وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هزینه کمپ ترک اعتیاد کلینیک نگین

هزینه کمپ ترک اعتیاد کلینیک نگین

هزینه کمپ ترک اعتیاد کلینیک نگین

 

یکی از راههای ترک اعتیاد، قطع ناگهانی مصرف در کمپ های ترک اعتیاد می باشد. البته لازم به ذکر است که انجمن معتادین گمنام NA با کمپ های اجباری متفاوت هستند.

 

کمپ ترک اعتیاد نگین یکی از مراکز مطمئن در زمینه ترک اعتیاد است که با کادر متخصص بهترین خدمات را به بیماران ارائه می دهد.

 

هزینه کمپ ترک اعتیاد کلینیک نگین

 

هزینه کمپ های ترک اعتیاد

افرادی که در کمپ های ترک اعتیاد، مصرف مواد مخدر را ترک می کنند به سه دسته تقسیم می شوند:

 

• افرادی که داوطلبانه و به دلخواه خود برای ترک اعتیاد اقدام کرده اند.

• افرادی که به عنوان معتاد توسط دولت در طرح های جمع آوری معتادین جمع آوری شده و به این مراکز آورده می شوند.

• افرادی که توسط خانواده روی آنها اقدام قانونی شده است و با دستور قاضی توسط نیروی انتظامی جلب شده و به این کمپ ها فرستاده می شود.

 

همه ی این افراد در کمترین حالت حداقل 1 ماه در این کمپ ها می مانند و کاملا واضح و روشن است در این مدت این افراد مخارجی مانند: خورد و خوراک، هزینه نگهداری محل، دارو های لازم و سایر هزینه هایی که باید تامین شود را دارند.

 

هزینه کمپ ترک اعتیاد برای معتادین جمع آوری شده توسط دولت

مکان هایی که معتادین خیابانی را به آنها می فرستند دولتی است و تا حد زیادی می توان گفت که تاثیر خیلی کمی دارد و باعث می شود که فرد معتاد در این مدت به شدت اذیت شده، خاطره بدی از ترک اعتیاد در ذهن او شکل بگیرد.

 

در ضمن اخباری به طور پراکنده از بد رفتاری مسئولین این کمپ ها با معتادین به گوش می رسد و این نشان دهنده ی غیر علمی و غیر اصولی بودن نحوه کار این مراکز است، از طرفی آمار رسانه ها نشان می دهد که بیشتر از 80 درصد افرادی که به این کمپ ها وارد می شوند دوباره به اعتیاد باز می گردند.

 

هزینه ی ترک اعتیاد این افراد بر عهده ی دولت است.

 

هزینه کمپ ترک اعتیاد برای معتادین داوطلب و معرفی شده توسط خانواده

افرادی که به طور دلخواه و با پای خودشان وارد کمپ ترک اعتیاد می شوند و یا خانواده های آنها برای معرفی آن ها پیش قدم می شوند باید هزینه ی مورد نظر این مراکز را بپردازند، این هزینه به طور میانگین معمولا برای دوره های ترک اعتیاد بیشتر از یک ماه 963 هزار تومان می باشد که توسط فرد مورد نظر یا خانواده ی او پرداخت می شود.

 

البته ناگفته نماند که این مراکز چون به دو صورت خصوصی و دولتی هستند ممکن است که دارای تفاوت قیمت زیادی باشند.

 

از طرفی ممکن است برخی از این مراکز از دارو های همراه درمان استفاده کنند و شما مجبور باشید هزینه ی این دارو ها را بپردازید.

 

البته لازم به ذکر است در صورتی که بیمه درمانی داشته باشید.

 

معمولا سهمیه دارو هر فرد به طور متوسط 293 هزار تومن است که بیمه 70 درصد و فرد مورد نظر 30 درصد آن را تقبل می کند.

 

نکته مهم در مورد کمپ ترک اعتیاد و مراکز بستری ترک اعتیاد

از آنجایی که اعتیاد یک بیماری است، شما باید برای درمان این بیماری به مراکزی مراجعه کنید که بیماری شما را با روش های اصولی و علمی درمان کنند.

 

در ضمن چون ترک اعتیاد در کمپ های ترک اعتیاد به روش ناگهانی می باشد احتمال بروز مشکلات پیش بینی نشده در اثر خماری شدید وجود دارد و چون غیر علمی و غیر اصولی است، در 80 درصد موارد اثر کمی دارد و باعث می شود که فرد دوباره به مصرف مواد مخدر بازگردد، که این مسئله خیلی مضر است و باعث می شود که ضریب جذب مواد مخدر در فرد بالاتر برود یا به زبان ساده مجبور باشد تا دوز بیشتری از مواد مخدر استفاده کند.

 

دوره کمپ ترک اعتیاد کلینیک نگین

دوره کمپ ترک اعتیاد برای مقابله با این مشکلات، بهترین راه این است کار را به کاردان بسپارید یا بهتر است بگوییم که درمان اعتیاد خود را به کمپ و مراکز بستری ترک اعتیاد بسپارید تا هم عوارض قطع مصرف مواد مخدر کمتری را تحمل کنید و هم با استفاده از جلسات مشاوره و روان درمانی بتوانید ترک اعتیاد ماندگاری داشته باشید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان کلینیک ترک اعتیاد نگین تماس بگیرید.