وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه سه شنبه 22 فروردین 1396

فال روزانه سه شنبه 22 فروردین 1396

فال روزانه سه شنبه 22 فروردین 1396

 

متولد فروردین : اگر شما احساس می‌کنید که احتمال شکت خوردن وجود دارد، قبل از آنکه دست به کار بشوید در مورد درستی تمام اطلاعات خود اطیمنان حاصل کنید. الان زمان این نیست که بینش خود در مورد حقیقت را تغییر بدهید، برای اینکه حتی اگر خیلی با مهارت هم این کار را انجام دهید، شما واقعاً قادر نیستید توجیه کنید که چگونه بینش خود را به سمت واقعیت متمایل کرده‌اید.

 

متولد اردیبهشت : عموماً شما توانایی این را دارید که با یک رفتار معقول با دیگران همکاری متقابل برقرار کنید. با وجود این امروز برایتان سخت است که تعادلی منطقی بین الهامات درونی و عمل کردن به برنامه‌های خود ایجاد کنید. در حالی که شما از اصول خود پیروی می‌کنید عاقلانه‌ترین راهبرد این است که همه چیز را رها کرده و به خدا واگذار کنید.

 

متولد خرداد : احساسات شما در حال حاضر قوی‌تر هستند و ممکن است امروز مشکل جدیدی به وجود بیاید و باعث شود روز سختی داشته باشید. به شما توصیه می‌شود که احتیاط کرده و هوشیار باشید؛ برای اینکه شما قادر هستید با توجه به توانایی ذهنی خود یک تصویر زیبا را کاملاً بدون عیب و نقص تجسم کنید. هم اکنون شما به سمت نیازهای عمقی و اساسی خود پیش می‌روید و باید این حرکت را کندتر کنید وگرنه با مشکلی پیچیده مواجه خواهید شد.

 

متولد تیر :به فکر اثبات کردن تواناییهایتان نباشید. درسی که از این موضوع می‌توانید بگیرید این است که می‌توانید توانایی‌هایتان را بیشتر کرده و بیشتر هم نتیجه بگیرید، درحالیکه انعطاف پذیر بودن کمکتان می‌کند که روز بهتری داشته باشید.

 

متولد مرداد : گفته شده که علامت میزان به وجود آورنده تعادل در دنیای شماست. اگر این گفته حقیقت داشته باشد پس امروز می‌توان پیشنهاد جدیدی به شما داد، برای اینکه این عدم توازنی که اخیراً برایتان ایجاد شده به شما اجازه استراحت کردن نمی‌دهد. در یک لحظه شما به سمت موضوعی جدید کشیده می‌شوید. لحظه بعد شما کنار کشیده و از خلوت خود بیرون نمی‌آیید. اگرچه هماهنگی‌ای که در نهایت به وجود می‌آید زودگذر است، با این حال اگر شما عملکردهای افراطی‌تان را متعادل کنید احساس خیلی بهتری پیدا خواهید کرد.

 

متولد شهریور : با وجود اینکه بعد از کامل شدن ماه کشش و بحران شروع به کاهش یافتن کرده‌است، شما هنوز نمی‌توانید برای مشکل غیر قابل حل بر سر دو راهی قرار گرفتن راه حلی سریع پیدا کنید. مسئولتهای شما در خانه و خانواده‌تان تکمیل کردن کارهایتان در محل کار را برایتان مشکل کرده‌است. اگر همه این وظایف به این زودی با هم به توافق نرسیدند نگران نباشید، برای اینکه شما زمان کافی برای تشخیص دادن آن دارید.

 

متولد مهر : شما با فرضیه تن در دادن به رویاها بیگانه نیستید، اما شما ترجیح می‌دادید که در تنهایی و خلوت به کار کردن بپردازید نه در نقطه‌ای که دیگران بتوانند به راحتی شما را تماشا کنند. امروز در حالی که پنهان کردن عملکردتان از آنهایی که در مورد شما قضاوت می‌کنند سخت شده است، فعالیتهای شما نسبت به قبل اجتماعی‌تر شده است. به جای اینکه تلاش کنید تا دنیای شخصی‌تان را از ارتباطات حرفه‌ای مجزا سازید و با این کار وقتتان را هدر دهید، خودتان را باور داشته باشید.

 

متولد آبان : امروز وابستگی‌هایتان شما را به سمت ارتباط برقرار کردن با فرد دیگری می‌کشاند، اما ممکن است شما مطمئن نباشید که چگونه می‌توانید به این رابطه ادامه دهید. طبیعتاً شما درحالی که به جلو می‌روید مصمم هستید که این رابطه را کامل کنید، اما حالا بیشتر دودل شده‌اید. عجیب اینکه نیازی نیست روشی را برگزینید که با آنچه قبلاً انجام داده‌اید متفاوت باشد. هم اکنون عشقی که شما بدان احتیاج دارید به هیچ تعریف و توضیح دیگری نیاز ندارد.

 

متولد آذر : شما باید انتخابی را انجام دهید اما در این انتخاب مردد هستید و نمی‌دانید که کدام انتخاب از سایر انتخاب‌ها متمایز است، کمی صبر داشته باشید راه حل و انتخاب درست به زودی نمایان خواهد شد . هیجانات و روحیات فعال شما به تازگی فروکش کرده است، به دلیل کارهای زیاد از خود غافل شده اید، اما به این قسمت از احساسات و فکر خود بیش تر اهمیت بدهید.

 

متولد دی : مثل انیکه شما این احساس را پیدا کرده‌اید که برنامه‌های قابل حل شما از کنترلتان خارج شده‌اند. قطعی کردن ملاقاتها شما را مطمئن می‌کند که هدایت کننده خوبی هستید و حرفهای دیگران را خوب می‌فهمید. بهتر است که توجه خود را معطوف به این کنید که از سوءتفاهم و سوءتعبیر دیگران جلوگیری کنید.

 

متولد بهمن : عقاید بزرگی که طی این چند هفته گذشته داشته‌اید، امروز واقعی‌تر می‌شوند. این مثل برنامه‌ای می‌ماند که فکر می‌کردید در آینده‌ای دور تحقق پیدا می‌کند اما الان به نزدیکتر شده اید . اما اینکه شما به دنبال ایجاد هیجان در زندگی اتان هستید دلیل بر رسیدن شما به اهدافتان نیست. هنوز خیلی کار دارید تا به آرزوهایتان پی ببرید بنابراین وقت را تلف نکنید تا بتوانید به زودی موفقیت خود را جشن بگیرید.

 

متولد اسفند : شخصی امروز ممکن است که قصد و نیات شما را اشتباه تعبیر کند، در حالیکه ثابت شده است که شما نمی‌توانید با توجه به جلد یک کتاب در مورد آن قضاوت کنید. فعالیتهای شما با قلب شما متناقض هستند و هر کدام به راهی جدا می‌روند. اما دیگران را به خاطر اینکه از حرفهای شما دچار سوء تفاهم شده‌اند سرزنش نکنید. امروز کمتر حرف زدن برایتان مؤثرتر است.