وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیلم درگیری مامور سد معبر با زن دستفروش در فومن +عکس و جزئیات

فیلم درگیری مامور سد معبر با زن دستفروش در فومن +عکس و جزئیات

جزئیات درگیری مامور سد معبر با زن دستفروش در فومن

 

زن میانسالی که با فروش سبزی در کنار خیابان خرج خود و خانواده اش را در می آورد از طرف مامور شهرداری مورد ضرب و شتم قرار گرفت . این اتفاق که فیلم آن در فضای مجازی و در سطح وسیعی پخش شد دل مردم را به درد آورد و تبدیل به مسئله ای جنجالی شد .به گزارش ایران ناز این رخداد ناراحت کننده در فومن اتفاق افتاده است .ویدئوی این درگیری با زن دستفروش در فومن را در ادامه مطلب ببینید

 

فیلم درگیری مامور سد معبر با زن دستفروش در فومن +عکس و جزئیات

 

لینک دانلود فیلم

 

به گزارش ایران ناز شهردار فومن در پی درگیری مامور شهرداری با بانوی دست فروش فومنی گفت: درگیری فیزیکی از سوی مامور شهردار به هیچ عنوان قابل قبول نیست. هوشنگ عباسقلی‌زاده، با اشاره به درگیری فیزیکی یکی از ماموران شهردار فومن با بانوی دست فروشی، با اشاره به اینکه اقدام مذکور از سوی شهرداری فومن به‌شدت محکوم می‌شود ،اظهار داشت: رفع سد معبر در معابر شهری وظیفه ذاتی شهرداری محسوب می‌شود اما درگیری و بی‌حرمتی در فرآیند مذکور به‌هیچ عنوان قابل قبول نیست.

 

وی با بیان اینکه شهرداری فومن در بیش از یکسال گذشته در راستای ساماندهی دست فروشان سطح شهر اقدامات و تلاش‌های ویژه‌ای انجام داده است، افزود: بازار روز هفتگی فومن متشکل از هزار و 200 کسبه با تلاش و اقدامات گسترده به مکانی تعیین شده با شرایط ویژه منتقل شده است.

 

شهردار فومن با تاکید بر اینکه برای دست فروشان داخل شهر فومن جایگاهی ویژه در شهر تعیین شده است، خاطرنشان کرد: تمامی دست فروشان و کسبه شهرستان فومن به جابه‌جایی به منطقه تعیین شده تمکین کردند و تنها بانوی مذکور حاضر به تمکین نبوده است. قلیزاده با تاکید بر‌اینکه اقدامات گسترده‌ای از سوی ماموران شهرداری برای قانع‌کردن فرد مذکور برای جابه‌جایی به نقطه تعیین شده برای امرار معاش صورت گرفته است، بیان کرد: در تمامی موارد این بانوی دست فروش فومنی با فحاشی و درگیری در مقابل اقدام مذکور مقاومت کرده است.

 

فیلم درگیری مامور سد معبر با زن دستفروش در فومن +عکس و جزئیات

وی با اشاره به درگیری فیزیکی مامور شهرداری با این بانو دست فروش تاکید کرد: مامور شهرداری در درگیری مذکور از سوی فرزند این بانو مورد ضرب و شتم قرار گرفته ودر حال حاضر از ناحیه چشم آسیب دیده است.

 

شهردار فومن با ابراز اینکه در طول درگیری بانوی دست فروش به فحاشی و بدگویی پرداخته است خاطرنشان کرد: درگیری از سوی مامور شهرداری برای شهرداری فومن به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

 

قلیزاده با بیان اینکه باید با توجه به وضعیت نا‌به‌سامان حضور دست‌فروشان در شهر به این موضوع نگاه کرد افزود: مقوله مذکور باید بدون هیچ درگیری از سوی ماموران شهرداری حل و فصل می‌شد.

 

وی با تاکید بر اینکه مسئله مذکور ختم به خیر شده است، تصریح کرد: فضای مجازی با دامن‌زدن به این درگیری در حال حاضر فضای رسانه‌ای استان را درباره این مسئله متشنج کرده‌ است.

 

یک منتقد به ایی اقدام می نویسد: عمل زشت مامور سد معبر شهرستان فومن با زن زحمتکش فومنی که در حال دستفروشی و فروش سبزیجات بود مسائل دردناکی را به وجود می‌آورد که می تواند خیلی مهم تر از یک برخورد به ظاهر کوچک با یک زن باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

قربانیان نظم خونین در تهران (عکس)

 

ماموران شهرداری ملی پوش جودو را به شدت مجروح کردند (عکس)