وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سلبریتی هایی از شهرتشان از اجدادشان است (عکس)

سلبریتی هایی از شهرتشان از اجدادشان است (عکس)

سلبریتی هایی از شهرتشان از اجدادشان است (عکس)

 

همانطور که  ارث پول و ثروت میباشد شهرت هم بی تاثیر نیست فرزندان بازیگران، نویسندگان یا حتی سیاستمداران بزرگ معمولا جا چای پدران شان می گذارند. اما نوه ها چگونه اند؟ تجربه ثابت کرده که نوه ها نیز چنین اند. معمولا افراد بزرگ و مشهور، نوه هایی موفق مانند خودشان دارند. اگر دوست دارید با ستاره هایی که نوه هایشان هم مانند خودشان به شهرت و محبوبیت رسیدند، آشنا شوید، در ادامه مطلب با ایران ناز همراه باشید.

 

کریس پاین، نوه آن وین

 

سلبریتی،شهرت،اجداد،بازیگر،عکس

 

کریس پاین بازیگر آمریکایی و متولد ۲۶ اوت ۱۹۸۰ در لوس آنجلس است که با ایفای نقش در فیلم «پیشتازان فضا» شناخته شد. او نوه آن وین، هنرپیشه آمریکایی، است که در سال‌ های ۱۹۳۹ تا ۱۹۷۰ میلادی فعالیت می ‌کرد.

 

از فیلم ‌هایی که او در آنها ایفای نقش کرده می‌توان به «جمعه سیاه»، «زن عجیب و غریب» و «ترس» اشاره کرد. کریس در مقطع کارشناسی در رشته زبان از دانشگاه برکلی کالیفرنیا فارغ التحصیل شد. او بیش از 30 فیلم را در کارنامه خود ثبت کرده اما فیلمی که با او به شهرت رسید، «پیشتازان فضا» بود.

 

کوین تایوی، نوه الیزابت تیلور

 

سلبریتی،شهرت،اجداد،بازیگر،عکس

 

الیزابت تیلور جهان را با ظاهر زیبایش مسحور کرد. گفته می شود که نوه او، کوین تایوی، نیز جذابیت اش را از مادر بزرگ اش به ارث برده است. نه تنها زیبایی او، بلکه مهربانی و بخشندگی اش نیز مانند الیزابت است به طوری که به عنوان یکی از مدیران در موسسه خیریه الیزابت که به حمایت از بیماران ایدز تاسیس شده، فعالیت دارد. کوین یک عکاس است. او به نقاط مختلف جهان می رود و از بیماران مبتلا به ایدز عکس می گیرد.

 

کلارک گیبل، نوه کلارک جیمز گیبل

 

سلبریتی،شهرت،اجداد،بازیگر،عکس

 

کلارک گیبل هنرپیشه مشهور آمریکایی بود که به خاطر بازی در نقش رت باتلر در فیلم «بر باد رفته» به شهرت جهانی رسید. او یکی از جذاب ترین مردان قرن بیستم شناخته می شد. نوه او، کلارک جیمز گیبل، نیز مانند پدر بزرگ اش مشهور است. جذابیت او مانند آهنربایی است که همه را به خود جذب می کند یا بهتر است بگوییم که او کاریزما دارد. کلارک کار مادلینگ را از سن 5 سالگی آغاز کرد و در حال حاضر مجری شوی تلویزیونی مشهور «Cheaters» است.

 

برنارد سیزر اینشتین، نوه آلبرت اینشتین

 

سلبریتی،شهرت،اجداد،بازیگر،عکس

 

آلبرت اینشتین فیزیک ‌دان نظری یهودی الاصل آلمانی بود که بیشتر به خاطر نظریه نسبیت شهرت دارد. نوه او سیزر اینشتین تصمیم داشت که جا پای او بگذارد. از این رو او نیز فیزیک کوانتوم خواند و در کنار او در حوزه موسیقی آغاز به کار کرد. او در حال حاضر با مهندسان برتر آمریکا روی ساخت وسایل دید در شب و تکنولوژی لیزرها فعالیت دارد.

 

کامرون داگلاس، نوه کرک داگلاس

 

سلبریتی،شهرت،اجداد،بازیگر،عکس

 

کامرون داگلاس در حرفه بازیگری فعالیت دارد. پدر بزرگ او، کرک داگلاس، به لطف بازی اش در فیلم های هالیوودی کلاسیک مانند «اسپارتاکوس» یه شهرت رسید. گویی بازیگری در خون آنهاست، به طوری که پدر او، مایکل داگلاس، هم بازیگری موفق بوده است. کامرون در ابتدای فعالیت اش در 4 فیلم ظاهر شد اما حال با کمپانی تولید فیلمی در منهتن همکاری می کند.

 

زلکا ماندلا، نوه نلسون ماندلا

 

سلبریتی،شهرت،اجداد،بازیگر،عکس

 

نلسون ماندلا نخستین رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی است که در انتخابات دموکراتیک عمومی برگزیده شد. او در سال 1993 جایزه صلح نوبل را نیز دریافت کرد. نوه او، زلکا ماندلا، یک نویسنده است که در سال ۲۰۱۶ در فهرست ۱۰۰ زن بی ‌بی ‌سی قرار گرفت. او در مورد اعتیادش، مرگ دخترش و سرطان پستان خودش نوشته است. او تجربیات خود را در مورد مقابله با سرطان، با دیگران در میان گذاشته و الهام بخش بسیاری از بیماران سرطانی بوده است.

 

درو بریمور، نوه لیونل باریمور

 

سلبریتی،شهرت،اجداد،بازیگر،عکس

 

درو بریمور بازیگر هالیوودی، اولین نقش اش را در سن 7 سالگی ایفا کرد. پدربزرگ او، لیونل باریمور، می باشد که به لطف بازی اش در فیلم های کلاسیک مانند «گرند هتل» و «شرلوک هولمز» به شهرت رسید. او در سال ۱۹۳۱ میلادی، برای فیلم «روح آزاد» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

 

 

سارا ساترلند، نوه دونالد ساترلند

 

سلبریتی،شهرت،اجداد،بازیگر،عکس

 

سارا ساترلند حرفه خانوادگی اش که بازیگری بود را ادامه داد. پدر او کیفر و پدر بزرگ اش، دونالد، محبوبیت بسیاری در صنعت سینما دارند. سارا نیز در سریال و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است. او در حال حاضر به عنوان کارگردان مشغول به کار است.

 

اتان پک، نوه گریگوری پک

 

سلبریتی،شهرت،اجداد،بازیگر،عکس

 

پس از آن که گریگوری پک در فیلم «تعطیلات در رم» ظاهر شد، طرفداران زیادی را جذب خود کرد. اتان پک، نوه او، نیز جا پای پدربزرگش گذاشت. او هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است که از سال ۱۹۹۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. از فیلم‌ ها یا برنامه ‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به «سر وقت» اشاره کرد. منتقدان او را به عنوان یکی از موفق ترین بازیگران می شناسند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره