وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیلم توهین سحر قریشی به پاکبان و شکایت شهرداری از این بازیگر

فیلم توهین سحر قریشی به پاکبان و شکایت شهرداری از این بازیگر

فیلم توهین سحر قریشی به پاکبان و شکایت شهرداری از این بازیگر

 

به گزارش ایران ناز رفتار وقیح و پر از تکبر سحر قریشی با پاکبان پارک نیاوران جنجالی شد . انتشار یک ویدئو از سحر قریشی و نحوه برخورد عجیبش با یک پاکبان در پارکی در تهران جنجال به پا کرده و این بازیگر سینما در کانون جدیدترین حواشی رسانه‌ای قرار گرفته است.

 

تا جایی که پلیس فتا و عضو شهرداری تهران خبر از پیگیری و تصمیم بر شکایت دادند .

 

به گزارش ایران ناز، در ویدئو بحث برانگیز سحر قریشی که لباسی سبز رنگ پوشیده با دوستانش در حال عبور از پارکی است، پاکبانی که در حال استراحت است را می‌بیند و در حالیکه دوستانش از او فیلم می‌گیرند به سمت پاکبان می‌رود و می‌گوید “من با این ست کردم! “، پاکبان به او اشاره می‌کند که برود و مزاحمش نشود و قریشی با خنده و تمسخر به دوستانش می‌پیوندد و می‌گوید “به من گفت: برو، هیولا دیده. همین مونده که این! به من بگه برو! “

 

 

شایان ذکر است به گزارش ایران ناز این پارکبان پارک نیاوران که یک جوان است , توسط شهردار ناحیه یک مورد دلجویی قرار گرفت .

 

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: پاکبانان وکارگران امروز با حداقل حقوق و مزایا بیش‌ترین زحمت را برای رفت وروب ‌و تمیزی شهر و بوستان‌ها می کشند و حداقل انتظار برخورد محترمانه و قدرشناسانه با این فداکاری ها داریم.

 

فراهانی تاکید کرد: لذا درصورت عدم عذرخواهی رسمی خانم سحر قریشی، به عنوان نماینده مردم قدرشناس تهرانی پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم‌ بود تا خدای ناکرده اینگونه رفتارهای ناپسند تبدیل به هنجار جامعه نگردد.

 

فیلم توهین سحر قریشی به پاکبان و شکایت شهرداری از این بازیگر

توهین به رفتگر؛ رسوایی جدید سحر قریشی!

 

این اولین بار نیست که سحر قریشی درگیر حواشی اینگونه می‌شود. او پیش از انتشار این ویدئو درگیر حواشی اینستاگرامی با امیر تتلو خواننده جنجالی بود. قبل از آن هم تصاویری خصوصی و قدیمی از او و مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان منتشر شد که بحث‌های بسیار زیادی را در پی داشت.

فرارو- انتشار یک ویدئو از سحر قریشی و نحوه برخورد عجیبش با یک پاکبان در پارکی در تهران جنجال به پا کرده و این بازیگر سینما در کانون جدیدترین حواشی رسانه‌ای قرار گرفته است.

 

به گزارش ایران ناز  در ویدئو بحث برانگیز سحر قریشی که لباسی سبز رنگ پوشیده با دوستانش در حال عبور از پارکی است، پاکبانی که در حال استراحت است را می‌بیند و در حالیکه دوستانش از او فیلم می‌گیرند به سمت پاکبان می‌رود و می‌گوید “من با این ست کردم! “، پاکبان به او اشاره می‌کند که برود و مزاحمش نشود و قریشی با خنده و تمسخر به دوستانش می‌پیوندد و می‌گوید “به من گفت: برو، هیولا دیده. همین مونده که این! به من بگه برو! “

 

اصولا سلبریتی‌ها و افراد مشهور تلاش می کنند در برخورد با اقشار دیگر جامعه به ویژه اقشار ضعیف‌‍تر نگاهی از بالا به پایین نداشته باشند، این جدای از اینکه رفتاری اخلاقی است باعث می شود، افراد مشهور وجهه خود را حفظ کرده و محبوبیتشان را از دست ندهند. حداقل آنها برای ظاهر سازی هم شده رفتارهای اینچنینی ندارند. اما ویدئویی منتشر شده از قریشی نشان می دهد که او به این نکته هیچ توجهی نداشته و در واقع در این ماجرایی به نوعی رسوا شده و شخصیت اجتماع‌اش زیر سوال رفته است.

 

فیلم توهین سحر قریشی به پاکبان و شکایت شهرداری از این بازیگر

 

واکنش‌ها

 

انتشار این ویدئو واکنش‌های تندی را در پی داشته است و کاربران زیادی رفتار این بازیگر سینما را توهین آمیز و زشت قلمداد کرده اند. بسیاری این رفتار را ناشی از نگاه “طبقاتی” دانسته‌اند.

 

اعضای شورای شهر تهران واکنش تندی نشان دادند. حجت نظری در این باره در توئیتی نوشت: “لباس پاکبان‌های عزیز که در این روز‌های کرونایی هم چهره شهرمان را پاکیزه نگه داشته‌اند، به رنگ شرافت و غیرت است که بعید می‌دانم با هر رنگی سِت شود. رفتار طبقاتی، توهین‌آمیز و غیرانسانی خانم ‎سحر قریشی با پاکبان محترم محکوم است و انتظار می‌رود هنرمندان مردمی به آن واکنش نشان دهند.”

 

یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران تهدید کرده که اگر سحر قریشی عذرخواهی نکند پیگیر شکایت شهرداری از او خواهد بود.

 

مجید فراهانی در توئیتی در این باره نوشت: «برخورد توهین آمیز سحر قریشی با یک پاکبان فضای سبز شهرداری قابل پذیرش نیست و درصورت عدم برخورد مناسب بیم آن می‌رود که این ناهنجاری به عرف جامعه تبدیل شود.»

 

به گفته این عضو شورای شهر تهران “درصورت عدم عذرخواهی رسمی خانم سحر قریشی، به عنوان نماینده مردم قدرشناس تهرانی پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم بود تا خدای ناکرده اینگونه رفتار‌های ناپسند تبدیل به هنجار جامعه نگردد.”

 

غلامحسین محمدی مشاور شهردار تهران هم به شدت از این رفتار انتقاد کرده است. محمدی نوشت: “کاش به جای تبرج خودمان در برابر لنز دوربین‌های اغواگر، آدم‌ها را فارغ از شغل و لباس می‌دیدیم و لحظه‌ای تصور می‌کردیم اگر یک روز نباشند چه اتفاقی می‌افتد؟! “

 

روزنامه خراسان نیز امروز در گزارشی درباره ویدئو سحر قریشی نوشت: «متاسفانه در جامعه کنونی ما شاهد نوعی رویکرد هستیم که بعضی افراد به دیگران به اندازه ثروت و جایگاه اجتماعی‌شان احترام می‌گذارند. در نتیجه افراد فرودست و کم درآمد جامعه به صورت اتوماتیک در دیدگاه این افراد از چرخه احترام و عزت اجتماعی خارج می‌شوند و نتیجه آن رفتارهای این‌چنینی می‌شود. افرادی که قشر کارگر و پایین دست جامعه را لایق احترام و تکریم نمی‌دانند و دست به رفتارهایی می‌زنند که به دور از ادب است.»

 

این روزنامه همچنین از خودشیفتگی افراد مشهور انتقاد کرد.

 

در شبکه‌های اجتماعی هم موج سنگینی علیه سحر قریشی به راه افتاده است. کاربران زیادی به او تاخته اند. بیشتر نگاه‌ها از این زاویه است “وای به روزی که گدا معتبر شود.”

 

بسیاری هم از رفتار پاکبان تجلیل کرده اند و آن را دقیقا لایق برخورد سحر قریشی دانسته‌اند. برخی هم خواستار برخورد قاطع با این بازیگر سینما شده‌اند. برخی کاربران این رفتار را به همه سلبریتی‌ها منتسب و مردم را برای بها دادن به آن‌ها نقد کردند.

 

کاربری در این باره نوشته است: “رفتار زشت سحر قریشی که با تمسخر این پاکبان ذات سلبریتی‌ها رو نشون داد! واکنش پاکبان بهترین جوابی بود که باید به سلبریتی‌ها داد، نباید اجازه بدیم سلبریتی‌ها از مردم سو استفاده کنن!”

 

فرد دیگری هم می‌گوید: “کلیپ جدید سحرقریشی نشون میده چقدر ما هم در الکی معروف کردن این افراد بی شخصیت مقصریم.”

 

در میان هنرمندان نیز پرویز پرستویی به این مسئله واکنش نشان داده است. او با انتشار ویدئو جنجالی در اینستاگرام خود نوشت: “واقعا متاسفم! راستش وقتی این صحنه رو از این خانم قریشی دیدم خیلی حالم بد شد، چرا که مردم عادی هم هیچوقت با این مرد شریف و زحمتکش چنین برخوردی نمیکنه!”

 

این بازیگر سرشناس خواستار جبران ماجری از سوی سحر قریشی شد و نوشت: «نمیدونم ایشان تو این لحظه فکر نکردن اگه این فیلم تو دنیای مجازی منتشر بشه و خانواده اون پارکبان عزیز ببینند، چه حالی خواهند داشت؟ بنظرم‌ ایشان باید به اون منطقه مراجعه کنه و رسما پای این پاکبان عزیز و ببوسه. وحتی باید حکم کنند، این خانم یک روز کامل جای این پارکبان کار کنه، تا دیگه عبرت بشه و برای مزاح کردن راه دیگه ای پیدا کنه. من بشخصه دست چنین افراد زحمتکش را میبوسم.»

 

فیلم توهین سحر قریشی به پاکبان و شکایت شهرداری از این بازیگر

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره