وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی بهترین کتاب های عاشقانه ای که میتوانید هدیه بدهید

معرفی بهترین کتاب های عاشقانه ای که میتوانید هدیه بدهید

معرفی بهترین کتاب های عاشقانه ای که میتوانید هدیه بدهید

 

همانطور که میدانید یکی از بهترین کادو هایی که میتوانیم به مناسبت های مختلف به عزیزانمان که عاشق آنها هستیم هدیه بدهیم،کتاب است.در این قسمت از ایران ناز به شما کتاب های عالی را معرفی میکنیم که برای هدیه دادن پیشنهاد عالی هستند.با ما همراه باشید.

 

1-خطاب به عشق

خطاب به عشق رمانی است با نویسندگی آلبر کامو، که در آن نامه‌های عاشقانه آلبر کامو و معشوقش ماریا کاسارس به چاپ رسیده است. این رمان دو شخصیت یا دو راوی دارد که عشق میان این دو را در دوازده سال روایت می‌کند.

 

این دو عاشق از مکان‌های مختلف و اتفاقات بسیاری که برای آن‌ها رخ می‌دهد در نامه‌های خود صحبت می‌کنند. این نامه‌ها مانند یک رمان است و از این طریق شناخت بهتری از اشخاص و رویدادهای رمان به دست می‌آید.

 

2-دختری که رهایش کردی

یکی دیگر از گزینه‌های هدیه، کتاب دختری که رهایش کردی است. این کتاب داستان دو زن با برخی ویژگی‌های مشابه را روایت می‌کند، که یکی از آن‌ها با نام “سوفی” که باید از خانواده خود محافظت کند.

 

بانوی دیگر با نام “لیو” در شهر لندن زندگی می‌کند و همسرش قبل از مرگ به وی یک تابلو هدیه می‌دهد که تصویری از یک زن را در خود جا داده و مربوط به یک قرن قبل از آن می‌شود. این تابلو نقاشی نقطه عطف این کتاب است که زندگی این دو نفر را به هم گره زده است.

 

کتاب صوتی دختری که رهایش کردی همچنین گزینه خوبی برای آن دسته از خوانندگان است که فرصت کافی برای به دست گرفتن کتاب ندارند و ترجیح می‌دهند از دانلود کتاب صوتی بهره‌مند شوند.

 

بنابراین اگر فردی که به او علاقه دارید، طرفدار رمان‌های عاشقانه است و عاشق قصه شنیدن، می‌توانید هدیه دادن نسخه صوتی زنی که رهایش کردی را مد نظر داشته باشید.

 

معرفی بهترین کتاب های عاشقانه ای که میتوانید هدیه بدهید

 

2-یک عاشقانه آرام

کتاب یک عاشقانه آرام از نادر ابراهیمی نیز گزینه دیگری است که می‌توانید برای هدیه دادن انتخاب کنید. این رمان عاشقانه و دلنشین جزو معروف‌ترین کتاب‌های این نویسنده خوش سابقه ایرانی است.

 

در این کتاب نادر ابراهیمی قصد دارد که ثابت کند عشق پدیده‌ای زودگذر نیست و اگر راه آن را بیاموزیم می‌توانیم سالیان سال عاشقانه زندگی کنیم.

 

رمان یک عاشقانه آرام داستان آرام و عاشقانه یک زن و شوهر جوان در سال ۱۳۵۷ است که عاشقانه یکدیگر را دوست دارند و تمام تلاش خود را برای محافظت از این احساس با توجه به روزمرگی انجام می‌دهند.

 

این کتاب سبکی داستانی و شیوه روایی خاص نادر ابراهیمی را دارد. زمانی که شما این کتاب را شروع می‌کنید زمین گذاشتن آن کار آسانی نیست، زیرا به شدت جذب آن خواهید شد. این کتاب را می‌توانید برای انواع موقعیت‌های عاشقانه هدیه بدهید.

 

3-هنر عشق ورزیدن

تا به حال به عشق ورزیدن به چشم یک هنر نگاه کرده‌اید؟ اریک فروم نویسنده کتاب «هنر عشق ورزیدن» این کار را به خوبی انجام داده است و نشان داده برای داشتن یک رابطه سالم و درست به چه عناصری نیاز دارید.

 

شما علاوه بر اینکه می‌توانید این کتاب را به شکل نسخه فیزیکی به کسی که دوستش دارید، هدیه دهید، می‌توانید از نسخه الکترونیکی و نسخه صوتی هنر عشق ورزیدن نیز استفاده کنید.

 

برای هدیه دادن این کتاب باید بدانید که اریک فروم نویسنده‌ای است که در آثار خود از مفاهیم فلسفی و جامعه شناختی بسیاری استفاده می‌کند و آن را از منظر روانکاوانه نیز بررسی می‌کند. این نویسنده پر طرفدار سعی می‌کند تا از دیدگاه‌های جدید به زندگی انسان نگاه کرده و آن‎‌ها را بررسی کند.

 

4-من پیش از تو

داستان کتاب ماجرای عاشقانه میان لوئیزا پرستاری شاد و سرزنده است که با ویل ترینر افسرده، ناتوان و مایوس آشنا می‌شود.

 

البته جوجو مویز با نوشتن کتاب‌های من پس از تو و باز هم من این داستان را ادامه داده است. در سال ۲۰۱۶ نیز فیلمی بر اساس همین کتاب و با همین عنوان توسط تیا شروک ساخته شد که بازخورد بسیار خوبی هم در میان بینندگان داشت که از طریق این لینک قابل مشاهده است. شما بهتر است پیش از دیدن این فیلم، کتاب آن را بخوانید تا از جزئیات آن لذت بیشتری ببرید.

 

معرفی بهترین کتاب های عاشقانه ای که میتوانید هدیه بدهید

 

5-چشم‌هایش

بزرگ علوی نویسنده بزرگ ایرانی با نوشتن این اثر ماندگار در سال ۱۳۳۱ علاوه بر اینکه در میان نویسندگان به شهرت برسد، توانسته تغییرات بسیاری را هم در نگرش کلی جامعه و ادبیات آن دوره ایجاد کند.

 

این اثر به قدری جذابیت دارد که گذر زمان هم تاثیری بر جذابیت و مخاطب پسند بودن آن نگذاشته است.داستان چشم‌هایش از بزرگ علوی، ترکیبی از یک درام عاشقانه، سیاست و تاریخ است که یک زن با تمام احساسات و تمایلاتش در مرکز این داستان قرار دارد. در ابتدا این کتاب از زبان ناظم مدرسه نقل می‌شود، اما در ادامه این ناظم داستان دیگری را از زبان زن ناشناسی بیان می‌کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره