وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس سام درخشانی و همسرش عسل در سالگرد ازدواجشان

عکس سام درخشانی و همسرش عسل در سالگرد ازدواجشان

عکس سام درخشانی و همسرش عسل در سالگرد ازدواجشان

 

بازیگر خوش چهره و محبوب سینما سام درخشانی در تاریخ 26 خرداد 94 عقد کرد .اما مراسم ازدواج وی در پاییز 94 برگزار شد. سام درخشانی مراسم ساده ای بدون ماشین عروس و… برگزار کرد تا همسرش عسل امیر پور هم لباس عروسی بر تن کند و در کنار دوستانشان علی اوجی ، کامبیز دیرباز ، پژمان بازغی و دیگر بازیگران جنشی زیبا و در عین حال ساده برگزار کردند.

 

حالا پس از گذشت یکسال به گزارش ایران ناز سام درخشانی با انتشار این عکس دونفره با همسرش در اینستاگرامش سالگرد ازدواجشان را تبریک گفت.

عکس سام درخشانی و همسرش عسل در سالگرد ازدواجشان

مادر سام درخشانی مدتها پیش آرزوی ازدواج پسرش را کرده بود و در مصاحبه ای عنوان نموده بود : درحال حاضر دوست دارم سام هرچه زودتر ازدواج کند. اما متاسفانه به خاطر مشکلاتی که وجود دارد جوان‌ها از تشکیل خانواده گریزانند. به‌خصوص که تحمل شرایط هنرمندان کار آسانی نیست. به هرحال بازیگری شغلی است که وقت و بی‌وقت باید به فیلمبرداری بروی و این کمبود وقت برای خانواده شاید ایجاد دردسر کند.

 

من مثل هرمادری آرزوی دیدن ازدواج پسرم را دارم اما اینکه این اتفاق پیش بیاید یا نه به تصمیم خود سام بستگی دارد، سام من ۳۹ساله شده و کم کم باید آستین بالا بزند.

 

سام پسر بزرگ من است، دخترم پانته‌آ ۵سال از او کوچک‌تر است، شهریار هم پسر کوچک‌تر خانواده است. از بین ۳ بچه‌ام فقط پانته‌آ ازدواج کرده اما هنوز صاحب نوه نشده‌ام.

 

بیوگرافی سام درخشانی :

 

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ و دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است.

 

او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.

 

پس از آن با بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج و دارا و ندار و مجموعه پژمان با بازی پژمان جمشیدی این مسیر را ادامه داده‌است.

 

 

مطالب مرتبط:

 

تصاویر جذاب و دیدنی از سام درخشانی در کنسرت خواجه امیری

 

عکس های دیدنی ازدواج سام درخشانی