وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روز جهانی مجردها چه روزی است و در روز مجردها چه کارهایی می توان کرد؟

روز جهانی مجردها چه روزی است و در روز مجردها چه کارهایی می توان کرد؟

روز جهانی مجردها چه روزی است و در روز مجردی چه کارهایی می توان کرد؟

روز جهانی مجردها و در واقع یک روز خاص میان جوانان مجرد در چین و همه جای دنیا است که طول آن مجردها، آخرین روزهای تنهایی شان را جشن می‌گیرند و بیشتر به صورت خاص به استقبال تاهل و ازدواج می‌روند.

 

همانگونه که در تقویم بین المللی مناسبت‌های گوناگونی مثل روز پدر، دختر، مادر و مناسبت های دیگر وجود دارد؛ در تقویم جهانی یک روز نیز به نام روز مجردها وجود دارد که ریشه آن از چین است که برخلاف معنی ظاهری اسم آن، با گذشت زمان در چین به روزی ویژه برای متاهل شدن و یا برگزاری مراسم ازدواج هم تبدیل شده است.

 

برای نخستین بار در سال 1993 در چین روز مجردها جشنی برپا شد. هدف جشن این بود که مجردها در این جشن شریک زندگی خود را بیابند. 

 

تاریخ 11/11، با شکل ویژه ای که دارد و چهار بار عدد 1 در آن تکرار شده به عنوان روز جهانی مجردها هر ساله در بعضی از کشورهای دنیا جشن گرفته می شود. این روز را برای نخستین بار دانشجویان مجرد دانشگاه نانجینگ چین انتخاب کردند و پس از آن به تدریج در کشورهای دیگر هم این روز برای آنها اهمیت پیدا کرد.

 

در این روز مجردهای کشور چین به طور کاملا تنها برای خود جشن می گیرند و با خوردن یک غذای خوشمزه و خرید به یاد ماندنی از حراج هایی که به این مناسبت هر ساله در چین اجرا میشود از مجرد بودنشان لذت می برند، البته مجرد بودن نیز تا اندازه ای خوب است و کسانی که هنوز ازدواج نکرده اند باید این تنهایی را با یک انتخاب صحیح پر کنند.

 

در سال ۲۰۱۱ میلادی در پکن بیشتر از ۴۰۰۰ زوج در این روز با هم ازدواج کردند، در حالی که به صورت میانگین در پکن ۷۰۰ ازدواج در روز انجام می شود.

 

چرا باید روز مجرد ها را دوست داشت؟

بسیاری از مجرد بودن ناراحت می شوند. آنها فکر می کنند این یک چیز منفی است، ولی ما می گوییم، مجرد بودن به این معنی است که می توانید روی خودتان تمرکز کنید. همین طور، پیش از اینکه بتوانید دیگران را دوست داشته باشید، باید یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید.

 

این روز ایجاد شده  است تا مردم بتوانند به مجرد بودن خود افتخار کنند و این روزی است که حال در خیلی از جاهای جهان جشن گرفته می شود.

 

در روز مجردی چه کارهایی می توان کرد؟

برای خودت خرید کن

قطعا، گرفتن هدیه در روز تولد، کریسمس و… لذت بخش است، وای مردم نمی دانند شما واقعا چه می‌خواهید؟ در روز مجردها، شما می توانید برای خودتان خرید کنید. من تنها در مورد خرید گل یا یک غذای خوب حرف نمی زنم. امروز روز مناسبی برای شماست تا در مورد کاری که به راحتی انجام نمی‌دهید، قدری ولخرجی کنید. امروز روزی است که باید قدری عشق و قدردانی واقعی به خود نشان دهید. 

 

شما می توانید هر کاری را که می خواهید انجام دهید

امشب چه چیزی دوست داری بخوری؟ دوست داری تعطیلات کجا بروی؟ زمانی که مجرد هستید، می توانید کاری را انجام دهید که شما را خوشحال می کند. هیچ نگرانی نداشته باشید.

 

نوشتن یک لیست قدر دانی

یکی دیگر از روش های عالی که می توانید با این شیوه جشن بگیرید، نوشتن یک فهرست قدردانی است. برای چه کسی؟ البته که خودت! لیستی از همه چیزهایی که در مورد خودتان دوست دارید بنویسید.

 

این می تواند هر چیزی باشد از این که به باشگاه رفته اید یا اینکه برای خود یک غذای خوب درست کرده اید. لیستی تهیه کنید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، تا دیگر دوستان و افراد خانواده تشویق شوند که همین کار را انجام دهند. همه ما آنگونه که باید عشق به خود را جشن نمی گیریم یا آن را رواج نمی دهیم، پس روز مجرد ها بهترین روز برای انجام این کار است.