وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه چهارشنبه 6 تیر 1397

فال روزانه چهارشنبه 6 تیر 1397

فال روزانه چهارشنبه 6 تیر 1397

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز جهارشنبه 6 تیر – 27 ژوئن برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

به نظر می رسد که در رابطه با یک دوست یا کسی از اعضای خانواده ی تان به بن بست رسیده اید، به همین خاطر دل تان می خواهد که یک شروع دوباره داشته باشید. برج سرطان به چهارمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی امنیت احساسی وارد شده است، بنابراین ممکن است در انتخاب بهترین مسیر برای آینده دچار مشکل شوید. یک ندای درونی به شما می گوید که اکنون نباید حرکت جدیدی را آغاز کنید، زیرا ممکن است کاری کنید که بیشتر مشکل درست شود. اجازه ندهید که ترس های تان مانع رسیدن به اهداف تان شوند. شاید بهتر باشد که فعلاً آهسته به پیش بروید، اما حواس تان باشد که خودتان را برای مرحله ی بعد آماده کنید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

شاید فکر کنید که امروز چیزهای مهمی برای گفتن دارید، اما ممکن است بعد از بررسی های دقیق به این نتیجه برسید که بهتر است فعلاً خاموش باشید و در عوض به حرف های دیگران گوش دهید. حالا دیگر تصمیم ندارید که درباره ی موضوع خودتان گفتوگو کنید. برج سرطان به سومین خانه در طالع شما یعنی خانه ی محیط پیرامون تان وارد شده است، پس می توانید امروز را در کنار خانواده و دوستان سپری کنید. اگر مجبورید که به سر کار بروید حواس تان باشد که اضافه کاری نکنید. اکنون باید تا می توانید انرژی های خود را ذخیره نگه دارید، زیرا طی روزهای آینده به این انرژی ها نیاز دارید تا بتوانید در موضع درست قرار بگیرید و آرزوهای تان را تحقق ببخشید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

اگرچه امروز به دنبال آرامش و سکون هستید، اما ممکن است تعهداتی به دوش داشته باشید که قابل نادیده گرفتن نیستند. برج سرطان به دومین خانه در طالع شما یعنی خانه ی عزت نفس وارد شده است، پس لازم است اوقاتی را به خودتان اختصاص دهید. البته منظورمان این نیست که از دیگران فاصله بگیرید و تنها باشید، بلکه هدف این است که به خود درون تان متصل شوید و با آن ارتباط برقرار کنید، زیرا به نظر می رسد که گاهی اوقات به خاطر شلوغی های پیرامون تان و وظایفی که در زندگی به عهده دارید خود حقیقی تان را فراموش می کنید. بد نیست چند قدم به عقب بردارید و دکمه ی تکرار را فشار دهید تا بتوانید همه چیز را از نو آغاز کنید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

امروز نمی توانید نیازهای تان را نادیده بگیرید، اما شاید تصمیم بگیرید که آن چه را می خواهید و انتظار دارید از دیگران پنهان کنید. ماه نو اکنون به خانه ی حفاظت از خود در طالع شما وارد شده است، به همین خاطر بیشتر تمایل دارید که همه ی انرژی ها را به درون تان هدایت کنید و احساسات تان را نزد خودتان نگه دارید. اما یادتان باشد تا زمانی که درباره ی خواسته های تان حرف نزنید به احساس رضایت درونی دست پیدا نخواهید کرد. باید یاد بگیرید که در زمان لازم ترس های تان را کنار بگذارید، زیرا این حرکت یکی از نشانه های هوشمندی است. کسی را انتخاب کنید که مورد اطمینان شماست و بعد حرف دل تان را کم کم به او بگویید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

به نظر می رسد که احساسات پنهان شده ی شما اکنون به غلیان افتاده اند. معمولاً ظاهر صادقی دارید، یعنی همانی را نشان می دهید که واقعاً هستید. اکنون ماه نو به دوازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی رازداری وارد شده است، به همین خاطر تمایل چندانی ندارید که حرف دل تان را با دیگران در میان بگذارید. نیازی نیست که امروز نسبت به هر چیزی یا احساسی واکنش نشان دهید، اما سعی هم نکنید که آن ها را از بین ببرید، حتی اگر این اتفاقات به پیچیدگی های زندگی تان دامن زده اند. تنها راهکار درست این است که در دل جریانات فوق قرار بگیرید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

شاید این که اکنون با دوستان تان جمع شوید و درباره ی آرزوهای تان حرف بزنید ایده ی جالبی به نظر برسد، اما متأسفانه تعهدات و وظایفی که از قبل دارید آزادی عمل شما را گرفته اند. ماه نو به یازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی اجتماعات وارد شده است و به شما گوشزد می کند که امروز فعالیت های زیادی پیرامون شما را فراگرفته اند. البته نیازی نیست که دیگران را در جریان جزییات برنامه های تان بگذارید. فقط کمی صبر کنید تا ببینید امروز چگونه پیش می رود. اگر احساس کردید که وقت اضافی دارید می توانید در جمع دوستان تان شرکت کنید. کارها را کمی راحت تر بگیرید و انعطاف پذیری تان را افزایش دهید تا همه چیز به کام تان گردد.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

به نظر می رسد که اکنون دوست دارید به دنیای خصوصی خودتان پناه ببرید، شاید حتی تصمیم بگیرید که به هیچ جا نروید و هیچ کس را نبینید. اما ممکن است که واقعیت های پیرامون تان شما را به مبارزه بطلبند. امروز ممکن است مجبور شوید به خاطر دیگران وظایف جدیدی را متحمل شوید و چون نمی توانید به دنیای درون تان پناه ببرید حسرت بخورید. اما یادتان باشد که اگر درست حرکت کنید می توانید برای دیگران به عنوان راهنما ظاهر شوید و در عین حال به درون لاک خودتان بخزید و احساس آرامش کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

به نظر می رسد که احساسات تان شما را به دنیای ناشناخته ای کشیده اند. اکنون برج سرطان به نهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی افکار بزرگ وارد شده است، پس باید خودتان را برای ماجراجویی بعدی آماده کنید. شاید این دنیای ناشناخته که به آن قدم گذاشته اید برای تان جدید باشد، اما یک حس آشنا را احساس می کنید، مثل این که قبلاً هم این جا بوده اید. اما یادتان نمی آید که اگر یک بار دیگر این مکان را تجربه کرده اید در رویا بوده یا گذشته، شاید هم فکر کنید که اکنون دارید نمایی از آینده را می بینید. حواس تان باشد که آن چه فعلاً اهمیت دارد همین لحظه ای است که در آن هستید و نه گذشته و آینده.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

به نظر می رسد که از شدت فشارها کاسته شده است، اما شاید هنوز احساس کنید که عصبی هستید. ماه نو اکنون به هشتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی صمیمیت ها وارد شده است، پس ممکن است درگیر یک ماجرای عاطفی شوید. بدانید که به راحتی نمی توانید از این فشارها خلاص شوید، از این جهت به شما توصیه می شود که فکر فرار را از سر بیرون کنید. بهتر است در احساسات تان غرق شوید و اطمینان داشته باشید که به زودی همه چیز به طرز مثبت برای تان اتفاق خواهد افتاد.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

اکنون در حال تجربه ی ماجراهای فوق العاده احساسی و عاطفی هستید که در روابط تان اتفاق افتاده اند. این حساسیت عاطفی به خاطر این است که ماه نو به هفتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی دیگران وارد شده است. معمولاً وقتی برای به دست آوردن ثبات در زندگی تان تلاش می کنید کاملاً آرام به نظر می رسید، اما وقتی اتفاقات اوج می گیرند به شک و تردید می افتید و دیگر نمی توانید با اطمینان حرکت کنید. یادتان باشد که اشکالی ندارد اگر از واقعیت ها فاصله بگیرید. به شما توصیه می شود که در دنیای خیالات رنگارنگ غوطه ور شوید، اما به هیچ رویایی دل نبندید. سعی کنید خودتان را با اتفاقات تازه همرنگ کنید تا بتوانید شاد و خوشبخت باشید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

ماه نو به ششمین خانه در طالع شما وارد شده است که به کارهای روزانه اختصاص دارد، به همین خاطر ممکن است از افکار بلند پروازانه فاصله بگیرید و مجبور شوید به جزییات اموری که در دست دارید توجه کنید. واقعیت این است که احساسات مختلف چنان به هم گره خورده اند که هرچه قدر هم تلاش کنید نمی توانید این گره را باز کنید. شاید فکر کنید که این آشفگی از حد توان شما خارج است، اما مطمئن باشید که اگر درگیر آن شوید کم کم از شدت آن کاسته خواهد شد.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

بد نیست با انرژی دوباره همه چیز را از نو آغاز کنید و البته توجه اختصاصی به عشق را هم فراموش نکنید. اما منظورمان این نیست که رابطه ای را که اکنون در آن هستید و باعث آشفتگی شما شده رها کنید. ماه نو به پنجمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی اتفاقات ناگهانی وارد شده است، به همین خاطر ممکن است احساسات هیجان انگیز تازه ای به سراغ تان بیایند و کمک تان کنند تا صمیمیت این رابطه را عمیق تر کنید. اگر این موضوع درمورد شما صادق نیست، یعنی اگر درگیر ماجراهای عشقی نیستید می توانید از این فرصت برای انجام کارهای خلاقانه استفاده کنید. مهم نیست که دست به چه کاری می زنید، فقط باید کاری کنید که نتیجه ی پایدار به همراه داشته باشد.

 

فال روزانه چهارشنبه 6 تیر 1397

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره