وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی محصولات برند ریو RIO

معرفی محصولات برند ریو RIO

معرفی محصولات برند ریو RIO

 

ریو یک برند شناخته شده و معتبر در عرصه تولید محصولات آرایشی و مراقبتی از پوست و مو می باشد که با کیفیت بالا و مواد اورجینال توانسته محبوبیت بسیاری در بین مصرف کنندگان محصولات خود کسب نماید.

 

محصولات ریو ساخت کشور برزیل بوده و تمامی محصولات برند ریو عرضه شده در فروشگاه پیراکده تهیه شده از مواد برزیلی با کیفیت بالا می باشند.

 

هدف شرکت تولید کننده این برند حفظ سلامت و زیبایی پوست و موی شما می باشد تنوع محصولات برند ریو بسیار بالا بوده که در ادامه به معرفی تعدادی از این محصولات می پردازیم.

 

معرفی محصولات برند ریو RIO

 

ماسک مو اورجینال کراتینه ریو  (Rio)

از محصولات کاربردی و پرطرفدار برد ریو ماسک موی کراتینه ریو می باشد. این ماسک را می توان بعد از کراتین کردن موها برای مراقبت هرچه بیشتر مو و مواد کراتین استفاده نمود.

 

این ماست موجب افزایش ماندگاری و دوام مواد کراتین بر روی مو شده و از آسیب دیدن آن جلوگیری می نماید. همچنین شما می توانید برای تقویت و ترمیم ریشه و ساقه مو از این ماسک استفاده نمایید.

 

ماسک کراتینه ریو موجب درخشش و نرمی موهای شما شده و موهایی ابریشمی را به شما هدیه خواهد داد. این محصول با آبرسانی مناسب به ریشه و ساقه مو از خشکی و شکننده شدن موها جلوگیری نموده و رطوبت مو را حفظ می نماید.

 

ماسک مو کراتینه ریو با مواد برزیلی اورجینال را می توانید با حجم 500 و 1000 میل در فروشگاه پیراکده با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه نمایید.

 

معرفی محصولات برند ریو RIO

 

محصولات پرفروش: سوپر ماسک جلبک دریایی کراست، ماسک موی مکس لیدی MAX LADY، شامپو کراتینه فاقد سولفات BOLONY

 

ماسک مو کراتینه و آرگان دار ریو  (Rio)

از نمونه های دیگر ماسک مو ریو می توان به ماست مو کراتینه و ارگان دار ریو اشاره نمود. این ماسک ضمن حفظ رطوبت و آبرسانی مناست به مو با روغن آرگان موجود در مواد خود موجب ترمیم و بازسازی بافت آسیب دیده مو شده و موی درخشان و براق را به شما هدیه خواهد داد.

 

کراتین موجود در این ماسب موهای وز و مجعد را به خوبی صاف و لخت می نماید و از خشکی و شکننده شدن تارهای مو جلوگیری کرده و موهایی سالم و درخشان را برای شما به ارمغان می آورد.

 

این ماسک کاملا اورجینال با بهترین مواد برزیلی در فروشگاه پیراکده با قیمتی مناسب با حجم 1000 میل بفروش می رسد.

 

معرفی محصولات برند ریو RIO

 

محصولات پرفروش: سوپر ماسک جلبک دریایی کراست، ماسک موی مکس لیدی MAX LADY، شامپو کراتینه فاقد سولفات BOLONY

 

شامپو کراتینه و آبرسان ریو  RIO

موهای شما بعد از انجام کراتین نیاز به مراقبت دارند تا مواد کراتین تاثیری و ماندگاری بهتری بر روی موی شما داشته باشد. سولفات موجود در مواد شوینده موجب تخریب بافت مواد کراتین شده و ماندگاری و دوام آن را کاهش خواهد داد.

 

یکی از مواردی که حتما باید رعایت کرد استفاده از شامپوهای فاقد سولفات می باشد. پیشنهاد ما به شما شامپو کراتینه ریو می باشد که با کراتین موجود در مواد این شامپو وزی مو را برطرف می نماید و با آبرسانی مناسب از خشکی و شکننده شدن تارهای مو جلوگیری نموده و با تقویت ریشه ریزش مو را متوقف می نماید.

 

این شامپو با بازسازی و ترمیم بافت آسیب دیده مو به شما در داشتن مویی سالم و درخشان کمک می نماید. اگر بدنبال صافی موی خود هستید و از فر و وز بودن موهای خود خسته شده اید پیشنهاد می کنیم شامپو کراتینه ریو با آبرسانی قوی را بصورت اورجینال با بهترین مواد و قیمت مناسب از فروشگاه پیراکده تهیه نمایید.

 

نحوه مصرف:

موها را خیس کرده و مقداری از شامپو ریو را بر روی موها زده و به آرامی ماساژ دهید بخوبی آبکشی نموده و با حوله خشک نمایید.

 

معرفی محصولات برند ریو RIO

 

محصولات پرفروش: سوپر ماسک جلبک دریایی کراست، ماسک موی مکس لیدی MAX LADY، شامپو کراتینه فاقد سولفات BOLONY

 

سرم مو کراتینه ریو Rio

از پرطرفدارترین محصولات مراقبتی و آرایشی مو سرم مو می باشد که موجب درخشش و براقیت موها شده و با ایجاد یک لایه بر روی تارهای مو از آن در مقابل تابش آفتاب و آلودگی های محیطی جلوگیری می کند.

 

پرفروش ترین محصول برند ریو سرم مو کراتینه ریو می باشد که با مواد کراتینه خود موجب رفع وزی مو می شود. سرم مو ریو حاوی روغن عصاره مار بوده و برای موهای خشک و آسیب دیده مناسب می باشد.

 

این سرم موجب برطرف شدن وزی مو شده و موهای نرم و خوش حالت را برای شما به ارمغان می آورد. محافظ سرم مو کراتینه ریو 12 ساعته بوده  و در کل می توان مزایای استفاده از سرم مو کراتینه ریو را اینگونه بیان نمود: سرم مو ریو موجب روشن شدن رنگ مو گردیده و درخشش را به موهای شما هدیه خواهد داد.

 

همچنین وزی و ژولیدگی مو را برطرف می نماید و از خشکی و زبری مو جلوگیری می کند. سرم مو از خشکی و زبری مو جلوگیری می کند. سرم مو به دلیل خاصیت ضدچسبندگی از موها در برابر آلودگی، گرد و غبار و اشعه های مضر خورشید محافظت می نماید.

 

روش استفاده از سرم مو کراتینه ریو

بعد از شستشوی موها با یک شامپو ملایم مقداری از سرم را کف دست خود ریخته و به ساقه موی خود بمالید و صبر کنید تا خشک شود. بعد از استفاده از سرم مو نیاز به شستشوی مجدد نمی باشد.

 

توجه داشته باشید که مواد سرم را به پوست سر خود نزنید چون موجب چربی بیش از حد مو شده و حالت پذیری مو را مشکل می نماید.

 

معرفی محصولات برند ریو RIO

 

قیمت محصولات برند ریو RIO

با توجه به کاربردی و پرطرفدار بودن محصولات برند ریو فروشگاه پیراکده در تلاش است برای جلب رضایت و رفاه حال مشتریان خود و با توجه به تغییر و افزایش قیمت محصولات آرایشی موجود در بازار محصولات مراقبتی و آرایشی پوست و مو را با کیفیت بالا و در اسرع وقت با قیمت مناسب جهت سفارش در دسترس شما عزیزان قرار دهد و این اطمینان را به شما خواهد داد که تمامی محصولات با کیفیت بالا در این فروشگاه عرضه خواهد شد.

 

انواع ماسک و شامپو و سایر محصولات برند ریو را می توانید با بهترین کیفیت در فروشگاه پیراکده مشاهده نموده و با مناسب ترین قیمت محصول موردنظر خود را سفارش دهید. همچنین برای دریافت بهترین مشاوره خرید می‌توانید با یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

 

09362423974 02634649738

www.Pirakade.ir