وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

در شهر مشهد کجاها را بگردیم؟

در شهر مشهد کجاها را بگردیم؟

در شهر مشهد کجاها را بگردیم؟

 

شهر زیارتی سیاحتی مشهد که در فصول مختلف سال مورد استقبال گردشگران از سراسر ایران قرار می‌گیرد، جاذبه‌های تاریخی و تفریحی فراوانی دارد که می‌توان در کنار زیارت در حرم مطهر امام رضا (ع)، از آنها بازدید کرد.

 

در شهر مشهد کجاها را بگردیم؟

 

ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از این جاذبه‌های دیدنی را به شما معرفی کنیم تا هر زمان تمایل داشتید با خرید بلیط هواپیما چارتری و یا بلیط هواپیما سیستمی به این شهر سفر کنید، این جاذبه‌ها را در نظر داشته باشید.

 

خانه تاریخی داروغه

یکی از خانه‌های تاریخی و معروف شهر مشهد، خانه تاریخی داروغه می‌باشد. این خانه که از خانه‌های قدیمی این شهر می‌باشد و قدمت آن به دوران قاجار برمی‌گردد، در آن زمان به دستور داروغه مشهد ساخته شد.

 

به همین دلیل نام آن را خانه تاریخی داروغه گذاشته‌اند. این خانه که فاصله زیادی با حرم مطهر امام رضا (ع) ندارد، توسط بناهای روس ساخته شد و می‌توانید به وضوح تاثیر هنر روسی را در این بنا مشاهده کنید.

 

سرزمین موج‌های آبی

اگر اهل تفریحات آبی و خالی کردن هیجان‌تان در استخر و تونل‌های آبی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که در سفر مشهد حتما سری به سرزمین موج‌های آبی بزنید.

 

این مجموعه که حدود 15 سال از تاسیس آن می‌گذرد، تفریحات مختلفی اعم از سرسره آبی، سقوط آزاد و … دارد که در دو بخش جدای آقایان و خانم‌ها می‌توانید خانوادگی از آن استفاده کنید و هیجان خود را تخلیه نمایید.

 

خانه توکلی

یکی دیگر از خانه‌های تاریخی مشهد، خانه توکلی می‌باشد. این خانه نیز که مانند خانه داروغه در زمان قاجار ساخته شده است، در گذشته متعلق به یکی از تجار معروف مشهد بود.

 

خانه توکلی در سال 1389 مورد بازسازی قرار گرفت تا همه مردم بتوانند از آن بازدید کنند. از جذابیت‌های این خانه می‌توان به کاشی‌کاری‌ها و آجرکاری‌های فوق‌العاده بی‌نظیر آن اشاره کرد.

 

پارک مینیاتوری

آخرین جاذبه دیدنی شهر مشهد که قصد معرفی آن را داریم، پارک مینیاتوری مشهد می‌باشد. در این پارک، تعداد 58 نماد مذهبی و فرهنگی و تاریخی کشور در ابعاد کوچکتر ساخته شده‌اند و می‌توانید در کنار آنها قدم بزنید و از دیدن‌شان لذت ببرید.

 

از جمله بناهای مهم کشور که در ابعاد کوچکتر در این پارک قرار گرفته‌اند می‌توان به روستای کندوان، آرامگاه فردوسی و همچنین تخت جمشید شیراز اشاره کرد.

 

خرید بلیط هواپیما مشهد

شما می‌توانید برای خرید بلیط پرواز تهران مشهد و همچنین پرواز مشهد تهران برای بازگشت خود، به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید.

 

شما می‌توانید با جستجوی مبدا و مقصد خود و همچنین تعیین تاریخ مورد نظرتان برای پرواز، لیستی از بلیط‌های موجود را مشاهده نموده و بلیط مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید. شما همچنین می‌توانید با خرید بلیط مشهد کیش از اسنپ تریپ، به این جزیره زیبای جنوبی ایران سفر کنید.