وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رمز و راز میلیاردی با خرید نهال گردو پیوندی از پالیز نهال

رمز و راز میلیاردی با خرید نهال گردو پیوندی از پالیز نهال

رمز و راز میلیاردی با خرید نهال گردو پیوندی از پالیز نهال

 

نهال گردو یکی از ارقام نهال میوه پرمحصول در کشورمان است. که اگر به درستی رقم نهال انتخاب و از آن نگهداری شود؛ میتواند درآمدزایی میلیاردی را برای باغدار به همراه داشته باشد.

 

رقمی که خریداری مینمایید باید اصلاح شده بوده و کلیه اقدامات لازم پیش از خرید نهال گردو توسط نهالستان به انجام رسیده باشد. تا بتواند با سازگاری پذیری حداکثری؛ بهترین باردهی را برای شما به همراه داشته باشد.

 

رمز و راز میلیاردی با خرید نهال گردو پیوندی از پالیز نهال

 

نهال گردو پیوندی چیست؟

نهال گردو پیوندی به نهال گردوی اصلاح شده گفته میشود. که دارای شناسنامه معتبر و لیبل میباشد. برروی شناسنامه نهال نام رقم، نام پایه و سال تولید؛ نوع محصول و شماره مجوز تولید و نام تولید کننده به صورت چاپی نوشته شده است. و برروی پایه پیوند چسبانده میشود.

 

ارقام نهال گردو پیوندی به علت اصلاحات انجام شده معمولا دارای سازگاری پذیری بهتر؛ محصول دهی بیشتر و عمر اقتصادی بالاتری خواهند بود. همچنین مقاومت نهال گردو پیوندی در برابر آفات و بیماری‌ها؛ سرما و گرمای شدید؛ رطوبت و خشکی بسیار بالاتر است.

 

رمز و راز میلیاردی با خرید نهال گردو پیوندی از پالیز نهال

نهال گردو یکی از ارقام نهال میوه سازگار با تمامی شهرهای کشورمان است. تنها کافیست با آگاهی از اطلاعات هر رقم و مقایسه آن با شرایط اقلیمی در شهرمان؛ بهترین رقم سازگار را در شهر خود انتخاب نماییم.

 

برای مثال نهال گردو سردسیری برای کاشت در مناطق با زمستان‌های سرد و بسیار طولانی بسیار مناسب است. و یا نهال گردو آمریکایی بهترین نهال گردو برای کاشت در مناطق گرمسیری به حساب میاید. در این قسمت قصد داریم بدانیم چرا باید نهال گردو را برای باغ و باغچه خود انتخاب نماییم؟

 

● دلیل اول : تنوع اقلیمی

همانطور که گفته شد نهال گردو یکی از بهترین و سازگارترین ارقام میوه به حساب میاید. که قادر است با هر اقلیم آب وهوایی و در هر شهری به خوبی رشد نماید.

 

به شرط آنکه نهال گردویی که خریداری مینمایید، دارای ویژگی‌هایی مطابق با شرایط اقلیمی در شهرمان باشد. پیش از خرید نهال گردو باید اطلاعاتی همچون

 

1. ارتفاع از سطح دریا

2. شرایط آب وهوایی و اقلیمی سازگار

3. نوع خاک

4. تحمل رطوبت و خشکی

5. حداقل و حداکثر دمای قابل تحمل

 

توسط نهال گردو را بدست آورده و با شرایط موجود در باغمان مقایسه نماییم. تا ارقام نهالی که قادرند در باغ ما به خوبی رشد کنند را بدست آوریم.

 

سپس در بین آنها؛ رقمی که باردهی بیشتر؛ عمر اقتصادی طولانی تر و کیفیت محصول بالاتری دارد را انتخابباغ نموده و برای باغمان خریداری کنیم.

 

برای مثال نهال گردو کانادایی برای کاشت در کلیه شهرهای کشورمان مناسب است.

 

● دلیل دوم : باردهی درخت گردو

ارقام نهال گردو به علت سازگاری پذیری بسیار عالی که دارند؛ قادرند بیشترین محصول دهی را از خود به نمایش بگذارند.

 

نهال‌های گردو در سرتاسر کشورمان بین 3 تا 16 تن باردهی در هکتار به همراه خواهند داشت. فروش میوه گردو هرساله درآمد بسیار عالی را برای باغداران به ارمغان میاورد.

 

● دلیل سوم : سازگاری پذیری بالا

مقاومت بسیار عالی درخت گردو در برابر سرما و گرما؛ رطوبت و خشکی یکی دیگر از دلایل خرید نهال گردو به حساب میاید.

 

این رقم به علت مقاومت بسیار مطلوبی که دارد؛ قادر است در هر شرایط آب و هوایی و خاکی رشد مناسبی داشته باشد. این مورد به کاهش هزینه‌های نگهداری و رسیدگی به باغ نیز کمک میکند.

 

رمز و راز میلیاردی با خرید نهال گردو پیوندی از پالیز نهال

 

● دلیل چهارم : میوه گردو

محصول باکیفیت و گران قیمت یکی از دلایل مهم باغداران برای احداث باغ گردو به شمار میاید. علاوه بر فروش میوه گردو شما میتوانید از فروش برگ؛ چوب؛ پوسته سبز رنگ و… درآمدزایی جانبی کسب نمایید.

 

● دلیل پنجم : مقاومت بالا

مقاومت در برابر آفات و بیماری‌ها به کاهش هزینه‌های نگهداری و سمپاشی باغ شما کمک شایانی مینماید.

 

درختانی که دچار بیماری و یا آفت میشوند؛ محصول دهی آنها کمتر شده و حتی پس از بهبود کامل نیز ممکن است به محصول دهی سابق خود دست نیابند.

 

به همین علت مقاومت بالای درختان گردو یکی از نقاط قوت اصلی برای آنها به حساب میاید.

 

● دلیل ششم : عمر اقتصادی

جالب است بدانید درختان گردو بالاترین عمر اقتصادی را در بین سایر ارقام میوه به خود اختصاص داده اند. درخت گردو قادر است با توجه به نوع رقم بین 70 تا 200 سال عمر کند.

 

عمر اقتصادی به مدت زمانی گفته میشود که درخت باردهی حداکثری خود را آغاز نموده و تا دوره کهنسالی به آن ادامه میدهد.

 

پس از پایان دوره کهنسالی نیز باید درختان را بریده و نهال تازه ای بکارید. عمر اقتصادی بالای درختان، هزینه‌های احداث مجدد باغ و نگهداری از آن تا رسیدن به سن بلوغ را به حداقل میرساند.

 

شما میتوانید کلیه اطلاعات مربوط به ارقام نهال گردو را در سایت پالیز مطالعه نمایید. همچنین با مشاوران ما تماس بگیرید تا بهترین رقم نهال گردو را به شما معرفی نمایند.

 

چرا نهالستان پالیز نهال؟

پس از آگاهی از مزایای خرید نهال گردو و انتخاب بهترین نهال گردو نوبت به خرید نهال گردو از بهترین مرکز فروش نهال گردو میرسد.

 

نهالستانی که نهال گردو را از آن میخرید باید کلیه مجوزهای رسمی و معتبر را از جهاد کشاورزی و موسسه ثبت نهال و بذر دریافت نموده باشد.

 

همچنین نهال‌های گردو را با توجه به آخرین یافته‌ها روز کشاورزی و باغداری تولید نماید.

 

نهالستان پالیز با مدیریت جناب آقای سعید قاسمی دارای بیش از نیم قرن تجربه در حوزه تولید و پرورش و فروش نهال گردو میباشد.

 

این نهال فروشی بزرگترین و معتبرترین نهالستان تخصصی گردو واقع در شمال غربی کشورمان؛ شهر میاندوآب است.

 

که دارای مجوزهای رسمی از جمله گواهینامه معتبر؛ شناسنامه رسمی و مجوز از جهاد کشاورزی میباشد.

 

رمز و راز میلیاردی با خرید نهال گردو پیوندی از پالیز نهال

 

پالیز نهال به همراه ارقام نهال گردو پیوندی تولید شده توسط این مرکز گواهی عاری از آفات؛ کارت قرنطینه؛ کارت سلامت و کارت گارانتی معتبر 2 ساله ارائه میدهد.

 

کارشناسان ما در دفتر مرکزی نهالستان پالیز آماده ارائه مشاوره رایگان پیش و پس از خرید نهال گردو پیوندی به شما باغداران محترم میباشند.

 

همچنین تیم تخصصی احداث باغ گردو؛ آماده راه اندازی باغ گردوی شما در سرتاسر نقاط کشور میباشند.

 

برای کسب اطلاع از آفات و بیماری‌های درخت گردو و یا آگاهی از روش مبارزه با آنها میتوانید با کارشناسان گیاهپزشکی ما در نهالستان پالیز در ارتباط باشید.

 

برای خرید عمده نهال گردو شناسنامه دار و یا کسب اطلاع از قیمت نهال گردو می توانید به وبسایت نهالستان پالیز https://paliznahal.ir مراجعه نمایید و یا بصورت آنلاین؛ تلفنی و یا حضوری  با کارشناسنان تماس بگیرید.

 

شماره تماس : واحد پشتیبانی و فروش نهالستان پالیز  ۰۹۰۲۱۸۳۲۳۹۳ – ۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳

آدرس دفتر : آذربایجان غربی، میاندوآب، خیابان ۱۷ شهریور، نرسیده به تقاطع خیابان شهدا، شرکت پالیز

آدرس گلخانه : آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب؛ کمربندی شمالی؛ میدان ولایت؛ اتوبان ولایت