وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کمپین بیرون انداختن زیباترین زن جهان از سینما شکست خورد ( عکس )

کمپین بیرون انداختن زیباترین زن جهان از سینما شکست خورد ( عکس )

کمپین بیرون انداختن زیباترین زن جهان از سینما شکست خورد ( عکس )

 

به گزارش ایران ناز پس از آنکه دادگاه در شکایت جانی دپ از امبر هرد , رای را به نفع خانم امبر هرد و به ضرر جانی دپ صادر کرد , این ستاره هالیوودی از فیلمهایش کنار گذاشته شد .هواداران جانی دپ امیدوار بودند که پس از حذف ستاره محبوب‌شان از دو فیلم “جانوران شگفت‌انگیز” و “دزدان دریایی کارائیب” بتوانند امبر هرد را نیز از پروژه‌های سینمایی خود دور کنند اما تلاش آنها بی فایده است، فعلاً همه چیز بر وفق زیباترین بازیگر زن جهان پیش می‌رود! و امبر هرد که زیباترین زن جهان نامیده میشود پیروز این دادگاه شد .

 

کمپین بیرون انداختن زیباترین زن جهان از سینما شکست خورد ( عکس )

 

در مورد احتمال جدایی امبر هرد از فیلم “آکوامن ۲” در ماه‌های اخیر گمانه‌زنی‌های بسیاری می‌شد و گزارش‌هایی تأیید نشده در شبکه‌های اجتماعی پدیدار می‌شد در مورد اینکه این بازیگر در دنباله‌ فیلم پرفروش برادران وارنر و “جیمز وان” بازنمی‌گردد. اما هرد این شایعات را در مصاحبه با “اینترتینمنت ویکلی” رد می‌کند.

 

کمپین بیرون انداختن زیباترین زن جهان از سینما شکست خورد ( عکس )

 

هرد می‌گوید: “در مورد میزان اظهار عشق هواداران و میزان قدرشناسی آن‌ها برای “آکوامن” به‌شدت هیجان‌زده‌ام و اینکه این واکنش چنان شوری برای شخصیت‌های “آکوامن” و “مرا” ایجاد کرد که ما [برای دنباله] باز خواهیم گشت. بسیار هیجان‌زده‌ام که فیلمبرداری‌اش کنیم.”

 

هرد اضافه می‌کند که امیدوار است فیلمبرداری پروژه در سال ۲۰۲۱ آغاز شود. با این حال، “آکوامن ۲” هنوز به صورت رسمی از برادران وارنر چراغ سبز دریافت نکرده، بازیگرانش تأیید نشده‌اند و تاریخ شروع فیلمبرداری آن دقیقاً مشخص نیست.

 

به گزارش ایران ناز این در حالی است که پس از اعلام حکم دادگاه هرد و “جانی دپ” به سود هرد و سپس کناره‌گیری دپ از “جانوران شگفت‌انگیز ۳” (Fantastic Beasts 3) به درخواست وارنرها، هواداران با به راه انداختن کمپین‌های مجازی خواستار حذف هرد از “آکوامن ۲” شده بودند.

 

نشریه‌ی بریتانیایی “سان” جانی دپ را “ضارب همسر” و امبر هرد را قربانی خشونت خانگی خوانده بود و در دادگاه شکایت دپ از نشریه بی‌گناهی او ثابت نشد. با این حال دپ با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که ثابت می‌کند بی‌گناه است و حتی اوست که قربانی خشونت خانگی شده. در ماه ژانویه یک فایل صوتی از هرد در حال اعتراف به “زدن” دپ منتشر شده بود. اما قاضی بریتانیایی ادعای دپ را نپذیرفت و اعلام کرد که ادعای نشریه “اساساً درست” است.

 

هرد اضافه می‌کند: “شایعات و کمپین‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی با پول راه‌اندازی می‌شوند [انتخاب بازیگران را] تعیین نمی‌کنند زیرا اساسی در واقعیت ندارند. تنها هواداران بودند که سبب شدند “آکوامن” و “آکوامن ۲” ساخته شود. خوشحالم که سال آینده فیلمبرداری را شروع می‌کنیم.”

 

هرد پیش‌تر نوشته بود که با حرف زدن از خشونت جنسی بعضی از نقش‌هایش را از دست داده است. او سال ۲۰۱۸ در مقاله‌ای برای “واشینگتن پست” نوشت: “دوستان و مشاوران به من گفتند که هرگز به عنوان بازیگر فرصت کار پیدا نخواهم کرد – و به فهرست سیاه خواهم رفت. [سازندگان] فیلمی که قرار بود در آن بازی کنم نقش مرا به بازیگر دیگری دادند.”

 

به دنبال کناره‌گیری دپ از “جانوران شگفت‌انگیز ۳”، برادران وارنر با “مدس میکلسن” برای نقش “گلرت گریندل‌والد” وارد مذاکره شده است. دپ بنابر نوشته‌ی “هالیوود ریپورتر” دستمزد هشت رقمی خود برای این نقش را به‌رغم بازی در تنها یک صحنه دریافت خواهد کرد.

 

پتیشن حذف هرد از “آکوامن ۲” به تازگی از ۱ میلیون امضاء عبور کرده است. قسمت اول “آکوامن” با فروش بیش از ۱ میلیارد دلاری، در سال ۲۰۱۸ یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ دی‌سی شد.

 

هرد به زودی در اقتباس تلویزیونی از رمان “ایستادگی” (The Stand) “استیون کینگ” دیده خواهد شد. این مینی‌سریال ۱۷ دسامبر آینده از CBS All Access پخش خواهد شد.

 

کمپین بیرون انداختن زیباترین زن جهان از سینما شکست خورد ( عکس )