وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راز موهای 2 متری این دختر چیست؟

راز موهای 2 متری این دختر چیست؟

راز موهای 2 متری این دختر چیست؟

 

راز موهای 2 متری این دختر چیست؟یکی از مدلینگهای جوان و زیبای روسیه که به داشتن موهایی بلند و پرپشت به راپونزل واقعی مشهور شده است بعد از 5 سال جدال با مشکل ریزش موی سکه ای حالا موهایی به این زیبایی دارد.

 

“آنستاسیا سیدوروا” با موهای بلند 106 سانتی متری نام خود را به عنوان راپونزل شخصیت اصلی انیمیشن گیسو کمند سرزبان ها انداخته است.

 

راز موهای 2 متری این دختر چیست؟

راز موهای 2 متری این دختر چیست؟

 

این دختر جوان هنگامی که 18 سال داشت مریضی طاسی گرفت و موهایش شروع به ریزش کردند.تا جاییکه از این قیافه و کچلی خود خجالت می کشید و غمگین بود.وی با درمان و مداوای پی در پی توانست این مریضی را شکست دهد و به طرزباور نکردنی موهایش شروع به رشد کردند و بی نهایت سرعت رشد موهایش اکثر و افزون شده بود.

 

*برای داشتن موهای بلند باید از مواد زیر استفاده کنید:

ژل آلوئه ورا

شست و شو با آب سرد

ماسک تخم مرغ 

 

*روغن هندی برای رشد مو

بانوان هندی از دیرباز برای پرپشت شدن موهای خود و تقویت موهایشان از انواع مختلفی از روغن های هندی استفاده می کرده اند و همچنین نیز استفاده از انواع این روغن ها در بین آنها رواج دارد. مهم ترین انواع روغن هندی برای رشد مو و پرپشت شدن مو، از قبیل زیر می باشند:

 

*روغن چهار گیاه هندی

روغن چهار گیاه هندی یکی از معروف ترین روغن های هندی است که به صورت دست ساز در هند تهیه می شود و از آن برای تقویت و پرپشت شدن موها استفاده می گردد. این روغن از عصاره چهار نوع از کمیاب ترین گیاهان به دست می آید و برای تقویت مو بسیار مفید است.

 

روغن چهار گیاه هندی در ایران یک محصول وارداتی به حساب می آید که هزینه مورد نیاز برای تهیه آن تقریبا زیاد است. این روغن را می توان به شکل اینترنتی و یا از عطاری ها تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.

 

*روغن مار

از دیگر انواع روغن هندی برای رشد مو می توان به روغن مار اشاره کرد. همان طور که می دانید هند کشور مارها است و این کشور مار از ارزش و جایگاه بالایی برای مردم این کشور برخوردار است. هندی ها از دیرباز از روغن مار برای زیبایی و شادابی موهای خود استفاده می کرده اند و همچنین نیز این روغن در کشور هند مورد استفاده قرار می گیرد.

 

روغن مار دارای خواص بسیار زیادی است که می تواند برای پرپشت کردن مو، جلوگیری از ریزش مو، تقویت کردن مژه و ابرو، درمان موخوره و شوره سر، نرم کردن و براق کردن مو و … استفاده می شود.به همین دلیل مردم کشور عزیز ما نیز می توانند روغن مار را تهیه کنند تا همانند هندی ها به تقویت موی سر خود بپردازند.

 

*روغن نارگیل

روغن نارگیل که از قدیمی ترین روغن ها در خصوص تقویت مو و افزایش رشد مو است نیز  در کشور هند به وفور استفاده می شود و یکی از رموز زیبایی و پرپشتی موهای بانوان هندی به حساب می آید.

روغن نارگیل انواع مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز برای مو را در خود جای داده است و با استفاده از آن به شکل ماسک مو می توان این مواد را که برای مو مورد نیاز هستند، در اختیار موها قرار داد.

 

*روغن رزماری

روغن رزماری یک روغن هندی برای رشد مو است که می توانید برای پرپشت شدن موهای خود از این روغن نیز بهره ببرید. روغن رزماری دارای خواصی است که قادر است تا در رفع شوره سر، جلوگیری از ریزش مو، افزایش میزان سلامتی مو و تحریک موها برای رشد مفید واقع شود.

 

*روغن آرگان

روغن آرگان غنی از موادی مانند: امگا3 ، امگا9 و ویتامین ای است که به کمک آن می توان در از بین بردن موخوره، وزی موها، ترمیم مو، افزایش درخشندگی موها و … موثر واقع شد.

 

*طرز استفاده از روغن هندی برای رشد مو

روش استفاده از انواع روغن هندی ذکر شده در قسمت فوق برای رشد مو، بسیار ساده و آسان است. کافی است تا در ابتدا یک و یا دو نوع از این روغن ها را تهیه کنید و سپس از انها به شکل ماسک مو پیش از حمام و بعد از حمام استفاده نمایید.

به این شکل که یکی از روغن های ذکر شده را قبل از حمام به مدت 20 دقیقه بر روی موهای خود ماساژ دهید و روغن دیگری را پس از جمام بر روی موهای خود بریزید تا از خاوص آنها برای مو بهره

مند گردید.