وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دانلود فیلم ، همراه مووی

دانلود فیلم ، همراه مووی

دانلود فیلم ، همراه مووی

 

سریال‌ها قبل از اینکه به شبکه‌های تلویزیونی راهی پیدا کنند به صورت رادیویی پخش می‌شدند.

 

در فاصله میان جنگ جهانی اول و دوم شبکه رادیویی در انگلیس دست به ابتکار جالبی زد و هر شب بخشی از یک رمان معروف را برای مخاطبانش می‌خواند.

 

این رمان‌ها معمولا عاشقانه بودند و مخاطبان را پای رادیو نگه می‌داشتند. این اتفاق در برنامه داستان شب رادیو در ایران نیز صورت گرفت. به این ترتیب سریال‌سازی آغاز شد و سپس به تلویزیون راه یافت.

 

اکنون با پیدایش و گسترش سریال ها در جای جای جهان رقابت به قدری سنگین و نزدیک شده که این هنر به صنعتی شبیه ماشین پول تبدیل شده است همچنین سایت های اینترنتی نیز سریال ها را منتشر می کنند که یک نمونه آن سایت همراه مووی می باشد.

 

دانلود فیلم ، همراه مووی

 

سریال آخرین بازمانده از ما

سریال The Last of Us 2023 آخرین بازمانده از ما (لست آف آس)سریالی در ژانر اکشن،درام و ماجراجویی است. ساخته کشور امریکا بوده و به کارگردانی کانتمیر بلاگو و علی عباسی انجام شده است.

 

در این سریال هنرمندانی همچون بلا رمزی، گابریل لونا ، مارلی دندریج، نیکو پارکر  لامار جانسون، کیوان وودارد، گراهام گرین و الین مایلز و … حضور دارند.

 

این سریال فصل اول ان 10 قسمتی بوده که با بودجه 100 میلیون دلاری فصل اول آن تاکنون ساخته شده است. این سریال قرار است در اوایل سال 2023 منتشر شود اما تاريخ دقیقی از ان گفته نشده است.

 

پدرو پاسکال و بلا رمزی، که هر دو به واسطه نقششان در سریال Game of Thrones به شهرت رسیدند، به ترتیب در نقش «جوئل» و «الی» بازیگران اصلی سریال خواهند بود.

 

گابریل لونا در نقش «تامی»، مرل دندریج در نقش «مارلین» و آنا تورو در نقش «تس»، نیک آفرمن در نقش «بیل»، نیکو پارکر در نقش «سارا» و استورم رید در نقش «رایلی» از جمله بازیگران دیگری هستند که در این سریال حضور دارند.

 

همچنین تروی بیکر و اشلی جانسون، صداپیشه جوئل و الی در بازی‌ها، در نقش‌های نامعلومی حضور خواهند داشت. لینک دانلود سریال  last of us پس از انتشار آن در سایت همراه مووی قرار می گیرد.

 

فصل اول این اثر در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی Naughty Dog و PlayStation Productions و Sony Pictures Television تولید و منتشر شد، مسئولیت نوشتن فیلمنامه این سریال را نیز نیل دراکمن و کریگ مازین به صورت مشترک برعهده گرفتند.

 

سریال آخرین بازمانده اولین بار از تاریخ 15 ژانویه سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم اچ‌بی‌او مکس HBO Max در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، هلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود.

 

سریال The Last of Us 2023 آخرین بازمانده از ما

 

مجموعه آخرین بازمانده براساس یک بازی ویدیویی به همین نام محصول سال 2013 میلادی که توسط کمپانی Naughty Dog منتشر گردید، ساخته شده است.

 

آخرین بازمانده اولین سریال HBO است که براساس یک بازی ویدیویی ساخته شده و محصول مشترک سونی پیکچرز و پلی استیشن می‌باشد، بازی آخرین بازمانده از ما در سال 2013 عرضه شد، توسعه این بازی بر عهده ناتی داگ بود و به‌ وسیله سونی کامپیوتر انترتینمنت عرضه گردید.

 

کته قابل توجه این است که سریال The Last of Us می‌خواهد تا جای ممکن به سری بازی The Last of Us وفادار باشد و کامل‌ترین نسخه‌ی ممکن از‌ آن را روایت کند، اما سریال قرار نیست دقیقا رخدادهای داستانی را به همان ترتیب حاضر در بازی به تصویر بکشد.

 

همراه مووی: این مجموعه بر پایهٔ یک ادبیات داستانی رستاخیزی و پسارستاخیزی می‌باشد ناتی‌داگ و اچ‌بی‌اُ با انتشار یک پوستر از این سریال، تاریخ پخش 15 ژانویه 2023 یعنی 25 دی 1401 را تایید کردند.

 

ناتی داگ در توییتی که این تاریخ را تایید می‌کند نوشته است(تو چه می‌دانی که از دست دادن یعنی چه). فیلمبرداری این سریال به دلیل همه گیری ویروس کرونا یک هفته دیرتر از زمان برنامه ریزی شده در تاریخ 12 جولای سال 2021 در شهر «کلگری» واقع در «کانادا» آغاز شد.

 

هالیوود ریپورتر در گزارش رسمی خود اعلام کرد که شبکه HBO به سریال The Last of Us به چشم یک مینی‌سریال نگاه نمی‌کند اما با این حال فعلا فقط دستور ساخت اپیزودهای فصل اول صادر شده‌اند.

 

ولی اگر نتیجه موفقیت‌آمیز باشد، سریال The Last of Us تمدید می‌شود تا سازندگان بتوانند محتوای کامل مجموعه (از کمیک American Dreams و دی‌ال‌سی Left Behind تا بازی The Last of Us Part 2) را مورد اقتباس قرار بدهند.

 

دانلود سریال جدید آخرین بازمانده از ما

 

با دانلود سریال جدید آخرین بازمانده از ما با داستان زیبا و هیجان انگیز آن همراه شوید.

 

خلاصه این سریال از این قرار است که ،قارچی ویرانگر به نام کوردیسپس، تقریبا کل جهان را نابود کرده و بسیاری از انسان‌ها را کشته یا آن‌ها را به موجوداتی جهش‌یافته و بدون مغز تبدیل کرده است.

 

در هر دو بازی و سریال «آخرین بازمانده از ما»، داستان جوئل و الی دنبال می‌شود که در سال 2023 میلادی در ایالت متحده آمریکا سفر می‌کنند.

 

در ابتدا، آن‌ها اعتماد چندانی نسبت به یکدیگر ندارند اما در ادامه، رابطه‌ای صمیمانه و پدر-دختری بین آن‌ها شکل می‌گیرد؛ این در حالی است که آن‌ها به دنبال پیدا کردن درمانی برای این قارچ‌های ویرانگر هستند…