وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیلم هایی که بازیگران نقش اولش عوض شدن (عکس)

فیلم هایی که بازیگران نقش اولش عوض شدن (عکس)

فیلم هایی که بازیگران نقش اولش عوض شدن (عکس)

 

ساختن فیلم های دنباله دار همیشه سختی های زیادی داشته است. یکی از این مشکلات طولانی شدن سریال و یا فیلم بیرون رفتن برخی از شخصیت ها از فیلم است. ترک کردن سریال یا فیلم دلایل متعددی دارد؛ گاهی مشغولیت زیاد یک بازیگر و بازی در فیلم دیگر است،

 

گاهی کارگردان و تهیه کننده به دلیل راضی نبودن از یک بازیگر شخص دیگری را جایگزین می کند؛ فوت کردن، آسیب دیدن و بیماری و خیلی عوامل دیگر نیز باعث جایگزینی اجباری یک بازیگر می شود.

 

با ایران ناز همراه باشید برای همین همیشه این امکان وجود ندارد که یک بازیگر از ابتدا تا انتهای فیلمنامه همراه گروه باشد. در این پست می خواهیم فیلم ها و سریال هایی را معرفی کنیم

 

که یک یا چند بازیگر آن در طول ساخت عوض شده و تماشاچیان را شوکه کردند.حال گاهی از این تعویض ها به مذاق طرفداران خوش نیامده ولی در برخی از موارد بازیگر جدید گزینه مناسب تری برای یک نقش بوده است.

 

مامی، اولین او کانل

 

فیلم هایی که بازیگران نقش اولش عوض شدن (عکس)

 

اولین قسمت The Mummy با استقبال مواجه شد تا حدی که تهیه کنندگان را متعجب کرد. یکی دیگر از اتفاقات عجیب دیگر نیز مربوط به راشل ویز بازیگر فیلم می شد. اوکه در نقش اولین اوکانل بازی می کرد در قسمت دوم هم که شخصیت های اصلی فیلم متاهل می شوند خودش بازی کرد.

 

اما این بازیگر از بازی در قسمت سوم کنار کشید و اظهار داشت که فیلlنامه به اندازه کافی خوب نیست. برای همین نقش او به بازیگر دیگری به نام ماریا بلو (Maria Bello ) داده شد.

 

اما نه تماشاگران و نه منتقدان اجرای این بازیگر جدید را دوست نداشتند. آنها می گفتند که این بازیگر زیادی زمخت بوده و هیچ جذابیت و زنانگی در بازی اش به نشان نمی دهد. این انتخاب ضعیف تنها نقظه منفی فیلم بود و هزینه و ضرر مالی زیادی به همراه داشت که دیگر جبران نشد.

 

رگی، Riverdale

 

فیلم هایی که بازیگران نقش اولش عوض شدن (عکس)

 

در فصل اول نقش مخالف Archie توسط راس باتلر بازی شد، اما در فصل دوم به خاطر مشغله زیاد پروژه های دیگرش جایگزین شد. در آن قسمت هم فیلنامه طوری بود که شخصیت باتلر مدت زمان زیادی در فیلم حضور داشت.تهیه کنندگان تلاش کردند کسی را پیدا کنند که به اندازه راس باتلر جذاب و بانمک باشد. آنها از فصل دوم چارلز منتون را جایگزین کردند.

 

دکتر، دکتر هو

 

فیلم هایی که بازیگران نقش اولش عوض شدن (عکس)

 

در مجموعه تلویزیونی دکتر هو اولین بار بازیگر خانمی به نام جودی ویتیکر Jodie Whittaker) در نقش دکتر ظاهر شد. اما او با دکتر قبلی با بازی پیتر چاپالدی جایگزین شد. این تغییر جنسیت خشم و احساسات طرفداران را به جوش آورد.

 

این نوع عوض کردن شخصیت های اصلی در دکتر هو امری عادی است. حتی ظاهر و اخلاق و رفتار این دکتر در هر فصل نیز تغییر می کرد.
اگرچه در 50 سال گذشته اکثر اوقات نقش دکترها به بازیگران مرد داده می شد و این حقیقت که قرار است یک خانم در نقش دکتر بازی کند همه را شوکه کرد.

 

زن گربه ای، بتمن بازمی گردد، زن گربه ای

 

فیلم هایی که بازیگران نقش اولش عوض شدن (عکس)

 

به گزارش ایران ناز میشل فایفر از زمان شروع فیلم های بتمن بهترین زن گربه ای بوده و خواهد بود. او از ابتدا رد این نقش بازی کرد اما بعدا از قبول نقش امتناع کرد.درنتیجه هالی بری جای او را گرفت،

 

و علی رغم استعداد بازیگری و گیرایی طبیعی اش، او نتوانست به خوبی فایفر زن گربه ای را به نمایش بگذارد. و با توجه به بازخوردهای منفی منتقدین و دریافت کردن جایزه تمشک طلایی توسط هالی بریاین فیلم شکست خورد.

 

میسون ورگر، هانیبال

 

فیلم هایی که بازیگران نقش اولش عوض شدن (عکس)

 

مایکل پیت جامعه گریز در فصل دوم مجموعه تلویزیونی هانیبال بازی می کرد تصمیم به ترک پروژه گرفت. جای اورا جو آندرسون گرفت، کسی که با بازی در نقش Alistair در جماسه گرگ و میش: سپیده دم قسمت دوم مورد توجه مردم قرار گرفت.

 

اما نکته جالب این بود که بینندگان حتی تفاوتی ندیدند. در قسمت سوم صورت شخصیت آندرسون آسیب دید و این بازیگر مجبور بود گریم مخصوص خود را داشته باشد، صدایش نیز عوض شد تا با این جایگزینی هماهنگ شود.

 

ریگور «کوهستان» کلیگان، بازی تاج و تخت

 

فیلم هایی که بازیگران نقش اولش عوض شدن (عکس)

 

ما کانان استیونس را در فصل دوم در نقش کوهستان دیدیم، اما اوو درخواست دستمز بالاتری داشت و برای همین در فصل سوم با بازیگر دیگری عوض شد. کلیگان جدید سریال یان وایت(Ian Whyte) کسی بود که در فیلم Aliens vs. Predator: Requiem نقش گرگ را بازی می کرد.

 

وایت سپس بعد از این نقش در قسمت های در نقش غول پیکرهای Wun Wun و Dongo بازی کرد، در آن زمان نقش کوهستان به Hafþór Björnsson یکی از قوی ترین مردان اسکاندیناوی داده شد.

 

ویکتوریا، حماسه گرگ و میش

 

فیلم هایی که بازیگران نقش اولش عوض شدن (عکس)

 

Rachelle Lefevre که در دو قسمت اول گرگ و میش در نقش ویکتوریا بازی کرده بود جایش را به برایس دالاس هووارد داد. طبقه اظهارات منابع رسمی دلیل این جایگزینی پربودن وقت Lefevre به خاطر بازی در فیلمی مستقل با داستین هافمن بود.

 

تهیه کنندگان گفتند برایس قرار است تصویر جدیدی از این شخصیت به نمایش گذاشته و ان را کامل کند.اما راشل ادعا می کرد که او هیچ برنامه کاری ای نداشته و قصد داشته به بازی در این مجموعه ادامه دهد.

 

او گفت این اتفاق برای همه ما عجیب بود. درحقیقت نقشی که قرار بود در فیلم دیگری بازی کند فقط 10 روز وقت می گرفت و او تمام حواسش بود که برنامه کاری اش تداخل نداشته باشد. او گفت به خاطر گرگ و میش چند پروژه کاری بزرگ را رده کرده بوده و این تصمیم استدیو مبنی بر عوض کردن بازیگر به او ضربه بزرگی وارد کرد.

 

آلبوس دامبلدور، هری پاتر

 

فیلم هایی که بازیگران نقش اولش عوض شدن (عکس)

 

ریچارد هریس در قسمت اول و دوم هری پاتر در نقش آلبوس دامبلدور ظاهر شد. متاسفانه این بازیگر در سال 2002 از دنیا رفت و نقش او در قسمت سوم به مایکل گامبون داده شد.

 

منتقدان و افراد زیادی گفتند که آلبوس جدید زیادی خشن بوده و آن مهربانی و لبخند که در کتاب هری پاتر بود را به تصویر نکشیده است. به هرحال گامبون در فیلم های بعدی کمی اجرایش را تغییر داد و این کار کمی کمک کرد تا آن ناخشنودی تماشاچیان کمتر شود.

 

فاکس مالدر و جان دو گت، ایکس فایل

 

فیلم هایی که بازیگران نقش اولش عوض شدن (عکس)

 

ما همیشه عادت کرده بودیم دیوید دوچاونی را در نقش مامور مالدر ببینیم. جایگزین کردن فرد دیگری به جای شخصیت اصلی فیلم باعث شکستی سنگین شده و خسارت مالی زیادی به بار اورد.

 

با این وجود او جایگزین شد، اما بازیگر جدید نمی خواست در نقش مالدر بازی کند و در عوض یک شخصیت جدید خلق شد.
این بازیگر جدید یعنی رابرت پاتریک در نقش یک مامور جدید اف بی آل به نام جان داگت بازی کرد و به خاطر بازی عالی خود در ذهن ها جاودان شد.

 

الکساندرا یا خرم سلطان، حریم سلطان (یا سده باشکوه)

 

فیلم هایی که بازیگران نقش اولش عوض شدن (عکس)

 

این مجموعه تلویزیونی داستان تاریخی واقعی زندگی الکساندرا همسر سلطان سلیمان را روایت می کرد. داستان زنی به نام آناستازیا یا الکساندرا که برای بردگی به حرم آمد ولی به همسری سلطان سلیمان درامد و تبدیل یکی از قدرتمندترین زنان عثمانی شد.

 

مریم اوزرلی شخصیت اصلی این داستان یعنی خرم سلطان بود. اما قبل از پایان یافتن سریال به دلیل مشکلات روحی که در نتیجه جدایی از عشقش Can Ateş به وجود آمده بود آنرا ترک کرد.

 

همچنین شایعه شد که یکی از دلایل ترک این سریال مسائل مالی بوده است؛ چراکه مریم اوزرلی متوجه شد همبازی اش در نقش سلطان سلیمان مبلغ قابل توجهی دستمزد از پخش سریال در کشورهای عربی دریافت کرده است.

 

تهیه کنندگان وحیده گوردوم را به جای مریم اوزرلی به سریال اوردند تا نقش میانسالی خرم سلطان را بازی کند. اما بازی او به دل مخاطبان ننشست و او را زیادی خشن و کنترل گر می دانستند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره