وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راهنمای انتخاب لباس‌ راحت و زیبا برای بچه‌ ها که استایل آنها را می‌سازد

راهنمای انتخاب لباس‌ راحت و زیبا برای بچه‌ ها که استایل آنها را می‌سازد

راهنمای انتخاب لباس‌ راحت و زیبا برای بچه‌ ها که استایل آنها را می‌سازد

 

شیک بودن استایل فقط منحصر به بزرگسالان نمی‌شود، بلکه کودکان را هم در بر می‌گیرد. عنصر شیک بودن را باید در تمام استایل  بچه‎‌ها به کار برد. استایل آن‌ها هر چه که هست باید به دنبال لباس‌های مناسب و با کیفیت باشید.

 

این درست است که خرید لباس برای کودکان سخت تر از بزرگسالان است زیرا پوست آنها به هر جنس غیر طبیعی حساس است و لباس به عنوان محافظ کودک در برابر عوامل بیرونی بسیار با اهمیت است.

 

راهنمای انتخاب لباس‌ راحت و زیبا برای بچه‌ ها که استایل آنها را می‌سازد

 

همه والدین دوست دارند که کودکی آراسته و خوش تیپ داشته باشند. خوشتیپ و جذاب بودن کودکان به سلیقه والدین نیز بستگی دارد و حتی سلیقه کودکان در آینده هم با توجه به آن رقم می‌خورد.

 

والدین باید در انتخاب لباس کودکان به سن آن‌ها و نکات مهم دیگری در رابطه با لباس توجه کنند. بهتر است لباس‌هایی را برای کودکتان انتخاب نمایید تا منعکس کننده ی دنیای زیبای کودکانه آن‌ها و متناسب با سنشان باشد و او را خوش تیپ و جذاب نشان دهد.

 

هنگام مراجعه به مغازه‌های مختلف جهت خرید لباس،  متوجه این موضوع می‌شوید که چقدر تنوع و طرح‌های مختلفی در لباس‌های بچه‌ها وجود دارد و اکثرا لباس‌های زیبایی هستند.

 

اما در خرید لباس برای کودک،  تنها زیبایی نباید مدنظر تان باشد و علاوه بر زیبایی،  به کاربرد و کیفیت و راحتی هر لباس باید توجه شود،  در این جا بهترین تکنیک‌ها و موارد با اهمیت در خرید لباس کودک را به شما نشان خواهیم داد.

 

1. لباس‌های اندازه را انتخاب کنید

لباس‌های اندازه ناخودآگاه استایل بچه‌ها را خوب نشان می‌دهد. بنابراین لباس‌هایی انتخاب کنید که زیاد بلند یا زیاد تنگ نباشد چرا که در هر صورت بچه‌ها در آن احساس ناراحتی می‌کنند. اگر لباسی که خریده اید بلند یا گشاد است آن را به خیاط بسپارید تا متناسب با اندام کودک شما تنظیم گردد.

 

همیشه قبل از خرید لباس آن را پرو کنید حتی اگر آنلاین خرید می‌کنید،  آن را قبلا پرو کرده باشید،  چرا که علاوه بر اندازه،  می‌توانید بهتر تصمیم بگیرید که آیا آن مدل و رنگ لباس به چهره دلبند شما می‌نشیند یا خیر.

 

2. لباس‌های خوش دوخت بخرید

هنگام خرید لباس به تمیز بودن و نوع دوخت آن دقت کنید،  چرا که لباس‌های با دوخت نامناسب می‌توانند به شدت کودک شما را اذیت کند. علاوه بر آن دوخت لباس بر روی ظرافت و زیبایی آن بشدت تاثیر دارد.

 

می‌تواند جهت جذاب شدن دلبند زیبای خود در این زمینه به خرید انواع هودی دخترانه در مدل های کلاه دار یا زیپ دار که دارای دوخت‌های ظریف هستند بپردازید.

 

3. لباس با کیفیت را انتخاب کنید

روی اتیکیت لباس مشخصات و جنس پارچه نوشته شده است. پارچه‌هایی را انتخاب کنید که علاوه بر ماندگاری،  لطیف باشند تا در هنگام پوشیدن احساس خوبی را در کودک ایجاد کنند.

 

جنس لباس‌های خریداری شده بهتر است از نوع کتان یا پنبه ای باشد در صورت خرید لباس‌هایی از جنس مصنوعی،  همچون پلاستیکی یا خرید لباس‌های پشمی‌پوست بدن کودک به سرعت به آنها واکنش نشان خواهد داد و سبب به وجود آمدن دانه‌های ریز قرمزی بر روی آن خواهد شد.

 

بافت لباس‌های کودکان نیز باید نرم باشد تا آنها در این نوع لباس‌ها راحت باشند و به بازی بپردازند از لباس‌های خز دار و مخملی بر روی لباس‌هایشان استفاده کنید زیرا برای آن‌ها این لباس‌ها جذابیت فراوانی خواهد داشت.

 

4. لباس مناسب فصل بگیرید

 

راهنمای انتخاب لباس‌ راحت و زیبا برای بچه‌ ها که استایل آنها را می‌سازد

 

مهم‌تر از همه اینکه لباس بچه باید مناسب فصل باشد،  مثلا یک لباس آستین کوتاه و یا نازک،  هر چقدر هم که زیبا باشد،  برای فصل پاییز یا زمستان مناسب نیست.

 

اگر در فصل بهار خرید می‌کنید و لباس آستین داری توجهتان را جلب کرده،  رشد کودک را در مد نظر بگیرید و یکی دو سایز بزرگتر از سایز الان،  آن را برایش بخرید.

 

و یا اگر الان پاییز است و لباس آستین کوتاهی تخفیف مناسبی دارد،  برای تابستان سال آینده مناسب کودکتان خواهد شد،  پس رشد او را حتما لحاظ کنید.

 

با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان،  می‌توانید برای خرید جدیدترین مدل لباس بچه گانه از خرید اینترنتی کمک بگیرید تا در وقت خود صرفه‌جویی نمایید.

 

5. لباس‌های راحت را انتخاب کنید

از دیگر موارد با اهمیت در خرید لباس برای کودک،  راحتی لباس است: لباسی را خریداری کنید که کودک در آن راحت باشد،  با در نظر گرفتن این موضوع باید در لباس دکمه بزرگ یا زیپ‌های اذیت کننده،  وجود نداشته باشد.

 

هرگز لباس‌هایی را که به دلیل تنگی در قسمت یقه مجبور به چرخاندن آن بر روی سر بچه هستید را استفاده نکنید،  در صورت نیاز با احتیاط این کار را انجام دهید اما اگر نیاز نیست از انجام آن بپرهیزید.

 

6. به رنگ لباس دقت کنید

رنگ‌های شاد و طرح‌های دوست داشتنی دقیقاً همان چیزهایی هستند که توجه شما را به سمت لباس‌های کودکانه می‌کشند،  بنابراین همیشه لباس‌هایی با رنگ‌های شاد را برای کودکان خود انتخاب کنید و هرگز رنگ‌های تیره را در انتخاب‌های خود نگنجانید.

 

هر چه قدر از رنگ‌های شاد و با کیفیت در لباس‌های کودک استفاده گردد آنها برای پوشیدن آن لباس ذوق بیشتری نشان خواهند داد. رنگ قرمز،  نارنجی،  آبی،   زرد،  سبز و صورتی رنگ‌های مورد علاقه آنها هستند. همچنین در این مطلب می‌توانید با بهترین ترکیب رنگ‌ها برای لباس آشنا شوید.

 

علاوه بر آن،  با توجه به روانشناسی رنگ‌ها،  توصیه شده است که در فصل‌های گرم سال از لباس‌های با رنگ‌های روشن مانند قرمز،  صورتی،  آبی و زرد استفاده گردد و در فصل‌های سرد سال از لباس‌هایی با رنگ‌های کمی‌تیره  مانند یشمی‌،  قهوه ای،  آبی نفتی استفاده شود.

 

پس نیاز است برای انتخاب مدل‌های لباس کودکانتان در هر فصل آیتم رنگ لباس هم مد نظرتان باشد.

 

7. انتخاب لباس متناسب با مکان پوشیدن آن

 

راهنمای انتخاب لباس‌ راحت و زیبا برای بچه‌ ها که استایل آنها را می‌سازد

 

لباس مهمانی دلبند شما باید تنها مختص به مهمانی باشد و نباید لباس را هنگام بازی و پارک رفتن به تن او بپوشانید چرا که لباس رنگ و رو رفته و فرسوده می‌شود و علاوه بر آن،  کودک هنگام بازی با آن راحت نیست پس همیشه در هر مکانی لباس مناسب به کودک بپوشانید مثلا هنگام رفتن به پارک برای راحت بودن کودک به او بلوز و شلوار بپوشانید.

 

8. کمک گرفتن از سلیقه کودک

در خرید لباس کودک حتما به سلیقه کودک هم اهمیت دهید و سعی کنید لباسی که برای فرزندتان میخرید مورد پسند خودش هم باشد زیرا اگر کودک لباس را دوست نداشته باشد هرگز آن را نمی‌پوشد.

 

به کودکان خود حق انتخاب بدهید و یاد بدهید که چطور از همان کودکانی لباس‌های خود را با هم ست کند. علاوه بر آن، کمک گرفتن از نظر کودک در اعتماد به نفس او تاثیر فوق العاده‌ای دارد و باعث می‌شود که در آینده تصمیمات بهتری بگیرد.

 

9. به اکسسوری‌ها توجه کنید

درکنار خرید لباس بچه می‌توانید از کلاه،  پاپیون و ساق بند برای پسربچه‌ها و گل سر و زیورآلات کوچک برای دختربچه‌ها استفاده کنید.

 

یادتان باشد با اینکه استفاده از اکسسوری فرزند شما را تو دل برو تر و جذاب‌تر می‌‌کند اما برای انتخابشان به سن کودک‌تان و خطری که ممکن است برایشان ایجاد کند نیز آگاه باشید و قطعات ریز را از استایل او حذف کنید.