وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طرحی برای ردیابی گوشی آیفون خاموش

طرحی برای ردیابی گوشی آیفون خاموش

طرحی برای ردیابی گوشی آیفون خاموش

 

گم کردن گوشی آیفون میتواند خیلی ناراحت کننده باشد چرا که هم هزینه زیادی بابت آن متحمل شده اید و هم اینکه کل اطلاعات شخصی،تصاویر و تمام اطلاعات شخصیتان در خطر است ! به گزارش ایران ناز شرکت اپل اخیرا ایده ای را به ثبت رسانده که به وسیله ی آن کاربران می توانند آیفون خاموش خود را ردیابی کنند.

 

به گزارش ایران ناز کاربران آیفون می توانند در صورت مفقود شدن گوشی شان با استفاده از ویژگی Find My iPhone آیفون خود را پیدا کنند. اما این به شرطی است که گوشی شان روشن باشد. در صورت تمام شدن باتری یا خاموش بودن آن دسترسی به گوشی و یا فهمیدن موقعیت مکانی آن امکان پذیر نیست.

 

طرحی برای ردیابی گوشی آیفون خاموش

اپل ایده ای را به ثبت رسانده که در آن آیفون اگر خاموش هم باشد می تواند موقعیت مکانی خود را برای کاربر ارسال کند. پتنت اپل به طوری است که آیفون در موقعیت های زمانی معینی روشن می شود و موقعیت مکانی را برای کاربر ارسال می کند. در واقع فقط نیمی از دستگاه روشن میشود و صفحه گوشی خاموش می ماند.

 

اپل فعلا این ایده را ثبت کرده است اما این بدان معنا نیست که این کمپانی لزوما در سری جدید آیفون های خود از این امکان استفاده خواهد کرد. گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست اپل قصد دارد این ویژگی را در کدام از محصولات خود استفاده کند.

 

مطالب مرتبط:

 

آیفون فانتزی 20 میلیون تومانی مختص بانوان (عکس)

 

با مهندس نابینای ۲۲ ساله اپل آشنا شوید (عکس)