وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز چهارشنبه 24 آبان 96

فال و طالع بینی روز چهارشنبه 24 آبان 96

فال و طالع بینی روز چهارشنبه 24 آبان 96

 

فال و طالع بینی روزانه متولدین فروردین ماه
وسوسه شده اید که امروز کاری دیوانه وار انجام دهید، آن هم از آن کارهایی که هیچ کس انتظارش را ندارد. کودک درون تان دل اش نمی خواهد به پیامد این رفتار توجه کند، اما احساس وظیفه شناسی شما در طول روز بیشتر خواهد شد.

 

باید راهی پیدا کنید تا در عین عمل کردن به آن چه می خواهید، طوری نشود که همه ی زندگی تان از این رو به آن رو تغییر کند. فقط کافی است کمی دوراندیشی داشته باشید تا مشکلی پیش نیاید.

 

فال و طالع بینی روزانه متولدین اردیبهشت ماه
امروز می توانید کارتان را با شادی و تفریح همراه کنید، چون خوب می دانید در هر موقعیتی چه طور باید رفتار کنید. دیگران هم متوجه حالات شما خواهند شد که چه قدر دارید لذت می برید. اما باید منتظر یک اتفاق پیش بینی نشده هم باشید.

 

حواس تان باشد حتی اگر کسی هم در اطراف تان نبود، باز لازم است که برای خودتان حد و مرز مشخص کنید. همین که از شغل تان راضی باشید بهترین هدیه به شماست.

 

فال و طالع بینی روزانه متولدین خرداد ماه
امروز قصد دارید فعالیت های زیادی را یک باره انجام دهید. اگر به جای این که عجله کنید، صبور باشید و یک برنامه ی حسابی بریزید می توانید نتیجه ی بهتری بگیرید.

 

سعی کنید در افکارتان واقع بین باشید و زمان را مدیریت کنید. یادتان نرود که به نفع تان است کارها را با حوصله پیش ببرید و نه با عجله.

 

فال و طالع بینی روزانه متولدین تیر ماه
افکار فوق العاده ای در سر دارید که اگر در فرآیند انجام کارها بتوانید استقلال بیشتری داشته باشید حتما عملی شان خواهید کرد. دل تان می خواهد از برنامه های خشک روزمره فرار کنید.

 

اگر رویکردتان را نسبت به کار عوض کنید حال تان بهتر خواهد شد. البته، فقط تغییر هم کافی نیست، باید حسابی کار کنید تا بعدش بتوانید فرصت استراحت داشته باشید.

 

فال و طالع بینی روزانه متولدین مرداد ماه
وقتی همه چیز برای شما آشنا باشد احساس راحتی و امنیت می کنید، اما امروز تمایل دارید که دست به کارهای جدید بزنید. اول از همه باید بودجه ی اقتصادی تان را در نظر بگیرید، بعدش می توانید آزادانه به جستجوی ایده های هوشمندانه ی تان بروید.

 

ترتیب کارها خیلی مهم است، پس اولویت بندی امور را فراموش نکنید و حتما به برنامه ای که ترتیب داده اید عمل کنید.

 

فال و طالع بینی روزانه متولدین شهریور ماه
انگار دارید رفتار اخیرتان را در یک رابطه بررسی می کنید و خیلی هم انتقادگرانه به این قضیه نگاه می کنید. هیچ کس نمی تواند با حرف هایی که می زند شما را از این حالت بیرون بیاورد. یادتان باشد که دشمن جان خودتان نشوید، این قدر آزاد هستید که می توانید فقط در یک چشم به هم زدن رویکردتان را عوض کنید.

 

فال ، به جای این که به گذشته فکر کنید، بهتر است ببینید که چه طور می توانید آینده ی قشنگ تری بسازید. از همین الآن شروع کنید تا آینده ی تان را همان طور که در سر دارید نقاشی کنید.

 

فال و طالع بینی روزانه متولدین مهر ماه
امروز ممکن است موانع پنهان بیشتر از موانع آشکار برای تان مشکل ساز شود. دارید طوری جلو می روید که اطلاعات مهم را نمی بینید، اما اگر هم بخواهید دقت کنید نمی دانید که کجا باید دنبال این اطلاعات مهم بگردید.

 

الآن فقط دارید در یک دایره دور خودتان می چرخید و به دنبال چیزی هستید که اصلا وجود ندارد. بهتر است محدودیت های تان را بپذیرید، اما اجازه ندهید که این محدودیت ها مانع مسیرتان شوند، فقط کافی است با دید مثبت به زندگی نگاه کنید.

 

فال و طالع بینی روزانه متولدین آبان ماه
به دنبال فعالیت های اجتماعی سرگرم کننده هستید. تمایل چندانی به کار کردن ندارید، بلکه می خواهید دست به کارهای جدید بزنید. ممکن است دوستان تان هم به شما بپیوندند و با هم برنامه های تفریحی ترتیب دهید.

 

انعطاف پذیر باشید و نظر دوستان تان را هم بشنوید. بد نیست دیگران را هم در برنامه ریزی های تان شریک کنید.

 

فال و طالع بینی روزانه متولدین آذر ماه
به جای این که تسلیم خواسته های دیگران شوید، بهتر است ببینید که چه مسیری در زندگی بیشتر از همه به درد خودتان می خورد. شاید دیگران بتوانند نظرات کارشناسی خوبی ارایه کنند، اما در حال حاضر این دانش خود شماست که به دردتان می خورد.

 

اکنون می توانید دیگران را با مهارت های سازمانی تان شگفت زده کنید.

 

فال و طالع بینی روزانه متولدین دی ماه
دل تان می خواهد از همه ی وظایف تان دست بکشید و به جایی بروید که هیچ کس نتواند شما را پیدا کند. امروز می توانید از قوه ی رویاپردازی های تان استفاده کنید تا کمی حس و حال بهتری پیدا کنید، پس دیگر لازم نیست به جاهای دور و دراز فکر کنید.

 

حواس تان باشد که مرز بین خیال و واقعیت را گم نکنید، تا زمانی که به این نکته توجه داشته باشید می توانید از رویاهای تان بهره ببرید.

 

فال و طالع بینی روزانه متولدین بهمن ماه
تمایل دارید که روابط تان را از این وضعیت راکد بیرون بیاورید. دوست ندارید استقلال تان را از شما بگیرند و تا زمانی که آزادی بیان نداشته باشید نمی توانید احساس خوشحالی کنید.

 

اگر با صداقت و مهربانی رفتار کنید دیگران هم ترغیب می شوند که با شما کنار بیایند. طالع بینی ، خیلی خوب است که می خواهید به خودتان متکی باشید، اما به پیامدهای احتمالی آن هم فکر کنید.

 

فال و طالع بینی روزانه متولدین اسفند ماه
امروز دوست یا شریک زندگی تان از شما انتظار دارد که در روابط تان بیشتر تعهد نشان دهید. دل تان نمی خواهد که راجع به مسایل بحث برانگیز صحبت کنید.

 

اگر بدون این که خواسته های تان را بگویید آن ها را متهم کنید عواقب بدی در انتظار شما خواهد بود. باید از این موقعیت پیچیده درس بگیرید و بیشتر در آن دقیق شوید.