وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نجات دختر دانشجو از حمله خواستگار ناکامش در دانشگاه

نجات دختر دانشجو از حمله خواستگار ناکامش در دانشگاه

نجات دختر دانشجو از حمله خواستگار عاشقش در دانشگاه

 

شکست عشقی سبب انتقامگیری هولناک پسر 21 ساله در سر کلاس درس شد ! شانس با دختر دانشجو یار بود که توانست از ضربات چاقوی خواستگارش در دانشگاه جان سالم به در ببرد! به گزارش ایران ناز دختر دانشجو جلوی چشم استاد دانشگاه و همکلاسیهایش با چاقو مورد حمله پسری که عاشقش بود ولی جواب رد شنیده بود قرار گرفت.مرکز اطلاع رساني پليس تهران بزرگ از دستگيري فردي که مدعي بود عاشق دختري است و قصد کشتن او را با زدن سه ضربه چاقو در دانشگاه هنر و معماري دانشگاه آزاد تهران کرده بود، خبر داد .

 

به گزارش ایران ناز، مرکز اطلاع رساني پليس تهران بزرگ حوالي ساعت 19 بعد از ظهر روز گذشته يک مورد چاقو کشي داخل دانشکده هنر و معماري دانشگاه آزاد به کلانتري 107 فلسطين اعلام مي شود.

 

ماموران پس از مراجعه به محل پسري 21 ساله را که توسط عوامل حراست دانشکده دستگير شده بود را به دليل چاقو کشي تحويل و به کلانتري منتقل مي کنند.در بازجويي از متهم وي عنوان مي کند که به يک خانم 21 ساله از دانشجويان اين دانشکده به مدت يک سال علاقه‌مند بوده و قصد ازدواج با وي را داشته است و لذا براي خواستگاري به نزد پدر وي رفته ولي با پاسخ منفي مواجه مي شود و عنوان شده که فعلا امکان ازدواج وجود ندارد

 

به گفته ضارب وي پس از شنيدن اين پاسخ به قصد انتقام به دانشگاه مراجعه مي کند که در ابتدا ماموران حراست از ورود وي جلوگيري مي کنند که وي اعلام مي کند قصد دادن جزوه به دانشجوي دختر را دارد و با اين ترفند وارد دانشکده شده و پس از ورود به کلاس درس در جلوي چشم استاد و ديگر دانشجويان با چاقو 3 ضربه به کتف، شکم و سر دختر وارد مي کند.

 

با دخالت ماموران حراست دانشگاه پسر ضارب دستگير و به کلانتري منتقل مي شود و فرد مهاجم پس از تشکيل پرونده در کلانتري تحويل مرجع قضايي شده است.بر اساس اعلام پزشکان وضعيت دختر مصدوم تحت کنترل است و فعلا خطر رفع شده است

 

مطالب مرتبط:

 

جراحی بدون بیهوشی راننده با چاقویی در مغزش +تصاویر

 

خودکشی عجیب این پسر بخاطر شکست عشقی (عکس)