وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

در مورد روتین‌های مراقبت از پوست بیشتر بدانیم

در مورد روتین‌های مراقبت از پوست بیشتر بدانیم

در مورد روتین‌های مراقبت از پوست بیشتر بدانیم

 

شاید شما هم بعد از برخاستن از خواب و دیدن صورت خود در آینه این تجربه را لمس کرده‌اید که پوست صورتتان دیگر شفافیت سابق را ندارد و از خود این سوال را پرسیده‌اید که مگر دیگران از چه روش‌هایی برای مراقبت از زیبایی پوست خود استفاده می‌کنند؟

 

مسئله‌ ی حائز اهمیت این است که شما باید از پوست خود به طور مداوم مراقبت کرده و روتین‌هایی که برای حفاظت از پوست انجام می‌شوند را هر روز و شب انجام دهید.

 

در مورد روتین‌های مراقبت از پوست بیشتر بدانیم

 

استفاده از محصولات کامان، محصولات بایومارین، محصولات شون و در نهایت محصولات بایو اویل برای داشتن پوستی نرم و لطیف به خصوص با آمدن فصل پاییز به شما پیشنهاد می‌شود.

 

این محصولات با در نظر داشتن جنس پوست شما نیازهای آن را برطرف کرده و از آسیب رسیدن به آن جلوگیری خواهند کرد.

 

محصولات شون و محصولات کامان را در برنامه روتین مراقبتی پوست خود قرار دهید

قبل از استفاده از هرگونه محصول مراقبت از پوست، باید بدانید که برای داشتن پوستی شفاف و زیبا زمان کافی برای رسیدگی به آن را نیز باید در نظر بگیرید؛ چرا که توجه به پوست به عنوان دوست همیشگی انسان از لحظه تولد تا مرگ باید همواره یک نکته مهم برای افرادی باشد که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند.

 

می‌توان گفت که شما با انجام مراقبت‌هایی که برای پوست خود انجام می‌دهید، یک برنامه دوره‌ای و روتین را در نظر خواهید گرفت که انجام آن باعث زیبایی و شادابی هرچه بیشتر پوستتان خواهد شد و در این راه ممکن است محصولات بایو اویل، محصولات بایومارین، محصولات شون و محصولات کامان با کیفیت بسیار عالی خود همراه همیشگی شما باشند.

 

محصولات بایومارین و محصولات کامان با توجه به جنس پوست شما عرضه می‌شوند

قبل از هرگونه توضیحی در مورد این محصولات باید بدانید که برای انجام روتین‌های مراقبتی حتماً باید اطلاعات جامعی در مورد جنس پوست خود داشته باشید.

 

در هر سنی که هستید، باید بدانید که پوست شما در یکی از 5 گروه پوستی معمولی، چرب، خشک، مختلط و حساس قرار می‌گیرد که هر کدام از این موارد ممکن است روی انتخاب محصولات مراقبتی‌ که انتخاب می‌کنید تاثیر داشته باشد.

 

در مورد روتین‌های مراقبت از پوست بیشتر بدانیم

 

با ما همراه باشید تا به معرفی انواع جنس پوست و ویژگی‌های مختص آن‌ها بپردازیم.

 

·  پوست خشک

افرادی که دارای پوست خشک هستند معمولاً با مشکلاتی از قبیل کمبود رطوبت، قرمزی، خارش و ترک خوردگی پوست خود مواجه خواهند شد.

 

افراد دارای این نوع از پوست، باید بیشتر از سایر گروه‌ها به مراقبت از پوست خود اهمیت بدهند؛ چرا که بیش از سایرین در معرض ظاهر شدن زود هنگام چین و چروک قرار دارند.

 

·  پوست چرب

منافذ باز و برق افتادن این نوع پوست به همراه جوش‌های همیشگی در سطح آن مهم‌ترین ویژگی این گروه است.

 

·  پوست نرمال

رنگ پوست در این افراد یکدست بوده و از طراوت طبیعی برخوردار است، همچنین در این جنس از پوست منافذ به  سختی قابل مشاهده هستند.

 

·  پوست مختلط

نواحی از صورت مثل پیشانی، بینی و چانه در این افراد معمولاً چربی بیش از حدی را تجربه می‌کنند، در حالی که در نواحی دیگر پوست مثل گونه‌ها شرایط نرمال و یا حتی خشک است.

 

افرادی که دارای پوست‌های مختلط هستند از مشکلاتی نظیر جوش زدن مداوم، براق بودن و منافذ باز همواره گله و شکایت می‌کنند زیرا این موارد در این افراد بیشتر از سایرین مشاهده می‌شود.

 

روتین پوست و مراحل انجام آن

محصولات کامان، محصولات بایو اویل، محصولات بایومارین و محصولات شون 4 برند آرایشی و بهداشتی بوده که با تولید انواع مرطوب کننده، روغن، ضد آفتاب، ژل، فوم و… به مراقبت هرچه بهتر پوست شما کمک می‌کنند.

 

مراقبت و نگهداری از پوست کاری است که باید در دو نوبت روز و شب انجام شود و به خاطر داشته باشید که  سه مرحله زیر در هر دوی آن‌ها مشترک بوده که به بررسی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

 

1.  آرایش خود را پاک کنید

اولین قدم برای داشتن پوستی شفاف و درخشان، پاک کردن اصولی و درست آن از انواع آرایش‌ها و آلودگی‌هایی بوده که بر روی پوست شما قرار می‌گیرند. در این مرحله باید حتماً به جنس پوست خود توجه کرده و متناسب با آن از انواع ژل، فوم و دستمال های مرطوب کننده استفاده کنید.

 

اگر بر روی صورت خود آرایش سنگین دارید می‌توانید از تکنیک دابل کلینزینگ استفاده کنید، به این صورت که ابتدا با یک میسلار واتر، روغن یا بالم آرایش، صورتتان را تمیز و پاک می کنید و سپس با استفاده از ژل یا فوم شستشو، صورت خود را کامل می‌شویید.

 

و اگر با دستمال مرطوب پاک کننده آرایش، صورت خود را تمیز می کنید به خاطر داشته باشید که هرگز دستمال مرطوب خود را محکم بر روی پوست نکشید زیرا کشیده شدن بیش از حد پوست، آن را مستعد چروکهای عمقی می کند و فرایند پیری پوست  را تسریع می بخشد.

 

محصولات کامان و محصولات بایومارین با ارائه انواع ژل شستشوی صورت، دستمال مرطوب و… برای انجام این کار به شما کمک خواهند کرد.

 

2.  تونر بزنید

بعد از پاک کردن آرایش صورت حالا نوبت تونر زدن فرا رسیده است. تونرها خاصیت متعادل سازی pH پوست را دارند و به عبارتی این محصول برای بازگرداندن وضعیت پوست به حالت نرمال خود بعد از پاک‌کردن آرایش و شستشو استفاده می‌شود.

 

استفاده از تونر، رطوبت از دست رفته پوست را به آن برمی‌گرداند و این محصول برای کسانی که دارای پوست خشک، چرب و مختلط هستند بسیار پیشنهاد می‌شود.

 

به یاد داشته باشید که تونرها قابلیت پاک‌کنندگی منافذ پوست از هرگونه آلودگی را نیز دارا هستند و بدون استفاده از آن‌ها مراحل روتین مراقبتی پوست شما کامل نمی‌شود.

 

3.  کرم بزنید

بعد از مراحل گفته شده حالا نوبت به استفاده از کرم‌های مرطوب کننده رسیده که با توجه به زمان انجام روتین، اگر در روز مشغول انجام این مراحل بودید از کرم روز یا مرطوب کننده و اگر در شب این مراحل را انجام می دهید، می توانید از کرم های مخصوص شب استفاده کنید.

 

البته این نکته نباید فراموش شود که روتین مراقبت از پوست در شب و روز دارای مراحل متفاوتی است که در هر دو زمان سه مرحله بالا قرار دارند و در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

 

محصولات شون و محصولات کامان در این زمینه با ارائه انواع کرم‌های مرطوب‌کننده در حفظ و نگهداری از پوست به شما کمک می‌کنند.

 

روتین مراقبت از پوست در شب چه مراحلی دارد؟

 

. پاک کننده

. تونر

. درمان‌های موضعی

. سرم

. مرطوب کننده یا کرم شب

. کرم دور چشم

 

روتین مراقبت از پوست در روز چه مراحلی دارد؟

 

. پاک کننده

. تونر

. مرطوب کننده یا کرم روز

. کرم دور چشم

. ضد آفتاب

 

نکاتی که باید در رابطه با روتین‌های مراقبت از پوست به آن‌ها توجه شود

 

در مورد روتین‌های مراقبت از پوست بیشتر بدانیم

 

. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در روز باید به آن توجه شود استفاده از کرم‌های ضدآفتاب است. استفاده از این کرم ها ربطی به فصل ندارد و برای داشتن پوستی جوان، سالم و زیبا در تابستان و زمستان باید از آن استفاده و هر دو یا سه ساعت یک بار آن را تجدید کنید.

 

. استفاده از آرایش‌های سنگین که به مدت طولانی بر روی پوست باقی می‌مانند نیز در دراز مدت باعث کدری پوست و چهره شما می‌شوند. شما باید با استفاده از یک حلال آرایشی مناسب در پایان هر روز، صورت خود را پاک کرده و اجازه بدهید کمی نفس بکشد.

 

. اسکراب را هرگز فراموش نکنید. یکی از شروط داشتن پوست زیبا و لطیف استفاده از اسکراب‌های لایه‌بردار است که با استفاده مرتب و هفتگی از آن ها جذب کرم و سرم های پوستی بهتر و پوستی سالم و درخشان خواهید داشت.

 

. هرگز استفاده از تونر را پشت گوش نیندازید و بعد از پاک کردن آرایش حتماً برای تنظیم PH پوست و پاک شدن باقی مانده آلودگی ها از آن‌ استفاده کنید.

 

. استفاده از انواع ماسک نیز به صورت هفتگی برای داشتن پوستی لطیف و شفاف به شما توصیه می گردد.

 

روژا شاپ

امروزه خرید لوازم آرایشی و بهداشتی با توجه به تولید انبوه برندهای تقلبی در بازار به مسئله‌ای بسیار مهم در میان بانوان تبدیل شده است.

 

فروشگاه روژا شاپ عرضه کننده انواع محصولات  آرایشی و بهداشتی از جمله محصولات کامان، محصولات شون، محصولات بایو اویل و محصولات بایومارین بوده که شما می‌توانید با جستجو در این فروشگاه اینترنتی به محصول دلخواه خود برسید.

 

و در آخر توجه به روتین‌های مراقبتی پوست و همچنین رعایت نکاتی که در این مقاله عنوان شدند، می‌توانند پوستی شفاف و زیبا را به شما عزیزان هدیه دهند.