وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز یکشنبه 11 اردیبهشت 1390

فال روز یکشنبه 11 اردیبهشت 1390
فروردین: ماه، مریخ و مشتری در نشانه شما قرار می گیرند و موجب شادی و انرژی شما خواهند شد اما باید توجه داشته باشد که کمی از انرژی خود را ذخیره کنید. باوجود چند سیاره در نشانه تان، فکر کردن درمورد آینده دشوار خواهد شد، بنابراین سعی کنید هرکاری که فکر می کنید روح شما را به آرامش می رساند، انجام دهید. نکته مهمی که نباید از یاد ببرید این است که گاهی اوقات چیزهای خوب واقعا خوب نیستند!!

اردیبهشت: امروز ایده های زیادی به سراغ تان خواهد آمد اما نیازی نیست که خود را به زحمت بیاندازید تا تمام این ایده ها به حقیقت بپیوندند. این جمله به این معنی نیست که تنبل بوده و تحرکی نداشته باشید بلکه فقط بیاد هیجان خود را کنترل کنید. به یاد داشته باشید که طرح و برنامه مهمی که در ذهن خود دارید، بسیار مهم و خوب است، بنابراین قبل از اینکه دست به کاری بزنید، خوب برنامه ریزی کرده و سپس اقدام نمایید.

خرداد: تمایل دارید که در فعالیت های اجتماعی شرکت کرده و از این طریق انرژی خود را تخلیه نمایید. اگر برای شما محدودیتی در نظر گرفته شود، ناراحت شده و مشکلی بوجود خواهید آورد چرا که فکر می کنید به حد کافی بزرگ شده و به بلوغ فکری رسیده اید. سعی کنید بر ترس خود بخاطر از دست دادن چیزی خاص، غلبه کنید، در اینصورت خواهید دید که شور و اشتیاق از دست رفته به شما باز می گردد.

تیر: امروز تمرکز خود را برروی دنیایی که در ذهن خود ساخته اید، معطوف کرده اید. همین موضوع باعث می شود که برای خود برنامه ریزی کرده تا بتوانید به اهداف بلند مدت خود دست یابید. این چشم انداز خوش بینانه ای که ترسیم کرده اید باعث می شود که انرژی بیشتری دریافت کنید و یک تاثیر خوب برروی روابط بین شما و خانواده و دوستان تان می گذارد.

مرداد: امروز سعی کنید انرژی اضافی خود را با فعالیت های فیزیکی مانند پیاده روی تخلیه نمایید. مایل هستید که با یکی از دوستان تان درمورد موضوعی مانند دین، متافیزیک و یا سیاست بحث و مجادله کنید! به هرحال هرکاری که امروز مایل به انجام دادنش هستید را تجربه نمایید تا احساس خوبی داشته باشید.

شهریور: امروز علاقه ویژه ای دارید تا پاسخ سوال های بی جوابی که در ذهن خود دارید را بیابید. خود را آماده کرده تا هر سوالی که نیاز است را پرسیده تا اطلاعات گمشده خود را پیدا نمایید. این حس کنجکاوی شما ممکن است باعث بوجود آمدن سوءتفاهم بشود درحالی که شما اصلا چنین منظوری ندارید. بنابراین سعی کنید که با متانت و خونسردی سوال های خود را پرسیده و به کسی بی احترامی نکنید.

مهر: امروز یکی از اعضای خانواده یا دوست نزدیک تان، افکاری بسیار خوش بینانه رو با شما مطرح می کند به گونه ای که احساس می کنید که او دلش را به دریا زده و…! ابتدا با خود فکر می کنید او درحال شوخی کردن است و صحبت های او را جدی نمی گیرید اما با گذشت زمان متوجه می شوید که قصد او جدی است، تصمیم میگیرید که وارد میدان شده و او را راهنمایی بکنید. با این حال باید مواظب بود تا دیگران را زمانی که قصد خودنمایی دارند به درستی راهنمایی کرد.

آبان: با ورود مریخ و مشتری به نشانه تان، شما یک روز ویژه و عالی را پشت سر خواهید گذاشت. شما به شناخت واضحی از شرایطی که وجود دارد رسیده و به درستی میدانید که چه کاری باید انجام داد و همچنان برای رسیدن به اهداف تان مقاومت می کنید. همیشه این را در ذهن خود داشته باشید که یک کار بزرگ را می توان به قسمت های کوچکتر تقسیم کرده و مرحله به مرحله پیش رفت. مراقب باشید که زیاد فعالیت نکرده و خود را بیش از حد خسته نکنید.

آذر: شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می‌خواهد از زندگی فرار کنید اما  خوشبختانه دوره‌ای را که سپری می‌کنید به مانند یک امتحان می‌باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.

دی: شما شجاعت و دلیری بیش از حدی  برای شرکت در موارد بحث دارید، اما این همه جسارت شما لازم نیست زیرا ممکن است شما را به راه‌های منحرف کننده‌ای بکشانند که سبب پشیمانی شما شود. در رباطه با اظرافیان تان قضاوت‌های بدی را در ذهن تان می‌پرورانید، این قضاوت‌های مضرر را از ذهن‌تان دور کنید تا بتوانید با خیال آسوده تری کارهایتان را پیش ببرید.

بهمن: روز پُر مشغله ای خواهید داشت درست مانند یک زنبور عسل که از یک گل به گلی دیگر می رود شما هم از یک موضوع و کار به موضوعی دیگر می روید! با این شرایط احساس می کنید چیزی را گم کرده اید چرا که نمی دانید از کجا باید شروع کنید یا اینکه در مرحله بعدی چه کاری باید انجام بدهید. بهتر است کمی از این افکار خود را نگه داشته و روز دیگری درمورد آنها فکر کنید، امروز بهتر است کمی تفریح کرده و خوش بگذرانید.

اسفند: با ورود همزمان مریخ و مشتری به دومین خانه، شما اعتماد به نفس ویژه ای خواهید یافت و این به شما کمک می کند که بتوانید تصمیم های مهم را به راحتی اتخاذ نمایید. خوشبختانه انتخاب هایی که می کنید می تواند باعث رفاه و راحتی شما در هفته های آینده بشود. این نکته را فراموش نکنید که رسیدن به اهداف بلند مدت و مهم همیشه کمی زمان بر خواهد بود.