وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه سه شنبه 9 آبان 1396

فال روزانه سه شنبه 9 آبان 1396

فال روزانه سه شنبه 9 آبان 1396

 

– فال روزانه در روز 9 آبان 1396 برای متولدین فروردین ماه

 

امروز شما قادر نخواهید بود که برای خودتان کاری انجام دهید، برای آنکه شما از اینکه به هرکسی که از شما درخواستی دارد جواب “مثبت” می دهید احساس خوشنودی می کنید. شما به راحتی می توانید دوست پیدا کنید، برای اینکه این سخاوت طبیعی روح شما به شدت مسری است. فقط چشمتان را به روی واقعیت باز کنید، برای اینکه اطمینان بیش از حد بعدها در طول روز می تواند شما را ناامید کند.فال روزانه

 

– فال روزانه در روز 9 آبان 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 

با توجه نقطه نظر شما بهتر است که از تظاهر کردن بیشتر در یک رابطه دوستی اجتناب کنید تا میزان پیچیدگی یک چالش دیگر را کمتر کنید. پای خود را کنار کشیدن از موقعیتی غیر قابل حل کار دشواری است، بخصوص اگر قبلاً احساسات شما جریحه دار شده باشد. در چند روز بعد شما خواهید فهمید که موقعیت شما به آن اندازه که فکر می کردید تحمیل شده نیست.

 

– فال روزانه در روز 9 آبان 1396 برای متولدین خرداد ماه

 

شما راحت تر هستید که برای نشان دادن عشقتان به جای دادن هدیه های گران قیمت و ایما و اشاره، با مهربانی و توجه کردن به فرد مورد نظرتان این کار را بکنید. اما امروز کمی متفاوت تر عمل کرده و در مهربانی و عشق ورزیدن زیاده روی می کنید. شما به قدری طرف مقابلتان را دست پاچه و کلافه می کنید که آرزو می کند شما انقدر پر شور و حرارت نباشید!! الان اصلا لزومی ندارد انقدر در نشان دادن احساساتتان زیاده روی کنید؛ اگر طبیعی رفتار کنید مطمئنا بهترین نتیجه را خواهید دید.

 

– فال روزانه در روز 9 آبان 1396 برای متولدین تیر ماه

 

امروز برای شما سخت است که نظم و ترتیب همیشگی تان را حفظ کنید، برای اینکه تفییرات غیر منتظره ای در برنامه های شما به وقوع پیوسته است که کارکردن بر اساس برنامه های اصلی تان را غیرممکن ساخته است. اما به جای اینکه سعی کنید روی موضوعاتی که نمی توانید تغییرشان دهید کار کنید، یک روش جدید برگزینید. ظرف یک یا دو روز آینده الگوهای کهنه تان را کنار بگذارید. وقتی که این چرخه شکسته بشود، شما باید با روشی متفاوت همه چیز را به حالت اول برگردانید.

 

– فال روزانه در روز 9 آبان 1396 برای متولدین مرداد ماه

 

شما امروز آرزوهای بلند پروازانه ای دارید و دوست دارید پروژه ای سودمند را در دست بگیرید، و یا اگر در مسابقات ورزشی شرکت می کنید نسبت به پتانسیل های تیمتان برای برنده شدن بسیار خوش بین هستید. در حال حاضر خوش بینی و دید مثبت شما اهمیت دارد، پس خیلی خود را درگیر نتایج کار نکنید. در عوض فقط از مراحل کار و یا بازی لذت ببرید.

 

– فال روزانه در روز 9 آبان 1396 برای متولدین شهریور ماه

 

اگرچه شما مجبورید سخت کار کنید، ولی در دورن خود دوست دارید که امروز را به تفریح کردن بپردازید. بدترین خبر اکنون برای شما این است که هنوز هم مجبور باشید مسئولیتهای سنگینی را به طور منظم بر عهده بگیرید. اگر به شما گفته شود که باید زمانی را به تفریح و بازی کردن اختصاص بدهید، مطمئناً خبر خوبی برایتان خواهد بود. اما صبر نکنید که تمام کارهایتان تمام بشود و بعد به تفریح و بازی بپردازید. بلکه باید در طول روز هر دو را با هم هماهنگ بکنید، چون هر دوی اینها همزمان برای شما لازم هستند.

 

– فال روزانه در روز 9 آبان 1396 برای متولدین مهر ماه

 

در حال حاضر حتی مواقعی که شما در محل کار هستید، زندگی شما در روابطتان خلاصه شده است. همکارانتان در سر کار در مورد کارهایی که انجام داده اند سر و صدای زیادی به راه می اندازند، اما شما زیاد تحت تأثیر قرار نمی گیرید. متأسفانه شما اصلاً نباید آنها را نقد کنید و هیچ قضاوت منفی ای داشته باشید، برای اینکه اگر امروز نقطه نظرهای انتقادانه خود را ابراز کنید مؤثر واقع نخواهند شد. تا آخر این هفته از انجام این کار صرف نظر کنید و نظرات خود را ابراز نکنید.

 

– فال روزانه در روز 9 آبان 1396 برای متولدین آبان ماه

 

ما امروز نسبت به وضع مالی خود و یا دست کم نسبت به امکاناتی که دارید خیلی خوش بین هستید. حالا بهرام در نشانه شما قرار دارد و انرژی زیادی در خود حس می کنید که شما را قادر می سازد بیشتر از همیشه کار کنید. اما این انرژی زیاد می تواند خشم و عصبانیت شما را نیز آشکار کند، پس راهی پیدا کنید که بدان وسیله احساسات غیر منتظره تان را خاموش کنید، وگرنه درگیر مسائل می شوید که اصلا به نفعتان نیستند.

– فال روزانه در روز 9 آبان 1396 برای متولدین آذر ماه

 

اگرچه شما به روشنی می بینید که چقدر کار دارید، اما الان دوست دارید به جای اینکه دید منفی نسبت به این قضیه داشته باشید آرام بمانید. شما معمولا محتاط و خوش بین هستید، اما این را هم می دانید که رسیدن به اهداف تان نمی تواند ساده باشد. امروز را استراحت کنید و فردا را برای برنامه ریزی بگذارید، سپس تلاش خود را شروع کرده و موانع پیش روی تان را از بین ببرید.

 

– فال روزانه در روز 9 آبان 1396 برای متولدین دی ماه

 

اگر امروز کسی زیاد ازتان انتقاد کرد، سعی کنید زیاد ناراحت نشوید. شاید شما خیلی حساس شده اید و یا شاید دیگران در قضاوت هایشان خیلی تند و تیز رفتار می کنند. اگر بخواهید برای خوشحال کردن کسی که هیچ یک از کارهایتان او را راضی نمی کند تلاش کنید، فقط خودتان را خسته کرده اید. بنابراین سعی کنید به استانداردهایی که برای خود تعیین کرده بودید برسید، در این صورت احساس بهتری نسبت به کار آیی و راندمان کاری خود پیدا خواهید کرد.

 

– فال روزانه در روز 9 آبان 1396 برای متولدین بهمن ماه

 

امروز در دهمین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی شما می شود کسوف رخ داده است و برایتان سخت است که احساساتتان را برای مدت زمان زیادی پنهان نگه دارید. صحبت نکردن در مورد آسیب پذیریهای خود یک چیز است، اما احساس اینکه نمی توانید در مورد چیزهایی که برایتان مهم اند صحبت کنید چیز دیگری است. پس جلو بروید و حرفهایی که باید گفته شوند را بگویید، اما حواستان باشد که بعد از گفتن این حرفها چه کارهایی می خواهید انجام دهید. دلیلی برای شرمندگی و خجالت وجود ندارد. نگرشهای منفی می توانند خیلی سریع به خود شما برگردند.

 

– فال روزانه در روز 9 آبان 1396 برای متولدین اسفند ماه

 

لزومی ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه کنید؛ چراکه کمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می گذارد. فراموش نکنید که سستی ها و ضعف هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می شوید بیشتر از آن چیزی که حس می کنید به خودتان اطمینان کنید و برایتان مانع ایجاد می کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می شود. باوجود اینکه اگربه روشنی خود را مطرح کرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.