وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی بهترین برندهای سایه چشم

معرفی بهترین برندهای سایه چشم

معرفی بهترین برندهای سایه چشم

 

انتخاب یک سایه جذاب که پشت پلک پخش نشود، رنگدانه‌هایش محو نشوند و بین خطوط پوست جمع نشود، یکی از انتخاب‌های سخت برای کسانی است که می‌دانند آرایش درست چشم چه تاثیر بی‌نظیری روی زیبایی آن‌ها می‌گذارد.

 

اگر شما هم جزو این افراد هستید و دوست دارید خودتان را به خرید سایه چشم با کیفیت و جذاب مهمان کنید، این مقاله برای شما نوشته شده است. در این مقاله 10 برند سایه چشم با کیفیت را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

1.  سایه چشم دوسه

دوسه یک برند آمریکایی است که به ویژه به خاطر ریمل‌های فوق‌العاده حجم دهنده و بلند کننده‌اش مهم است؛ اما در کنار این ریمل‌ها نباید از سایه‌های بسیار جذاب آن برای آرایش هر چه بهتر چشم‌ها غافل شد.

 

سایه‌های دوسه در انواع و اقسام رنگ‌ها و مدل‌های متنوع طراحی شده‌اند تا هم نیاز شما را برای داشتن یک آرایش ملایم در طول روز تحت پوشش قرار دهند و هم برای آرایش شب‌تان کارکردی بی‌نظیر داشته باشند.

 

معرفی بهترین برندهای سایه چشم

 

سایه چشم دوسه دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا است و از این جهت کاملا بهداشتی و استاندارد به شمار می‌آید.

 

پودرهای سایه این برند آمریکایی بافتی ابریشمی دارند، دارای پیگمنت‌های مات و درخشان هستند و می‌توانند چشم‌هایی رویایی از شما به تصویر بگذارند که ردی زیبا از رنگ دلخواه‌تان را بر خود دارد.

 

2.  سایه چشم دبورا

یکی دیگر از برندهای بسیار با کیفیتی که در زمینه لوازم آرایشی به ویژه سایه چشم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، دبورا است. دبورا یک برند معروف ایتالیایی است که کیفیت بسیار بالایی دارد و در مورد طراحی محصولاتش خلاقیت زیادی به خرج می‌دهد.

 

معرفی بهترین برندهای سایه چشم

 

سایه‌های چشم دبورا بسیار متنوع هستند و برای هر نیازی، حداقل یک محصول پاسخگو دارند.

 

در میان سایه‌های جذاب این برند می‌توانید جذاب‌ترین سایه‌های متالیک و براق را برای مهمانی‌های شبانه پیدا کنید یا برای خرید سایه چشم سراغ مدل‌های سه بعدی بروید که چشم‌هایی بسیار جذاب و گیرا به شما هدیه خواهند داد.

 

در میان محصولات این برند انواع سایه‌های خاص وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را به صورت خشک استفاده کنید یا برای گرفتن نتیجه پر رنگ‌تر براش سایه را مرطوب کرده و سپس آن را به سایه آغشته کنید. رنگدانه‌های سایه چشم دبورا در هر دو حالت قدرت بسیار بالایی برای رنگ دادن به پشت چشم‌ها دارند.

 

3.  سایه چشم شون

وقتی قرار به خرید سایه چشم پالتی می‌رسد، علاوه بر داشتن رنگدانه‌های پر قدرت یک نکته اساسی اهمیت دارد و آن هارمونی رنگ‌های موجود در پالت با یکدیگر است. این نکته اساسی را برند ایرانی شون که با آلمان در زمینه تولید لوازم آرایشی بهداشتی همکاری دارد، کاملا رعایت می‌کند.

 

در پالت‌های سایه شون شما می‌توانید مجموعه‌ای از زیباترین رنگ‌ها را در کنار هم ببینید و با آرایش صحیح چشم‌هایی بسیار خیره کننده داشته باشید.

 

این سایه‌های همچنین برای انجام آرایش سبک اسموکی بسیار مناسب هستند و می‌توانید برای آرایش روز به صورت تکی از آن‌ها استفاده کنید و در شب با ترکیب خیره کننده آن‌ها آرایشی بسیار شیک داشته باشید.

 

معرفی بهترین برندهای سایه چشم

 

بعضی از انواع سایه‌های شون حاوی روغن جوانه گندم هم هستند تا باعث به اصطلاح ماسیدن سایه نشده و آرایش را در تمام مدت زمان مورد نیاز تمیز و تازه نگه دارند.

 

استفاده از این روغن همچنین منجر به تغذیه پوست شده و جلوی ایجاد چین و چروک پشت پلک‌ها را که گاهی بر اثر استفاده از لوازم آرایش نامرغوب به وجود می‌آید، بگیرد.

 

در سایه‌های چشم شون معمولا یک اپلیکاتور با بافت نرم و اسفنجی هم استفاده می‌شود که آرایش را برای شما دلچسب‌تر خواهد کرد و به پوست حساس اطراف چشم آسیبی نخواهد رساند.

 

4.  سایه چشم کالیستا

اگر برای خرید سایه چشم به دنبال یک برند ایرانی بسیار باکیفیت هستید که قیمت مناسبی داشته باشد، خرید از کالیستا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

در حال حاضر این برند یکی از برندهای موفق ایرانی است که مواد اولیه خود را از اروپا وارد کرده و کیفیتی بسیار خوب به مشتریان خود ارائه می‌کند. یکی از معروف‌ترین انواع سایه چشم کالیستا پالت دوتایی آن است که رنگ‌هایی بسیار جذاب را کنار هم قرار داده است تا آرایشی بسیار زیبا به شما ارائه دهد.

 

معرفی بهترین برندهای سایه چشم

 

بافت سایه‌های کالیستا بسیار نرم و دوست داشتنی است که به خوبی پلک‌ها را پوشش می‌دهد و ماندگاری بالایی هم دارد. برای آرایش شب استفاده از مدل‌های دارای شاین یا براق سایه چشم کالیستا را به شما پیشنهاد می‌کنیم که نتیجه بسیار خوبی برای آرایش شما به دنبال خواهد داشت.

 

5.  سایه پوپا

یکی از انواع سایه‌هایی که به ویژه طی سال‌های اخیر ترند شده است، سایه چشم مایع است و یکی از بهترین تولید کننده‌های این نوع سایه چشم برند ایتالیایی پوپا به شمار می‌آید.

 

معرفی بهترین برندهای سایه چشم

 

سایه‌های مایع این برند چندین ویژگی منحصر به فرد دارند که استفاده از آن‌ها را برای خانم‌های بسیاری در سراسر جهان دلنشین کرده است:

 

. این سایه‌ها بسیار درخشان و خوش رنگ هستند و برای داشتن یک آرایش جذاب و خیره کننده بهترین کاربرد را از خودشان نشان خواهند داد.

. از آنجایی که بافت سایه‌ها مایع است، پخش کردن و دادن غلظت مناسب به آن کاری بسیار آسان خواهد بود.

. سایه‌های مایع پوپا به صورت ضد آب یا Water Proof تهیه شده‌اند و می‌توانند مدت زمانی طولانی بدون محو شدن یا پخش شدن پشت پلک‌ها باقی بمانند.

 

به دلایل بالا به ویژه برای داشتن یک آرایش شب زیبا خرید سایه چشم پوپا می‌تواند ایده خوبی برای شما باشد.

 

6.  سایه چشم آرت دکو

کسانی که دوست دارند انواع متفاوت سایه‌ها را با بافت‌های متنوع امتحان کنند، می‌توانند خرید سایه چشم خود را از برند آلمانی آرت دکو انجام دهند که نیازی به معرفی زیاد ندارد.

 

این برند یکی از با کیفیت‌ترین برندهای اروپایی است که تلاش زیادی در ارائه محصولات بر پایه مواد معدنی طبیعی و فاقد ماده شیمیایی پارابن دارد و در این کار هم بسیار موفق عمل کرده است.

 

معرفی بهترین برندهای سایه چشم

 

انواع سایه چشم آرت دکو را می‌توانید برای نیازهای مختلف آرایشی‌تان تهیه کنید؛ اما اگر به دنبال یک تجربه متفاوت هستید، سایه مدادی این برند را با قابلیت باز و بسته شدن به صورت پیچی از دست ندهید.

 

این سایه که به سایه پرفورمنس معروف است، بافتی کرمی و ابریشمی طور دارد که به نرمی تمام پشت چشم شما را به رنگ مورد علاقه‌تان در خواهد آورد.

 

این محصول که ضد آب است به هیچ وجه روی پوست نمی‌ماسد و وارد خطوط ریز و درشت نخواهد شد. اگر چشم‌های حساسی دارید یا از لنز استفاده می‌کنید، خرید سایه چشم آرت دکو را به شدت به شما توصیه می‌کنیم.

 

7.  سایه چشم نوت

داشتن طیف رنگی وسیع و متنوع یکی از امتیازاتی است که بهترین برندهای سایه چشم به آن توجه می‌کنند. سایه چشم نوت که محصولی از ترکیه است، یکی از محصولاتی است که تنوع رنگ بسیار زیادی دارد و انتخاب را برای خانم‌ها بسیار آسان خواهد کرد.

 

معرفی بهترین برندهای سایه چشم

 

اگر دوست دارید بتوانید برای هر موقعیت، ست لباس یا رنگ شال یک سایه مخصوص داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به سایه‌های مینرال نوت نگاهی بیندازید و رنگ‌های مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. محصولات این برند فاقد پارابن هستند و برای پوست‌های حساس هم گزینه‌هایی مناسب محسوب می‌شوند.

 

8.  سایه این لی

اگر به دنبال یک سایه به صرفه هستید که بتوانید برای استفاده روزمره روی آن حساب کنید، سایه چشم «این لی» را مد نظر داشته باشید.

 

این لی، یک برند ایرانی است که سایه چشم‌های متنوع و پالت‌های چند رنگ متنوعی را وارد بازار کرده و با استقبال هم مواجه شده است.

 

برای مثال یکی از محصولات این برند پالت چهار رنگ سایه است که رنگ‌های دارای هارمونی را کنار هم قرار داده است تا موقع آرایش نتیجه‌ای هماهنگ و زیبا به دست آورید.

 

پیگمنت یا رنگدانه‌های سایه این لی قوی و زیاد است و اپلیکاتور آن نیز برای استفاده از سایه بسیار نرم و مناسب عمل می‌کند. اگر پرایمر سایه ندارید، می‌توانید یکی از رنگ‌های روشن پالت چهار رنگ این لی را به عنوان تثبیت کننده زیر سایه‌تان بزنید تا آرایش‌تان زیباتر شود.

 

9.  سایه چشم کاپریس

کسانی که دوست دارند تنها برای یک محصول هزینه کنند؛ اما در دو موقعیت شب و روز سراغ آن بروند، بهتر است خرید سایه چشم برند فرانسوی کاپریس را مد نظر داشته باشند.

 

سایه‌های این برند بسیار متنوع هستند؛ اما یکی از بهترین محصولات آن سایه خشک و مرطوب آن است.

 

پودر این سایه اصطلاحا پخته شده است و به همین دلیل می‌توان در طول روز برای داشتن یک آرایش ملایم از آن به صورت خشک استفاده کرد و برای داشتن یک آرایش درخشان شبانه، سایه را مرطوب کرده و از آن کمک گرفت.

 

معرفی بهترین برندهای سایه چشم

 

رنگدانه‌های سایه‌های کاپریس غلظت خوبی دارند و از آنجایی که بیشتر این محصولات حاوی ویتامین ای هستند، باعث یکدست پخش شدن سایه و پس ندادن آن خواهند شد.

 

10.  گلدن رز

گلدن رز هم یکی دیگر از برندهای معتبر ترکیه است که سایه‌های جذابی برای چشمان شما طراحی می‌کند. بسیاری از خانم‌ها این برند را به دلیل تولید سایه چشم تکی ضد حساسیت می‌شناسند؛

 

معرفی بهترین برندهای سایه چشم

 

سایه‌هایی بسیار کاربردی که در قالب‌های گرد قرار گرفته‌اند، سبک هستند و می‌توانند بدون اینکه جای خاصی از کیف بگیرند، همیشه همراهی‌شان کنند و به کارشان بیایند. با خرید سایه چشم گلدن رز می‌توانید از رنگدانه‌های قوی آن و بافت سبکی که دارد لذت ببرید و آرایشی دوست داشتنی و ماندگار داشته باشید.