وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه سه شنبه 29 خرداد1397

فال روزانه سه شنبه 29 خرداد1397

فال روزانه سه شنبه 29 خرداد1397

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز سه شنبه 29 خرداد – 19 ژوئن برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

نگران چیزهای منفی که ممکن است در یک رابطه اتفاق بیفتند نباشید، زیرا چیزی جز اتلاف وقت نیست. اما مشخص است که به راحتی نمی توانید فکرتان را از این چیزها خالی کنید. این وضعیت خیلی برای تان آشنا به نظر می رسد، انگار قبلاً هم این ماجراها را تجربه کرده اید. باید بدانید که آن چه اکنون پیش روی تان قرار گرفته با تجربه های گذشته کاملاً فرق داراد، پس ترس های تان را کنار بگذارید تا از این افکار معیوب خلاص شوید. به آن چه در گذشته اتفاق افتاده آگاهی دارید، پس آن را دوباره تکرار نکنید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

اگر امروز کسی به سراغ تان آمد که ایده های جالبی در سر داشت، یادتان باشد که زود دست به سرش نکنید، چیزی را که می گوید حتماً مورد توجه قرار دهید. دوست ندارید کاری را که عاقبت اش معلوم نیست دنبال کنید. به خاطر تجربه ای که به تازگی پشت سر گذاشته اید ممکن است بلافاصله به این درخواست پاسخ منفی بدهید. اما به شما توصیه می شود که طرز فکرتان را عوض کنید و این موقعیت را فقط با توجه به خودش بسنجید. وقتی چنین فرصتی برای تان پیش آمده این قدر ناسپاس نباشید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

شاید به نظر برسد که اگر اکنون افکار و احساسات تان را با دیگران در میان نگذارید بهتر است و امنیت بیشتری خواهید داشت، اما این همه گوشه گیری که نشان می دهید اصلاً لزومی ندارد. مشکل از افکاری نیست که در سر دارید، بلکه طرز بیان آن هاست که ممکن است شما را گرفتار کند. یادتان باشد که دیگران را مسئول احساسات تان ندانید و از آن ها انتظار نداشته باشید که مشکل تان را حل کنند. آن ها قادر به حل مشکلات شما نیستند، اما می توانند به حرف های شما گوش کنند و حمایت تان کنند. پس سعی نکنید این بار سنگین را به تنهایی به دوش بکشید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

به نظر می رسد که قصد دارید مسئولیت چیزی را که اشتباه متوجه شده بودید بپذیرید، اما ممکن است که این نیت خوب شما لکه دار شود. خودتان فکر می کنید که واضح حرف می زنید و می توانید انگیزه های تان را به دیگران بفهمانید، اما ممکن است آن چه می گویید اشتباه برداشت شود. یادتان باشد که هرچه بیشتر حرف بزنید، اوضاع آشفته تر خواهد شد. پس این قدر سعی نکنید همه ی کارهای تان را برای دیگران توضیح دهید و آن را توجیه کنید، همین که نیت خوبی دارید کافی است و می توانید به یک عذرخواهی ساده بسنده کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

امروز تصمیم دارید که بیش از پیش دست به کار و تلاش بزنید، زیرا اکنون بهترین فرصت برای انجام کارهاست. برنامه ای که در پیش گرفته اید بسیار عالی و بدون نقص است، اما احتمال زیادی وجود دارد که تا اواخر روز با موانع و مشکلاتی روبرو شوید. اگر نتوانستید به آن چه می خواستید عمل کنید اشکالی ندارد، خودتان را سرزنش نکنید. امشب را راحت بخوابید، فردا فرصت تازه ای در انتظار شماست.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

به نظر می رسد که هنوز هم به طور پنهانی از یک زخم گذشته آزرده خاطر هستید. البته مدت ها از آن ماجرا می گذرد و شما همه را بخشیده اید و اکنون به راه خودتان می روید. اگر اکنون از این احساسات ناراحت کننده دست بردارید لزوماً به این معنی نیست که زندگی شادی خواهید داشت. باید یک بار دیگر به عقب نگاه کنید و بعد یک تصمیم مهم بگیرید. از این تجربه درس بگیرید و وقتی آن را خوب بررسی کردید می توانید به مرحله ی بعد وارد شوید. یادتان باشد تا با این گذشته ی تلخ کنار نیایید نمی توانید آینده ی دلپذیری داشته باشید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

اگر امروز متوجه شوید که کسی می خواهد فریب تان دهد ممکن است خیلی زود به او خشم بگیرید. دقیقاً نمی دانید چه نقشه ای برای تان کشیده اند و چه تله هایی کار گذاشته اند، اما می توانید حقیقت و دروغ را از هم تشخیص دهید. به توصیه های آن ها اهمیت ندهید و فقط به ندای دون تان گوش کنید. سعی کنید واقع گرا باشید و بدانید که حس ششم تان به شما دروغ نمی گوید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

سعی کنید تمام کارهایی را که اکنون در دست دارید تمام کنید تا بتوانید خودتان را برای یک فرصت جدید و هیجان انگیز آماده کنید. تمام وجودتان به هیجان آمده است، اما یادتان باشد که اگر سعی کنید همه چیز پیرامون تان را کنترل کنید دیگر هیجانی باقی نخواهد ماند. برنامه ریزی هایی را که قبلاً انجام داده بودید کنار بگذارید و یاد بگیرید که در لحظه عمل کنید. اکنون به نفع شماست که برای آینده برنامه ریزی نکنید و در لحظه زندگی کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

کمی کارها را ساده تر بگیرید و سعی کنید پیشرفت هایی را که حاصل کرده اید با خلاقیت به کار بگیرید. شاید صبح آرامی را پشت سر بگذارید، اما بدانید که امروز قرار نیست آرامش و سکون را تجربه کنید. امروز ممکن است به دشمن خودتان تبدیل شوید، زیرا مدام با احساسات و تجربیات گذشته در پیکارید. تنها چیزی که می تواند اکنون کمک تان کند این است که دل نگرانی های خود را با یک دوست صمیمی در میان بگذارید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

صدای تیک تاک ساعت را می شنوید و احساس می کنید که دیگر وقتی باقی نمانده تا کارهای نیمه تمام را به سرانجام برسانید. شاید مجبور شوید بعضی چیزها را همین طور نیمه تمام رها کنید و به مرحله ی بعد وارد شوید. اما نگران نباشید، تا چند هفته ی آینده دوباره فرصت خواهید یافت تا این امور را به انجام برسانید. فعلاً سعی کنید بهترین های تان را به نمایش بگذارید، اما خیلی به خودتان سخت نگیرید. با خودتان کمی مهربان تر رفتار کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

روزی که در پیش دارید دو چهره دارد: مثل یک بره ی بی آزار وارد می شود و مثل یک شیر به پایان می رسد. شاید تصمیم بگیرید که یک رویه ی معنوی را در پیش بگیرید و افکارتان را به دیگران تحمیل نکنید. البته این گوشه گیری معنوی شما ممکن است زیاد طول بکشد، اما یادتان باشد وقتی خواستید وارد عمل شوید با آگاهی و ملایمت شروع کنید. نیازی نیست که از همان اول قدرت و جسارت تان را به نمایش بگذارید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

به خوش بینی روی آورده اید، زیرا می خواهید عدم امنیتی را که اکنون احساس می کنید از دیگران مخفی نگه دارید. البته دیگران متوجه این رفتار تظاهری شما نخواهند شد. شاید باورتان نشود، اما به نفع تان است که احساسات تان را با دیگران در میان بگذارید و خودتان را برای پیامدهای آن آماده کنید. بدانید که اگر احساسات تان را آشکار کنید بهتر از این است که آن ها را پیش خودتان مخفی نگه دارید.

 

فال روزانه سه شنبه 29 خرداد1397

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره