبال می‌کند اما اوضاع قرار است سخت‌تر هم بشود…

 

انیمیشن برادران سوپر ماریو

 

انیمیشن برادران سوپر ماریو

 

کارتون برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros. Movie) انیمیشنی ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی، عاشقانه و علمی تخیلی، که با عناوین (Super Mario Bros: The Movie) و (Super Mario Bros) نیز شناخته می‌شود، به کارگردانی مشترک آرون هوروث و مایکل ژلنیک ساخته شده است.

 

در این انیمیشن کریس پرت در نقش ماریو، آنیا تیلور، جوی در نقش پرنسس پیچ، چارلی دی در نقش لوئیجی، جک بلک در نقش باوزر، کیگان مایکل کی در نقش تود، ست روگن در نقش دانکی کونگ، فرد ارمیسن در نقش کرنکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش کامک، سباستین مانیسکالکو در نقش فورمن اسپایک و… صداپیشگی کرده اند.

 

این انیمیشن محصول کشورهای آمریکا و ژاپن است که در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی Illumination Entertainment و Nintendo و Universal Pictures منتشر شد.

 

این فیلم با فروش 613/1 میلیارد دلار در سراسر جهان پرفروش‌ترین فیلم سال 2023 شده‌است و چندین رکورد ، مانند بزرگ‌ترین آخر هفتهٔ افتتاحیه در سراسر جهان برای یک انیمیشن را به نام خود ثبت کرد و به پرفروش‌ترین فیلم تمام دوران براساس یک بازی ویدئویی و پنجمین فیلم انیمیشن پرفروش جهان تبدیل شده‌است.

 

فیلمنامه انیمیشن برادران سوپر ماریو را متی فوگل نوشته است. امتیاز این انیمیشن  4/7 از 10 میباشد. شما عزیزان میتوانید با دانلود براداران سوپر ماریو، انیمیشن جدید دوبله فارسی، از سایت فیلم تو سریال لحظات مفرحی را برای خود رقم بزنید.

 

همچنین انیمیشن برادران سوپر ماریو اولین بار در تاریخ 24 مارس سال 2023  در کشور سوئد اکران می‌شود و اما در نهایت توسط سرویس ویدئویی Peacock و NETFLIX در کشورهای آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، ژاپن، چین، کره جنوبی و… اینترنتی منتشر می‌شود.

 

برادران سوپر ماریو سومین انیمیشن اقتباس شده از بازی‌های ویدئویی ماریو از نینتندو میباشد. انیمیشن برادران سوپر ماریو The Super Mario Bros Movie 2023 در مورد لوله‌کشی به نام ماریو است که به همراه برادرش لوئیجی به یک هزارتوی زیرزمینی وارد می‌شود تا یک شاهزاده خانم را که در این هزارتو اسیر شده، نجات دهد اما…