وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دشمنتان دوست ندارد این 6 کتاب را بخوانید!

دشمنتان دوست ندارد این 6 کتاب را بخوانید!

دشمنتان دوست ندارد این 6 کتاب را بخوانید!

 

تا به حال شده به این فکر کنید که بعضی‌ها هستند که نمی‌خواهند ما بعضی چیزها را بدانیم!

 

بعضی‌هایی که به هر نحوی با ما دشمنی می‌کنند؛ بعضی‌هایی که با کمتر دانستن ما درباره خیلی چیزها سود میبرند!

 

بعضی‌هایی که به ما میگویند: “هر چی کمتر بدونی به نفعته!” البته که شاید یکی از این بعضی‌ها هم خودمان باشید.

 

خلاصه کتاب

 

کتاب یکی از آن چیزهای مهمی است که این بعضی‌ها نمیخواهند شما به آن نزدیک باشید؛ بخوانید؛ دوستش داشته باشید.

 

اما خب من که وقت ندارم! همه‌ی ما قطعاً با تله‌ی « من وقت ندارم کتاب بخوانم!» آشنا هستیم.

 

تله‌ای مرگبار که فرار کردن از آن خیلی سخت است. اما راهکار چیست؟ آیا باید کتاب را به طور کل از زندگی خود حذف کنیم و آن بعضی‌ها را خوشحال؟

 

به نظرم اصلاً راهکار شرافتمندانه‌ای به حساب نمی‌آید! راهکاری که من به آن رسیده‌ام خلاصه کتاب است.

 

بله. خلاصه کتاب. امروز که این متن را مینویسم منابع معتبری وجود دارند که کتاب‌ها را خلاصه می‌کنند و شما می‌توانید در عرض کمتر از 30 دقیقه یک کتاب 300 صفحه‌ای را تمام کنید.

 

البته از هر سایتی هم نمی‌شود خلاصه کتاب مطالعه کرد. کمتر سایتی وجود دارد که در خلاصه کتاب‌هایش، مفهوم اصلی کتاب را گم نکند؛ نکات برجسته و مهم کتاب را فراموش نکند و از همه مهم‌تر امانت را در ترجمه رعایت کند.

 

سایت کباب و کتاب یکی از آن سایت‌هایی است که به جرأت می‌توان گفت یکی از بهترین منابع برای خواندن خلاصه کتاب به حساب می‌آید.

 

در این بخش 5 کتابی را به شما معرفی میکنیم که دشمنتان اصلاً دوست ندارد شما آن‌ها را بخوانید.

 

خلاصه این 6 کتاب در سایت کباب و کتاب موجود هستند و شما می توانید به صورت کاملاً رایگان آن‌ها را بخوانید.

 

هنر ظریف بی خیالی

 

خلاصه کتاب هنر ظریف بی خیالی

 

کتاب هنر ظریف بی خیالی، راهنمایی است برای رهایی از نگرانی‌های بیهوده‌ای که همه‌ی ما در ذهن‌مان داریم و از آن در عذاب هستیم.

 

این کتاب به مخاطب می‌آموزد که چگونه خود را از هویت‌های دروغینی که خودش ساخته نجات دهد.

 

موضوع اصلی این کتاب بی‌تفاوتی نسبت به موضوعاتی است که تنها تشویش را به دنبال دارند و در عین‌حال توجّه به اموری است که باعث شادی‌تان می‌شود.

 

نویسنده کتاب یعنی مارک مَنسون به خواننده تأکید می‌کند که تنها بر امور مهم زندگی‌اش تمرکز کند و نسبت به بقیه‌ی چیزها بی‌خیال باشد.

 

در یک کلام می‌توان گفت که این کتاب برای انسانِ مدرنِ امروزی نوشته شده که خود را با انبوهی از چراها و ندانم کاری‌ها بیمار کرده است.

 

شما می‌توانید خلاصه این کتاب را در سایت کباب و کتاب مطالعه کنید.

 

کباب و کتاب در 27 موضوع مختلف خلاصه کتاب دارد؛ از کارآفرینی، مدیریت و رهبری گرفته تا تکنولوژی، خلاقیت، محیط‌زیست، فلسفه و …

 

هفته کاری 4 ساعته

 

خلاصه کتاب هفته کاری 4 ساعته

 

کتاب هفته کاری 4 ساعته یا 4 ساعت کار در هفته، به ما می‌آموزد تا چگونه ساعات کاری خود را کم اما درآمدمان را افزایش دهیم.

 

تیم فِریس، نویسنده این کتاب، کسی است که توانست درآمد 40 هزار دلاری خود در سال با 80 ساعت کار در هفته را به درآمد ماهانه 40 هزار دلار با تنها 4 ساعت کار در هفته برساند؛ او رمز این موفقیت بزرگ را در قالب نکات، راهکارها و اصولی موثر، در کتاب 4 ساعت کار در هفته منتشر کرد.

این کتاب که به عقیده خیلی از افراد، جزو کتاب‌هایی است که در هر قرن تنها یکی از آن‌ها منتشر می‌شود، آن قدر مورد استقبال قرار گرفت که تاکنون بیش از 2 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

تیم فِریس در این کتاب، باورهای قدیمی در مورد کار و ثروت را از ذهن ما پاک کرده و به ما می‌آموزد که چگونه می‌توانیم ما هم، به چنان پیشرفتی که او در زندگی خود دست یافت، برسیم و در دنیای زیبای ثروتمندان جدید (The New Rich)، زندگی خود را هرچه شادتر بگذرانیم.

 

به جای آنکه هر روز 10 صفحه کتاب بخوانید؛ با خلاصه کتاب‌های سایت کباب و کتاب، روزی یک کتاب بخوانید آن هم فقط در 30 دقیقه!

 

رهبران آخر غذا می‌خورند

 

خلاصه کتاب رهبران آخر غذا می‌خورند

 

کتاب رهبران آخر غذا می‌خورند، یکی از بهترین کتاب‌های سایمون سینِک، متخصص موضوع رهبری است؛ کتابی که تا کنون حدود 1 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است!

این کتاب که در سال ۲۰۱۴ نامزد دریافت جایزه بهترین کتاب در بخش تجاری شد، در ادامه کتاب با چرا شروع کنید (که به نام رهبر الهام بخش کسب و کار خود باشیم هم شناخته می‌شود)، نوشته شده است.

سایمون سینِک در این کتاب، بعد از توضیح اهمیت و چگونگی تعیین چرایی یک شرکت یا سازمان، با تلفیق علوم روان‌شناختی و تجارت و نفوذ به ریشه‌های روان‌شناختی یک انسان، با ارائه نگرش‌ها و چشم اندازهایی بدیع و الهام‌بخش، به توضیح چگونگی ایجاد تعهد درونی و اعتماد متقابل در یک سازمان می‌پردازد.

این کتاب در مجموع، از شما یک رهبر موفق و محبوب می‌سازد.

 

مغز کتاب یکی دیگر از بخش‌های فوق‌العاده سایت کباب و کتاب است.

 

در بخش مغز کتاب قرار است مغز کتاب‌ها را بریزیم بیرون و اصلی‌ترین نکات هر کتاب را برای مخاطب به ساده‌ترین زبان ممکن توضیح دهیم.

 

مغز کتاب هر هفته به صورت ویدیویی در رسانه‌هایی مثل آپارات و یوتیوب منتشر می‌شود. همچنین شما می‌توانید مغز کتاب را به صورت صوتی از طریق پادگیرها گوش کنید.

 

12 قانون زندگی

 

خلاصه کتاب 12 قانون زندگی

 

کتاب 12 قانون زندگی، درباره موضوعاتی صحبت می‌کند که با استفاده از آن‌ها، می‌توانیم بی‌نظمی‌های موجود در زندگی‌مان را از بین ببریم.

به عقیده جُردن پیتِرسون نویسنده کتاب 12 قانون زندگی، بی‌نظمی‌ها می‌توانند باعث بروز مشکلات زیادی در زندگی فردی و اجتماعی ما انسان‌ها شوند.

در کتاب 12 قانون زندگی، قوانینی عنوان شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توان به جنگ بی‌نظمی‌ها رفت و آن‌ها را شکست داد.

ایده اولیه نوشتن کتاب 12 قانون زندگی این بود‌ که جردن پیترسون با سوال‌های زیادی از افراد مختلف در یک سایت مواجه شد. او تصمیم گرفت با این کتاب پاسخ همه سوالات آن‌ها را بدهد.

این کتاب از زمان انتشار در سال 2018 تاکنون، جزء مطرح‌ترین کتاب‌های منتشر شده بوده و همواره در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و آمازون قرار گرفته است.

 

عضویت الماسی سایت کباب و کتاب یک بخش عالی برای کسانی که می‌خواهند به به روزترین کتاب ها در 27 موضوع مختلف دسترسی داشته باشند.

 

شما با عضویت الماسی می‌توانید به مدت یکسال بدون دغدغه کتاب‌های غیرداستانی روز دنیا را مطالعه و نسخه PDF آن‌ها را دانلود کنید.

 

در این حالت برای همیشه کتابخانه‌ای سرشار از مطالب غنی در اختیار شما خواهد بود.

 

کار عمیق

کتاب کار عمیق، به بیان راهکارهایی برای تمرکز بیشتر و عمیق‌تر بر روی کارتان پرداخته و شما را تا سرحد استادی در حرفه‌تان راهنمایی می‌کند.

 

کال نیوپورت، نویسنده این کتاب، عقیده دارد که در دنیای امروز چیزی که به شدت کمبود آن احساس می‌شود نداشتن تمرکز است.

آن‌چه که این کتاب بر آن تأکید می‌کند، انجام ندادن هم‌زمان کارهاست.

 

اگر بتوانید در یک لحظه، تنها به یک کار بپردازید، ذهن شما نتیجه خلاقانه‌تری برایتان به ارمغان خواهد آورد.

 

چک کردن گوشی همراه یا حتی خوردن غذایی که چندان واجب نیست، گاهی می‌تواند تا حدود زیادی از تمرکز شما در انجام کارها کم کند.

 

کال نیوپورت چاره‌ی کار را تمرکز بیشتر بر روی کارهایتان می‌داند، اما درعین‌حال از شما می‌خواهد که بین کار و اوقات فراغت خود نیز تعادل برقرار کنید.

 

قانون ۸۰-۲۰

 

خلاصه کتاب قانون 80 20

 

کتاب قانون 80 20 ما را با طرز فکری به نام اصل 80-20 یا اصل پارتو آشنا می‌کند؛ با استفاده از این اصل می‌توانیم در عین کاهش میزان تلاش و صرف انرژی خود، نتایج بهتری در تمامی جنبه‌های زندگی به دست آورده و بهره‌وری خود را افزایش دهیم.

اما اصل پارتو چیست و چگونه می‌توان با استفاده از آن زندگی و کسب و کار خود را متحول کرد؟

طبق عقیده ریچارد کاچ، نویسنده این کتاب، فلسفه اصل 80-20 از این قرار است: برتری داشتن و ممتاز بودن در 20% از امور، بسیار بهتر از داشتن عملکردی قابل قبول در همه‌ موارد است.

به عبارتی دیگر، اصل 80-20 یا همان اصل پارتو بیان می‌کند که 80 درصد نتایج به واسطه تنها 20 درصد از تلاش‌ها حاصل می‌شود.

ریچارد کاچ در این اثر معروف، ضمن تأکید بر این اصل که میزان نتایج به دست آمده از صرف انرژی و تلاش همیشه یکسان نیست، سعی دارد برای مخاطب خود به سادگی تمام، روش افزایش میزان کارآمدی با تلاشی کمتر را توضیح دهد.

بنابراین با به کار گیری این اصل، می‌توان با تمرکز بر روی مسائلی که اولویت بیشتری دارند، ضمن دست‌یابی به نتایج مطلوب‌تر، زندگی راضی‌کننده‌تری نیز داشته باشیم.

همچنین در این کتاب، کاربرد اصل 80-20 در کسب و کار‌ها و روش استفاده از آن برای بهینه‌سازی و موفقیت هر‌چه سریعتر شرکت‌ها و کسب‌و‌کارها مورد موشکافی و بررسی قرار گرفته است.

 

پیام کلی این نوشته

کتاب خواندن نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارد؛ هرچند که ما خودمان این نقش را برای زندگی خودمان کمرنگ کرده‌ایم. تأثیرات کتاب در زندگی غیر قابل انکار است.

 

کتاب‌ها منبعی غنی از اطلاعات هستند که به افراد کمک می‌کنند تا درک عمیق‌تری از جوانب مختلف دنیا پیدا کنند.

 

اما چرا کتاب نمی‌خوانیم؟ اگر مسأله واقعاً زمان است. پس خلاصه کتاب می‌تواند ما را نجات دهد!