وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

واژینو‌پلاستی مناسب چه کسانی است؟

واژینو‌پلاستی مناسب چه کسانی است؟

واژینو‌پلاستی مناسب چه کسانی است؟

 

ابتدا بهتر است که معنی واژینو‌پلاستی را بدانید. این عبارت همان عمل تنگ کردن واژن است که توسط دکتر واژینوپلاستی در تهران ، انجام می‌شود و یک روش تهاجمی ولی تأثیرگذار است. این جراحی، برای کسانی که درگیر درجه شدیدی از سستی و گشادی واژن هستند، مناسب است.

 

درواقع، مناسب‌ترین کاندید برای این عمل، افرادی هستند که ابتدا توسط پزشک متخصصی مانند، دکتر طاهره فروغی ‌فر، معاینه شده باشند و ازنظر پزشک، انجام این جراحی ضروری باشد.

 

همچنین، کسانی که روش‌های دیگر درمان سستی واژن، برای آن‌ها کارآمد نبوده است و نتیجه‌ی دلخواه خود را کسب نکرده‌اند، دیگر کاندیدهای انجام این جراحی هستند.

 

گشادی واژن، بر اثر فاکتورهای زیادی ازجمله، بالا رفتن سن، یائسگی، بارداری و زایمان، به وجود می‌آید و هرکدام از این دلایل، به‌نوعی روی ساختار واژن، تأثیر می‌گذارند.

 

به‌عنوان‌مثال، همزمان با افزایش سن، میزان تولید استروژن کم شده و همین موضوع باعث از بین رفتن خاصیت ارتجاعی واژن می‌شود؛ بنابراین، جهت تنگ کردن واژن، از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. در ادامه، به شرح چند مورد می‌پردازیم.

 

رفع گشادی واژن با جراحی

عمل جراحی واژن، یکی از روش‌های مؤثر پزشکی در تنگ کردن واژن است و ازجمله روش‌های جراحی زیبایی واژن نیز به شمار می‌رود.

 

این روش تهاجمی، توسط متخصص زنان و زایمان و دکتر واژینو‌پلاستی در تهران انجام می‌شود و برای افرادی که ناراحتی و شلی واژن مداوم دارند و علائم گشادی واژن در آن‌ها بسیار شدید است، توصیه می‌شود.

 

همچنین، این جراحی برای درمان کشش شدید، جدا شدن عضلات یا پارگی حین زایمان نیز کارآمد است و می‌تواند بی‌اختیاری ادرار را نیز درمان کند.

 

توصیه می‌شود که این جراحی حتماً توسط پزشک متخصصی همچون، دکتر طاهره فروغی فر انجام شود تا شما را درگیر عوارض نامطلوب، نکند.

 

رفع گشادی واژن با جراحی

 

تنگ کردن واژن با لیزر 

عمل تنگ کردن واژن با لیزر، یکی از روش‌های مفیدی است که در مراکز معتبر، توسط دکتر واژینوپلاستی در تهران انجام می‌شود.

 

توجه داشته باشید که این روش، باعث تولید کلاژن در دیواره‌های واژن شده و با گذشت زمان، ساختار آن را تنگ‌تر و محکم‌تر می‌کند؛ به همین دلیل، به این روش، جوان‌سازی واژن با لیزر نیز گفته می‌شود و در بین بانوان، بسیار پر‌طرفدار است.

 

تنگ کردن واژن با نخ

تنگ کردن واژن با استفاده از نخ، یکی دیگر از روش‌های موثر در تنگ کردن واژن است که به آن، لیفت واژن با نخ نیز گفته می‌شود. این نخ‌ها، جهت ترمیم نقص‌های زیبایی واژن و بهتر شدن عملکرد پرینه، قابل‌استفاده هستند.

 

ناگفته نماند که این روش، فواید بسیاری دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به راحت‌تر شدن عملکرد واژن و پرینه، بدون نیاز به بستری شدن اشاره کرد.

 

فراموش نکنید که برای ایجاد نتیجه مطلوب و پیشگیری از خطرات احتمالی، حتماً انجام این کار را به دکتر واژینوپلاستی در تهران که تجربه و تخصص کافی داشته باشد، بسپارید؛ دکتر طاهره فروغی فر، از پزشکان مجرب و متخصص این حوزه هستند.

 

واژینو‌پلاستی مناسب چه کسانی است؟

 

عمل پرینورافی 

یکی دیگر از روش‌هایی که برای تنگ کردن واژن به‌کار می‌رود، عمل پرینورافی است. در این عمل، داخل واژن بازسازی‌شده و اندازه‌ی دهانه واژن، کم می‌شود؛ درنتیجه، ظاهر این قسمت، جلوه‌ای کاملاً طبیعی می‌گیرد.

 

این عمل، روشی است که در آن پوست‌های اضافی و تگ‌های پوستی برداشته می‌شوند. این شیوه، کاملاً تخصصی بوده و حتماً باید توسط پزشکی ماهر مانند، دکتر طاهره فروغی فر انجام شود.

 

تنگ کردن واژن با واژینوپلاستی 

تنگ کردن واژن که به اسم کولپورافی خلفی نیز معروف است، ازجمله روش‌های غیرتهاجمی برای سفت کردن واژن به شمار می‌رود.

 

در این روش، بافت‌ها با امواج رادیویی، گرم می‌شوند؛ درنتیجه، دیواره واژن، تنگ‌تر و سفت‌تر می‌شود. لازم به ذکر است که این روش برای افرادی که میزان سستی و گشادی واژن آن‌ها زیاد است، مناسب نیست.

 

افزایش اعتمادبه‌نفس و بهبود روابط زناشویی با واژینوپلاستی

 

شیوه‌ی عمل تنگ کردن واژن

توجه داشته باشید که این عمل را می‌توان با بیهوشی کامل انجام داد. قبل از شروع جراحی، بیماران باید آماده‌سازی روده را انجام دهند. سپس، مشخص می‌شود که چه میزان سفتی، با عمل تنگ کردن واژن مدنظر است.

 

بعدازآن، جراح یا دکتر واژینوپلاستی در تهران، مقداری از پوست اضافی داخل واژن را برداشته و زیر پوست، بافت‌ها را با بخیه‌های قوی، سفت می‌کند. پزشک، بعد از سفت کردن کانال واژن، پوست مخاطی را بخیه می‌زند.

 

اگر پوست بخش خارجی، بیرون‌زدگی داشته باشد، می‌توان برای زیباتر شدن، قسمت واژینال آن را برش داد و کمتر کرد. این روش، حتماً باید توسط پزشک متخصصی همچون، دکتر طاهره فروغی فر انجام شود.

 

نکات مهم قبل از عمل تنگ کردن واژن

جزئیات این عمل، ارتباط مستقیمی با نیاز و هدف بیمار از این جراحی دارد. به‌طورکلی، قبل از بازسازی واژن به هر تکنیکی، ارزیابی و آزمایش‌هایی انجام می‌شود؛ ازجمله این موارد می‌توان به آگاه کردن بیمار از خطرات، مزایا و مراقبت‌هایی که لازم است صورت بگیرد، اشاره کرد.

 

همچنین، مواردی همچون، معاینه‌ی فیزیکی، قطع مصرف سیگار، شیو موهای زائد ناحیه‌ی تناسلی و… نیز باید انجام شود.

 

مراقبت‌های بعد از عمل تنگ کردن واژن

افرادی که عمل تنگ کردن واژن را انجام می‌دهند، لازم است که دو هفته به‌صورت کامل، استراحت کنند. ازآنجاکه درد این افراد در روزهای اول، زیاد است، احتمالاً دکتر واژینوپلاستی در تهران، برای آن‌ها مسکن تجویز کند.

 

توجه داشته باشید که استفاده از تامپون و برقراری رابطه جنسی، بعد از انجام جراحی، ممنوع است. از سویی دیگر، با توجه به مقدار سفت کردن واژن و شدت جراحی، ممکن است برای بعضی از بیماران، استفاده از دیلاتور نیز تجویز شود.

 

مراقبت‌های بهداشتی از قسمت جراحی‌شده، جهت پیشگیری از هر نوع عفونت، داشتن رژیم غذایی مناسب و سرشار از فیبر برای پیشگیری از یبوست و پرهیز از هرگونه ورزش و فعالیت‌های سنگین بدنی، ازجمله مواردی هستند که نیاز است بعد از عمل، رعایت شوند.

 

واژینو‌پلاستی مناسب چه کسانی است؟

 

مزایای تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن، فواید بسیار زیادی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. در ابتدا باید اشاره‌کنیم که تنگ کردن و جوان‌سازی واژن که توسط دکتر واژینو‌پلاستی در تهران، انجام شود، می‌تواند اعتمادبه‌نفس افراد را افزایش داده و از سویی دیگر، بر روی بهتر شدن روابط زناشویی نیز تأثیر‌گذار باشد.

 

از دیگر مزایای این عمل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

● افزایش لذت هنگام برقراری رابطه جنسی

● سفت شدن و بهبود ساختار واژن

● کاهش خشکی واژن و بهتر شدن روان‌کاری آن

● بهبود شلی واژن

● بهبود علائمی همچون، آتروفی واژن و همچنین، کم شدن التهاب و خشکی دیواره‌های آن

● کاهش عفونت‌های مکرر مانند، واژینوز باکتریال و موارد دیگر

● درمان بی‌اختیاری ادرار

کاهش استرس و اضطراب روزانه

 

افزایش اعتمادبه‌نفس و بهبود روابط زناشویی با واژینو‌پلاستی

گشادی واژن در بانوان، امری طبیعی است که ممکن است به علت‌های متعددی ایجاد شود. زایمان‌های پشت سر هم، به‌ویژه به‌صورت طبیعی، افتادگی رحم، روابط جنسی و…، همه عواملی هستند که سبب گشادی واژن می‌شوند که البته با عمل واژن، قابل‌درمان هستند.

 

همچنین، این روش می‌تواند مشکلاتی مانند، آسیب واژن بر اثر زایمان و عوارض اختلال کف لگن را نیز برطرف کند. اکثر بانوان، بعد از انجام این عمل توسط دکتر واژینوپلاستی در تهران، از روابط جنسی خود رضایت کافی خواهند داشت.

 

توجه داشته باشید که افراد بسیاری جهت بهبود ناحیه تناسلی و به‌منظور عمل‌هایی همچون، لابیاپلاستی، جوان‌سازی واژن و …، به دکتر طاهره فروغی فر مراجعه می‌نمایند. در پایان، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.