وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عجیب‌ترین خرافات در سراسر جهان که تا به حال نشنیده‌اید + عکس

عجیب‌ترین خرافات در سراسر جهان که تا به حال نشنیده‌اید + عکس

عجیب‌ترین خرافات در سراسر جهان که تا به حال نشنیده‌اید + عکس

شما هیچ کجای جهان را پیدا نخواهید کرد که مردم آن به یک سری خرافات اعتقاد نداشته باشند. در تمام جهان می‌توانید افرادی را ببینید که یک سری باورهای عجیب دارند. مثلا اینکه نباید زیر یک نردبان راه رفت و یا عدد ۱۳ نحس است.

 

جالب است بدانید که خرافات در اصل جمع واژه عربی خرافه به معنی باوری ثابت نشده است که تاثیر آن بر زندگی آدم به صورت ماوراء الطبیعه صورت می‌گیرد. خرافات ریشه‌ای تاریخی دارند و در همه جا موارد مختلفی را خواهید یافت. در این مطلب از سایت ایران ناز به چند مورد از عجیب ترین خرافات دنیا اشاره می‌کنیم. همراه ما باشید.

 

عجیب ترین خرافات های دنیا

 

اسپانیا

در اسپانیا مردم اعتقاد دارند که اگر سیزدهم یک ماه برابر با سه‌شنبه باشد آن روز، روز بد شانسی است و احتمالا اتفاقات بدی خواهد افتاد. سه‌شنبه که به زبان اسپانیایی «مارتس» (Martes) نامیده می‌شود، نام آن از سیاره مریخ (mars) گرفته شده که در قرون وسطی با صفت شیطان کوچک یاد می‌شد.

 

روسیه

روس‌ها می‌گویند که حمل کردن یک سطل خالی و یا حتی دیدن کسی که یک سطل خالی حمل می‌کند، یک نشانه بد است. این احتمالا ناشی از این واقعیت بود که تزار الکساندر دوم توسط یک مرد با سطل خالی ترور شد.

 

فنلاند

یکی دیگر از عجیب ترین خرافات دنیا مربوط به عنکبوت می‌شود. در فنلاند (و البته در کشورهای دیگری از جهان) اعتقاد بر این است که اگر کسی یک عنکبوت را بکشد، حتما روز بعد باران می‌آید.

 

سنگال

در سنگال، مردم می‌گویند که برنامه سفر خود را تنها با خود بگویید و جلوی هیچ کسی آن را بازگو نکنید. اگر احیانا شخصی از سفر پیش روی شما آگاه باشد، آن سفر شوم بوده و احتمالا مقصدتان خراب خواهد شد.

 

ترکیه

در بخشی از قسمت‌های کشور ترکیه، مردم معتقدند که اگر شما در شب آدامس بجوید، به احتمال زیاد آن آدامس گوشت یک مرده است.

 

کره جنوبی

یک مورد دیگر از عجیب ترین خرافات دنیا خرافه‌ای مربوط به پنکه است! در کره جنوبی مردم باور دارند که اگر پنکه‌ای را در اتاقی بسته در شب روشن کنند، آن پنکه شما را خواهد کشت. گفته می‌شود که مردم کره جنوبی پنکه را فقط در اتاق‌هایی استفاده می‌کنند که شیشه آن‌ها ترک خورده است.

 

عجیب‌ترین خرافات در سراسر جهان که تا به حال نشنیده‌اید + عکس

 

برزیل

برزیلی‌ها معتقدند که اگر کیف دستی یا کیف پول شما با زمین برخورد کند، بدشانسی خواهید آورد. بیشتر آن‌ها بر این باورند که اگر این اتفاق برایتان بیفتد شما یک فرد فقیر خواهید شد.

 

دانمارک

مردم دانمارک اگر ظرفی شکسته داشته باشند، حتی اگر اوایل سال آن را شکسته باشند، تکه‌های شکسته را نزد خود نگه می‌دارند تا در مراسم سال نو، آن را در خانه دوست یا اقوامشان دور بیندازند. آن‌ها اعتقاد دارند که هرچه ظرف چینی شکسته بیشتر باشد، خوش شانسی بیشتری برای دوستان و اقوامشان رقم خواهد خورد.

 

آمریکای شمالی

در بخش‌هایی از آمریکای شمالی اعتقاد بر این است که اگر روی یک ترک یا شکاف پا بگذارید، بد شانسی رقم خواهد خورد. برخی نیز می‌گویند اگر این اتفاق بیفتد، شاید کمر مادر شخص بشکند.