وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دستگیری بخاطر استفاده از دریل در این کشور! قوانین عجیب در کشورهای اروپایی

دستگیری بخاطر استفاده از دریل در این کشور! قوانین عجیب در کشورهای اروپایی

دستگیری بخاطر استفاده از دریل در این کشور! قوانین عجیب در کشورهای اروپایی

هر کشور اروپایی دارای دیدنی‌های فراوانی است که در نوع خود جالب و هیجان‌انگیز هستند. قاره سبز قوانین عجیب و غریبی هم دارد که برگرفته از فرهنگ و سنت‌های آن‌هاست.

 

در این مطلب می‌خواهیم عجیب ترین دلایل دستگیری در اروپا را به شما معرفی کنیم که هر کدام متعلق به یک کشور و شهر متفاوت است. فکر نکنید می‌خواهیم در مورد جرم و جنایت صحبت کنیم، نه! تنها به برخی از کارهای روزمره و عادی اشاره می‌کنیم که ممکن است باعث دستگیری شما در اروپا شود. برخی از آن‌ها انصافا قوانین بسیار خوبی هستند و برخی دیگر هم واقعا عجیب و باورنکردنی هستند. با سایت ایران ناز همراه باشید.

 

عجیب ترین دلایل دستگیری در اروپا

 

ونیز: غذا دادن به کبوترها

در ونیز غذا دادن به پرندگان ممنوع و غیرقانونی است! این کار باعث به هم خوردن کاسبی افرادی شد که در اطراف پارک و میادین به فروش گندم و ارزن و … می‌پرداختند. هرکس که در ونیز اقدام به این کار بکند ممکن است تا سقف ۷۰۰ یورو جریمه بشود. این مورد واقعا یکی از عجیب ترین دلایل دستگیری در اروپا به حساب می‌آید که ممکن است خیلی‌ها از آن بی‌اطلاع باشند.

 

آلمان: استفاده از دریل در روز یکشنبه

باید بدانید که در کشور آلمان خوشبختانه قانونی در این مورد وجود دارد که انصافا قانون مفید و سودمندی است. روزهای یکشنبه استفاده از دریل و هرنوع ابزارآلات تعمیری که باعث ایجاد سر و صدای زیاد بشود غیرقانونی و ممنوع است. در فرهنگ آلمانی روز یکشنبه روز استراحت است و در این مورد کاملا جدی هستند. بنابراین با هرکسی که مخل آسایش و استراحت بقیه شود شدیدا برخورد می‌شود.

 

دستگیری بخاطر استفاده از دریل در این کشور! قوانین عجیب در کشورهای اروپایی

 

انگلیس: رعایت نکردن صف

در انگلیس رعایت نکردن صف غیرقانونی و ممنوع است و با چنین افرادی هم به شدت برخورد می‌شود.

 

اسپانیا: پوشیدن دمپایی لاانگشتی هنگام رانندگی

یکی دیگر از عجیب ترین دلایل دستگیری در کشور اسپانیا مربوط به رانندگی است. در اسپانیا رانندگی با دمپایی‌های لاانگشتی غیرقانونی و ممنوع است و با چنین افرادی به شدت برخورد می‌شود.

 

یونان: پوشیدن کفش پاشنه بلند

پوشیدن کفش پاشنه بلند هم می‌تواند یکی از عجیب ترین دلایل دستگیری شما در سفر به اروپا باشد. یونان بناهای تاریخی و باستانی فراوانی دارد و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این کشور ابنیه و مکان‌های تاریخی باارزش هستند. به همین دلیل اگر قصد دارید از این مکان‌ها دیدن کنید بهتر است یک کفش تخت و بدون پاشنه بپوشید؛ چون ممکن است از ورود شما جلوگیری شود. به دلیل آسیبی که پاشنه تیز این کفش‌ها می‌تواند به بناهای تاریخی بزند پوشیدن کفش پاشنه بلند در برخی محوطه‌های باستانی ممنوع است.