وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نکاتی ضروری برای استفاده کاندوم در خانم ها

نکاتی ضروری برای استفاده کاندوم در خانم ها

نکاتی ضروری برای استفاده کاندوم در خانم ها

 

زنان هم می‌توانند از کاندومی استفاده کنند که مخصوص دستگاه تناسلی انها ساخته شده است و کمتر بین زوج ها استفاده ازآن رواج دارد. از کاندوم زنانه در طول مقاربت برای جلوگیري از حاملگی و کمک به کاهش خطر ابتلا به بیماری هاي مقاربتی استفاده می‌شود. کاندوم زنانه را میتوان از داروخانه ها تهیه کرد.

 

استفاده از کاندوم زنانه را تمرین کنید
درست است که قیمت کاندوم زنانه کمی بالاست، اما باید استفاده ازآن را تمرین کنید. اگر بخواهید استفاده ازآن را برای نخستین بار قبل از رابطه جنسی انجام دهید,ممکن است به مشکل بر بخورید. هر چند قرار دادن کاندوم در واژن بسیار آسان است .اما سعی کنید حداقل یکبار یا دو بار برای خاطرجمعی هم که شده ,استفاده ازآن را تمرین کنید.نکاتی در مورد استفاده از کاندوم زنانه واژن مهبل قراردادن کاندوم در رحم زن استفاده از کاندوم چگونه از کاندوم زنانه استفاده کنیم؟

 

کاندوم را از بسته در بیاورید
ایران ناز هنگامیکه تصمیم گرفتید از کاندوم استفاده کنید کافیست از جاییکه تعیین شده به‌ صورت مورب گوشه بسته را پاره کنید و کاندوم زنانه را در بیاورید.

 

روی انتهای کاندوم اسپرم کش یا روان کننده بریزید
با استفاده از اسپرم کش همراه با کاندوم زنانه, بیشتر میتوانید خطر احتمال بارداری را کاهش دهید. البته امروزه کاندوم هاي زنانه روغن کاری شده اند اما با استفاده از روان کننده اضافی میتوانید را حت تر کاندوم را وارد مهبلتان کنید.

 

یک پوزیشن آسان پیدا کنید
برای وارد کردن کاندوم زنانه به درون مهبل، باید در وضعیتی قرار بگیرید که بیشتر راحتید. درست مانند قرار دادن تامپون – شما باید در وضعیتی قرار بگیرید که به سهولت بتوانید به مهبل «واژن» خود دسترسی داشته باشید.مثلاً میتوانید روی زمین چمباتمه بزنید، دراز بکشید و یا یک پایتان را روی صندلی قرار دهید.

 

نکاتی در مورد استفاده از کاندوم زنانه واژن مهبل قراردادن کاندوم در رحم زن استفاده از کاندوم چگونه از کاندوم زنانه استفاده کنیم؟با انگشت شست و میانی دو طرف حلقه داخلی به سوی داخل فشار دهید دو طرف حلقه را نزدیک به هم نگه دارید دقیقا نظیر به زمانی که یک مداد در دست گرفتید.

 

کاندوم به علت جنس روغنی اش ممکن است کمی بلغزد، پس قبل از قرار دادن آن در مهبل ,مطمئن شوید که خوب روی کاندوم تسلط دارید.حلقه درونی کاندوم رابه داخل واژن هدایت کنیددرست مانند گذاشتن تامپون. با یک دست لبه هاي مهبل را نگه داشته و با انگشت دست دیگر کاندوم رابه سوی بالا فشار دهید

 

اگر آنرا درست در دهانه رحم قرار دهید خودش بطور طبیعی در طول رحم گسترش مییابد. « بسیار شبیه به قرار دادن تامپون » نباید وجود کاندوم را احساس کنید.اگر شما هنوز هم می‌توانید وجود آنرا در داخل بدن تان حسکنید به این معنی است که درست کاندوم را قرار ندادید.کاندوم نباید پیچ بخورد.باید صاف در مهبل قرار گیرد. توجه کنید که حلقه خارجی باید خارج از واژن باقی بماند.

 

قرار دادن آلت تناسلی مرد در کاندوم زن
هنگامیکه کاندوم را وارد بدن‌تان کرده‌اید و آماده برای مقاربت هستید، از شوهرتان بخواهید آلت تناسلی ش را دقیقا داخل حلقه که خارج از مهبل «واژن» است قرار دهد. شما با دستتان به درستی میتوانید آلت تناسلی شوهرتان رابه داخل کاندوم رهنمونی کنید.

 

داشتن رابطه جنسی
طبیعی است که هنگام داشتن رابطه جنسی ,کاندوم زنانه از یک سوی به سوی دیگر حرکت کند.تا زمانی که حلقه داخلی سر جایش هست و آلت تناسلی شوهران در داخل کاندوم است، مشکلی وجود ندارد.

 

اگر آلت تناسلی از کاندوم بیرون آمد و یا کاندوم شل شد و از بدن‌تان خارج شد, تا زمانی که همسرتان به انزال نرسیده, به سهولت میتوانید آنرا دوباره سرجایش بگذارید.هنگامیکه شوهرتان انزال شد می‌توانید کاندوم را در آورید.

 

نکاتی ضروری برای استفاده کاندوم در خانم ها

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره