وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه پنجشنبه 17 خرداد1397

فال روزانه پنجشنبه 17 خرداد1397

فال روزانه پنجشنبه 17 خرداد1397

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز پنجشنبه 17 خرداد – 7 ژوئن برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

امروز نیازی به عجله کردن ندارید، پس در التیام زخم های احساسی دیگران شتاب نکنید. بدانید که درمان قلب های شکسته وظیفه ی شما نیست، پس فقط به حرف های آن ها گوش کنید و کار خاصی انجام ندهید. اگر تصمیم دارید که کمک شان کنید، اجازه دهید تا تب و تاب انرژی های پیرامون تان فروکش کند و بعد مسیری را که باید در پیش بگیرید انتخاب کنید. امروز می توانید به یک قهرمان تبدیل شوید، فقط کافی است که احساسات دیگران را خوب بفهمید تا بتوانید کاری برای شان انجام دهید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

به نظر می رسد که اطرافیان تان از جهت های مختلف به شما فشار می آورند و زندگی تان را آشتفه کرده اند، اما واقعاً کاری از دست شما ساخته نیست و نمی توانید تغییری در برنامه ی تان حاصل کنید. آگاه باشید که ممکن است روابط اجتماعی تان طی روزهای آینده از این هم پیچیده تر شود، از این رو انجام تعهدات تان به یک چالش بزرگ تبدیل خواهد شد. سعی نکنید که همه ی وظایف تان را همین حالا به انجام برسانید، آهسته تر گام بردارید تا انرژی تان را به یک باره از دست ندهید. برای این که به نتیجه ی مطلوب برسید باید بر اهداف بلند مدت تمرکز کنید، پس دیگر به دنبال راه حل های موقتی نباشید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

به نظر می رسد که طی هفته های آینده باید با مسایل مالی مهمی روبرو خواهید شد، پس به شما توصیه می شود که هرچه سریع تر آستین ها را بالا بزنید و دست به کار شوید. اگرچه همیشه به فکر راه حلی برای رفع مشکلات مالی بوده اید، اما هرگز اقدام خاصی را جهت رفع آن در پیش نگرفته اید. سعی کنید امروز هر طور شده به مسایل شخصی خود توجه نشان دهید. تصمیماتی که امروز اتخاذ می کنید تأثیر قابل توجهی بر اتفاقات هفته های آینده خواهند داشت.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

امروز دچار شدت احساسات هستید، به همین خاطر برای تان سخت است که با مسألهی مهمی که اکنون پیش چشمان تان ظاهر شده مواجه شوید. بدانید که فرصتی پیش آمده که به شما اجازه می دهد دست به کارهای بزرگ بزنید، اما فعلاً تصمیم دارید که حرفی نزنید و ساکت بمانید. خودتان را به خاطر کارهایی که باید قبلاً انجام می دادید اما کوتاهی کردید سرزنش نکنید. بدانید که همه چیز به وقت خودش روبراه خواهد شد. به احساسات تان و به آن چه فعل و انفعالات کهکشانی برای شما رقم می زند اعتماد کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

به احتمال زیاد امروز در مرکز توجه نخواهید بود، زیرا مدام به دنبال راهی هستید تا خودتان را از نظرها دور نگه دارید. به کمی زمان احتیاج دارید تا روح تان را پرورش دهید و این موضوع از هر چیز دیگری برای تان با اهمیت تر است. پس هرچه زودتر برنامه ای ترتیب دهید تا بتوانید مدتی از کار کناره بگیرید. تمام آن چیزی که برای بازیابی انرژی های از دست رفته نیاز دارید این است که مدتی از هیاهوی اطراف تان فاصله بگیرید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

یک آشنای قدیمی را که مدت ها دیگر ندیده بودید امروز ملاقات خواهید کرد. شاید امروز به یک مهمانی دعوت شوید، اما به نظر می رسد که دل تان نمی خواهد خودتان را درگیر مسالی کنید که معمولاً در این گونه دورهمی ها پیش می آید. اما سعی نکنید که کاملاً از جمع دوستان تان فاصله بگیرید، بد نیست کمی هم با آن ها وقت بگذرانید. همین که روابط اجتماعی سالمی با دیگران برقرار کنید حس خوبی به شما خواهد داد.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

امروز می توانید در مواجه با موقعیت های پیچیده از خودتان صبوری قابل توجهی نشان دهید و بدون این که مستقیماً در کارها دخالت کنید می توانید در پیشبرد امور نقش مهمی را ایفا کنید. امروز به راحتی می توانید بخشی از وظایف تان را به دیگران محول کنید، زیرا به این نکته پی برده اید که مشارکت و همکاری دسته جمعی نتایج بهتری به همراه می آورد. اما حواس تان باشد که پا از حدتان فراتر نگذارید و مدام به این و آن فرمان ندهید. مراقب باشید، اگر فکر کنید که کنترل همه ی امور به دست شماست ممکن است از یک امنیت دروغین لذت ببرید. بدانید که تا رسیدن به نتیجه ی دلخواه باید مسیر درازی را طی کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

به نظر می رسد که با خیال آسوده در یک وان آب گرم دراز کشیده اید، اما واقعیت این است که این آسودگی خیال از جانب افکار خودتان در حال تأمین شدن است. امروز این توانایی را دارید که دست به کارهای بزرگ بزنید و رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید، فقط کافی است روی کاری که می خواهید انجام دهید تمرکز کنید و آینده ی دلخواه تان را مدام جلوی چشمان تان بیاورید. اما انتظار نداشته باشید که همه چیز همین الآن اتفاق بیفتد، شاید هفته ها طول بکشد تا بتوانید رد پیشرفت را ببینید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

معمولاً ترجیح می دهید که مشکلات و احساسات ناخوشایند را فقط با یک لبخند دور بزنید، اما امروز ممکن است در مواجه با چنین وضعیتی دچار شدت احساسات شوید. به شما توصیه می شود که در ضمیر ناخود آگاه تان کنکاش کنید و البته لزومی هم ندارد که افکارتان را برای دیگران بازگو کنید. سفری که به درون خودتان آغاز کرده اید قرار است مدت زیادی طول بکشد، پس عجله نکنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

امروز ممکن است کسی سعی کند تا تعادل و آرامشی را که به دست آورده اید از شما بگیرد و هدف اش این است که با درگیر کردن شما در یک موضوع احساسی بتواند در تصمیم گیری های عقلانی شما تأثیر بگذارد. مشکل این جاست که شما در مواجه با مشکلاتی که مربوط به روابط اجتماعی تان است همیشه از عقل و منطق استفاده می کنید و وقتی مغزتان خوب کار نکند دچار احساس عدم اطمینان خواهید شد. برای این که آن چه را در قلب تان می گذرد توجیه کنید خودتان را به زحمت نیندازید. اگر رویکردی که در پیش می گیرید از دل و احساس تان برمی آید پس دیگر لازم نیست نگران هیچ چیزی باشید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

به تازگی سعی کردید تا در کارهای عادی روزانه ی تان تغییراتی حاصل کنید، اما به نظر می رسد که در حد انتظارتان موفق نبوده اید. اما اکنون یک بار دیگر این فرصت برای شما فراهم شده تا در رفتار و کارهای تان بعضی چیزها را عوض کنید. فقط بدانید که عملی کردن چنین نقشه هایی بیش از آن چه فکرش را می کنید طول خواهد کشید. رمز موفقیت شما در تمرین و تکرار است.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

به نظر می رسد که اکنون در اوج خلاقیت هستید، اما نتیجه ی اقدامات خلاقانه ای که در پیش گرفته اید تا چند هفته ی آینده آشکار نخواهد شد. اگر اکنون مورد توجه قرار نگرفتید ناراحت نشوید، حتماً در زمان مناسب استعداد شما مورد ستایش قرار خواهد گرفت. سعی کنید از این دنیای پنهانی لذت ببرید و کارهای تان را دامه دهید. بهتر است روی کارهایی تمرکز کنید که هنوز در فکرتان است و به دنبال راهی باشید تا عملی شان کنید.

 

فال روزانه پنجشنبه 17 خرداد1397

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره